AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #21 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Leste du selv hva du googlet? HPV-vaksinen er mot HPV. Ikke herpes. Anonymkode: cdd4c...33b Herpes er en del av HPV, hpv vaksine skal beskytte mot alle typer infeksjoner og spredning av kreft. Hpv smitter ved seksuell omgang Anonymkode: 9ed3b...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idaaaa Skrevet 29. november 2022 #22 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei hadde ikke sex, kun litt kyssing, men han var keen på sex. Men jeg fikk jo avsmak, selvom jeg ikke sa noe i senga. Men var jo veldig rødt, og til og med når det var kjempemørkt i rommet.🥱sa at jeg var sliten osv. Anonymkode: 9ed3b...148 Giiiirl, har vi møtt samme fyr? Hvor i Norge bor du?😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #23 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herpes er en del av HPV, hpv vaksine skal beskytte mot alle typer infeksjoner og spredning av kreft. Hpv smitter ved seksuell omgang Anonymkode: 9ed3b...148 Herpes og HPV er helt ulike virus. Du er på bærtur. Herpes utvikles ikke til kreft. Noensinne. Anonymkode: 4915e...77a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #24 Del Skrevet 29. november 2022 Idaaaa skrev (1 minutt siden): Giiiirl, har vi møtt samme fyr? Hvor i Norge bor du?😂 Osloo heer😄hvor gammel er han ca?? Anonymkode: 9ed3b...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #25 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herpes og HPV er helt ulike virus. Du er på bærtur. Herpes utvikles ikke til kreft. Noensinne. Anonymkode: 4915e...77a Sykt at folk tror det, jeg har hatt herpes virus i kroppen helt siden jeg gikk på barneskolen Anonymkode: 130d3...9d2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idaaaa Skrevet 29. november 2022 #26 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Osloo heer😄hvor gammel er han ca?? Anonymkode: 9ed3b...148 Oki, er nok ikke samme fyr da jeg bor på Vestlandet haha, men han er i 30 åra🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #27 Del Skrevet 29. november 2022 Idaaaa skrev (2 minutter siden): Oki, er nok ikke samme fyr da jeg bor på Vestlandet haha, men han er i 30 åra🤢 Huff vet ikke hvordan jeg skal ta det opp med han?? kjenner han ikke så godt. han har spurt om å møtes igjen. Anonymkode: 9ed3b...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idaaaa Skrevet 29. november 2022 #28 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Huff vet ikke hvordan jeg skal ta det opp med han?? kjenner han ikke så godt. han har spurt om å møtes igjen. Anonymkode: 9ed3b...148 Spør han om han har herpes, jeg hadde personlig spurt rett ut selv. Det er jo noe man burde fortelle uansett tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idaaaa Skrevet 29. november 2022 #29 Del Skrevet 29. november 2022 Til dere som har/ikke har herpes, hadde dere fortalt det til en dere skulle ha sex med? For å være heeeelt ærlig så tror jeg faktisk jeg hadde droppa å si noe så lenge jeg ikke hadde hatt utbrudd.. men nå vet jo ikke jeg hvordan det er å ha herpes da🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #30 Del Skrevet 29. november 2022 Idaaaa skrev (4 minutter siden): Spør han om han har herpes, jeg hadde personlig spurt rett ut selv. Det er jo noe man burde fortelle uansett tenker jeg. Kanskje det ja☺️ Anonymkode: 9ed3b...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #31 Del Skrevet 29. november 2022 Men jeg vil jo uansett ikke ligge med en fyr som tydelig har utbrudd. Han tenker sikkert det smitter ikke, men det var jo rødt...🥱 og da får ikke jeg lyst til å suge en fyr og ha sex om han har tydelig utbrudd Anonymkode: 9ed3b...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idaaaa Skrevet 29. november 2022 #32 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men jeg vil jo uansett ikke ligge med en fyr som tydelig har utbrudd. Han tenker sikkert det smitter ikke, men det var jo rødt...🥱 og da får ikke jeg lyst til å suge en fyr og ha sex om han har tydelig utbrudd Anonymkode: 9ed3b...148 Don’t do it, tror ikke noen som helst ville gjort det. Det er jo ikke akkurat turn on😏å man vil heller ikke bli smitta selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #33 Del Skrevet 29. november 2022 Idaaaa skrev (15 minutter siden): Til dere som har/ikke har herpes, hadde dere fortalt det til en dere skulle ha sex med? For å være heeeelt ærlig så tror jeg faktisk jeg hadde droppa å si noe så lenge jeg ikke hadde hatt utbrudd.. men nå vet jo ikke jeg hvordan det er å ha herpes da🤷🏼♀️ Har ikke samvittighet til å ikke si noe. Det er bare helt feil for meg, for risikoen er der. Folk som blir smittet må noen ganger gjennom et smertefullt utbrudd og blir ikke akkurat blide hvis man vet at man har det og ikke har sagt noe. Anonymkode: 29684...d99 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idaaaa Skrevet 29. november 2022 #34 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har ikke samvittighet til å ikke si noe. Det er bare helt feil for meg, for risikoen er der. Folk som blir smittet må noen ganger gjennom et smertefullt utbrudd og blir ikke akkurat blide hvis man vet at man har det og ikke har sagt noe. Anonymkode: 29684...d99 Så utrolig bra at du er ærlig om det, det finnes sikkert en del som ikke gir beskjed om det. Trenger flere som deg❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #35 Del Skrevet 29. november 2022 37 minutter siden, AnonymBruker said: Herpes er en del av HPV, hpv vaksine skal beskytte mot alle typer infeksjoner og spredning av kreft. Hpv smitter ved seksuell omgang Anonymkode: 9ed3b...148 Nei. Fake news. Skjerp deg. Anonymkode: cdd4c...33b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #36 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Fake news. Skjerp deg. Anonymkode: cdd4c...33b Hva er egentlig hpv? Anonymkode: 130d3...9d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #37 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva er egentlig hpv? Anonymkode: 130d3...9d2 Humant papillomavirus. En samlebetegnelse for flere beslektede virus, hvorav noen kan gi utvikling av kreft. Herpes er ikke HPV. Herpes er plagsomt, ikke farlig (førstegangsutbrudd kan være farlig for nyfødte eller svært svekkede personer). Anonymkode: 4915e...77a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 29. november 2022 #38 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg visste ikke det var så vanlig med underlivs herpes, det skremmer meg litt. Har hørt det er ekstremt vondt å folk må få kateter osv.. Anonymkode: 130d3...9d2 Det er ekstremt vanlig. Men sjeldent det er så voldsomme symptomer som du beskriver. Er ofte bare et lite sår eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 29. november 2022 #39 Del Skrevet 29. november 2022 Aoo19 skrev (7 timer siden): Gå og test deg du og han duden❤️du kan få selv herpes og utvikle seg til kreft senere. Vær på den sikre siden Hvor har du det fra??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå