AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #1 Del Skrevet 29. november 2022 Jeg trenger råd!! Jeg dater en eldre mann, han er 12 år eldre enn meg. Å det har seg sånn at han har herpes i underlivet.. jeg liker denne mannen godt, men jeg vet ikke om jeg ønsker å ha sex med han med tanke på å bli smittet. Er det innafor å date en 35 åring når en er 23 selv? Anonymkode: 130d3...9d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #2 Del Skrevet 29. november 2022 Det er innafor som du skriver. Du vil få herpes. Elsker du ham? 12 år i dag er ingenting. Anonymkode: 2a747...24a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 29. november 2022 #3 Del Skrevet 29. november 2022 (endret) Herpesitbrudd har de fleste noenlunde kontroll på . Det er ikke det verste å ha…. Flott atvhan sa det. Det er veldig, veldig vanlig. Bruk kondom og be han passe på symptomer. Endret 29. november 2022 av Rotemor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #4 Del Skrevet 29. november 2022 Svært, svært mange har herpes. Det går bra. Ikke ha sex ved utbrudd. Utbrudd merkes godt. Anonymkode: 4915e...77a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #5 Del Skrevet 29. november 2022 Rotemor skrev (1 minutt siden): Herpesitbrudd har de fleste noenlunde kontroll på . Det er ikke det verste å ha…. Flott atvhan sa det. Det er veldig, veldig vanlig. Bruk kondom og be han passe på symptomer. Han sa ikke ifra om det før vi hadde sex, jeg fant det ut da han viste meg at han ikke hadde noe kjønnssykdommer på helsenorge.. gjett om jeg ble sjokka. Han hadde ikke utbrudd når vi hadde sex, men har hørt man kan bli smitta uansett.. han var veldig fin etter det å vi har egentlig ordnet opp, men blir jo urolig. Han har hatt herpes i 15 år å han har bare hatt utbrudd to ganger for 15 år siden.. Anonymkode: 130d3...9d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #6 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Svært, svært mange har herpes. Det går bra. Ikke ha sex ved utbrudd. Utbrudd merkes godt. Anonymkode: 4915e...77a Jeg visste ikke det var så vanlig med underlivs herpes, det skremmer meg litt. Har hørt det er ekstremt vondt å folk må få kateter osv.. Anonymkode: 130d3...9d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #7 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er innafor som du skriver. Du vil få herpes. Elsker du ham? 12 år i dag er ingenting. Anonymkode: 2a747...24a Jeg elsker han ikke enda, vi har bare datet en liten periode. Men jeg er blitt glad i han å vi har det fint sammen, jeg lurer bare på om det faktisk er verdt det. Vi har ikke hatt sex siden jeg fant det ut.. Anonymkode: 130d3...9d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #8 Del Skrevet 29. november 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg visste ikke det var så vanlig med underlivs herpes, det skremmer meg litt. Har hørt det er ekstremt vondt å folk må få kateter osv.. Anonymkode: 130d3...9d2 Kjempevanlig å ha herpes. Mannen min har hatt det i 20 år, jeg har ikke fått det fra han ennå i alle fall ( 13 år sammen ) . Bare ikke ha sex ved utbrudd, og bruk kondom. Vi har også ett barn , og jeg ble ikke smittet da heller. Han har kun hatt ett utbrudd mens vi har vært sammen. Anonymkode: e7fae...5b3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #9 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg elsker han ikke enda, vi har bare datet en liten periode. Men jeg er blitt glad i han å vi har det fint sammen, jeg lurer bare på om det faktisk er verdt det. Vi har ikke hatt sex siden jeg fant det ut.. Anonymkode: 130d3...9d2 "Genital herpesinfeksjon er svært vanlig, og forekomsten øker. En har funnet at cirka en tredjedel av alle 30-åringer er smittet med HSV-2, og mer enn 4/5 med HSV-1. HSV-2 er årsaken til fire av fem tilfeller med kjønnsherpes. HSV-1, som vanligvis finnes på lepper, finnes hos en av fem med kjønnsherpes. Forekomsten av genital herpes forårsaket av HSV-1 er imidlertid sterkt økende." (NHI) Jeg vil påstå herpes er så vanlig at det vil være direkte hemmende å skulle utelukke enhver potensiell sexpartner