AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #1 Skrevet 29. november 2022 Er så frustrert nå at jeg nesten vil grine. Har levd som hetero i 24 år, men den siste måneden har jeg begynt å utforske jentesex. Jeg elsker det og har det mange ganger ukentlig, men nå klarer jeg snart ikke mer. Jeg er superkåt og jeg nyter hvert sekund, men hver gang etter akten blir jeg sykt kvalm. Noen ganger kaster jeg opp, for jeg føler meg så skitten og som at jeg gjør noe jeg ikke skal. Trodde det (å ha sex med jente) var noe jeg måtte bli vant til og at der var derfor jeg fikk en fysisk reaksjon, men det bedrer seg ikke. Dette har aldri skjedd etter sex med menn. Noen som har råd? :(( jeg vil ha sex, men orker ikke ha det sånn mer Anonymkode: a5a91...169 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #2 Skrevet 29. november 2022 Hvorfor det? Har du hatt en veldig konservativ oppvekst? Spesielt kristent eller muslimsk miljø eller noe? Sjekk ut sexolog? Ellers så finnes det haugevis med artikler og lignende hvor andre har samme problemstilling, det er spesielt et stort problem i USA siden de har både mange puritanske konservative samfunn så folk får skammen innprenta fra barndommen av, og veldig frigjorte samfunn så voksne kan leve livet sitt om man bryter ut fra middelaldermentaliteten. Mye ressurser derfra altså, er det jeg prøver å si. Anonymkode: 2e1a3...46b
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #3 Skrevet 29. november 2022 Kjærligheten din til en kvinne er like ren som kjærligheten din til en mann. Spør deg selv hva det er som gjør deg dårlig. Er du utro? Ligger du med dama til noen andre? Anonymkode: 5159d...cdf
Macro Skrevet 29. november 2022 #4 Skrevet 29. november 2022 Du kan kanskje finne ut av om du er bifil eller biseksuell. Det er nemlig en forskjell på det. Uansett hva du er så høres det jo ut som du kjenner på en voldsom skam/anger. Jeg har selv gjort ting i ren kåtskap og i etterkant følt at dette var ikke meg i det hele tatt og rett og slett blitt dårlig. For min del har det gått seg til etterhvert som jeg har blitt tryggere på meg selv. Du har IKKE gjort noe galt ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #5 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kjærligheten din til en kvinne er like ren som kjærligheten din til en mann. Spør deg selv hva det er som gjør deg dårlig. Er du utro? Ligger du med dama til noen andre? Anonymkode: 5159d...cdf Ikke forveksle begjær ("vil pule") med kjærlighet ("vil våkne opp med deg ved min side hver eneste dag for resten av livet"). Anonymkode: f4015...7e1 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #6 Skrevet 29