som har viruset. Det er ekstremt lite sannsynlig at du smittes utenom utbrudd, og om du gjør det vil de fleste ha et kjipt førstegangsutbrudd og deretter lite til ingen plager. Unntak forekommer selvsagt. Anonymkode: 4915e...77a 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aoo19 Skrevet 29. november 2022 #10 Del Skrevet 29. november 2022 Gå og test deg du og han duden❤️du kan få selv herpes og utvikle seg til kreft senere. Vær på den sikre siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aoo19 Skrevet 29. november 2022 #11 Del Skrevet 29. november 2022 Obs trodde du hadde sex med han, nei vent til han har blitt frisk.... ikke lurt å bli smittet, damer kan få symptomer nedentil og sår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #12 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kjempevanlig å ha herpes. Mannen min har hatt det i 20 år, jeg har ikke fått det fra han ennå i alle fall ( 13 år sammen ) . Bare ikke ha sex ved utbrudd, og bruk kondom. Vi har også ett barn , og jeg ble ikke smittet da heller. Han har kun hatt ett utbrudd mens vi har vært sammen. Anonymkode: e7fae...5b3 Kanskje jeg skal gi han en kjangs likevel, var litt betryggende at du ikke har blitt smittet til nå! Anonymkode: 130d3...9d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #13 Del Skrevet 29. november 2022 Mannen jeg var med i helgen, hadde jo tydelig herpes utbrudd i penis helt rødt.... jeg sugde han ikke. Var sykt ekkelt. Anonymkode: 9ed3b...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #14 Del Skrevet 29. november 2022 Aoo19 skrev (1 minutt siden): Gå og test deg du og han duden❤️du kan få selv herpes og utvikle seg til kreft senere. Vær på den sikre siden Jeg har testet meg, vi har hatt sex to ganger bare. Jeg hadde herpes type 1 i kroppen fra før pga munnsår.. han har tatt blodprøve for å se han også. Han er veldig skikkelig å vil betrygge meg, så han har tatt alle tester nå! Anonymkode: 130d3...9d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #15 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mannen jeg var med i helgen, hadde jo tydelig herpes utbrudd i penis helt rødt.... jeg sugde han ikke. Var sykt ekkelt. Anonymkode: 9ed3b...148 Oi, skulle han ha sex med herpes? Det er jo kjempe smertefullt har jeg hørt😳 Anonymkode: 130d3...9d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #16 Del Skrevet 29. november 2022 6 minutter siden, Aoo19 said: Gå og test deg du og han duden❤️du kan få selv herpes og utvikle seg til kreft senere. Vær på den sikre siden Hvorfor sprer du slik frykt? Herpes utvikler seg IKKE til kreft. Anonymkode: cdd4c...33b 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #17 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oi, skulle han ha sex med herpes? Det er jo kjempe smertefullt har jeg hørt😳 Anonymkode: 130d3...9d2 Nei hadde ikke sex, kun litt kyssing, men han var keen på sex. Men jeg fikk jo avsmak, selvom jeg ikke sa noe i senga. Men var jo veldig rødt, og til og med når det var kjempemørkt i rommet.🥱sa at jeg var sliten osv. Anonymkode: 9ed3b...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #18 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor sprer du slik frykt? Herpes utvikler seg IKKE til kreft. Anonymkode: cdd4c...33b En grunn til at alle kvinner får tilbydd hpv vaksine, kan utvikle seg senere. Derfor man tar celleprøver fra man er 25 Anonymkode: 9ed3b...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #19 Del Skrevet 29. november 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: En grunn til at alle kvinner får tilbydd hpv vaksine, kan utvikle seg senere. Derfor man tar celleprøver fra man er 25 Anonymkode: 9ed3b...148 Leste du selv hva du googlet? HPV-vaksinen er mot HPV. Ikke herpes. Anonymkode: cdd4c...33b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #20 Del Skrevet 29. november 2022 Det er greit å få det behandlet❤️hilsen ei som har hatt flere kreftilfeller blant venniner og familie grunnet hpv virus, bruk prevensjon og ta celleprøve fra du er 25. Anonymkode: 9ed3b...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå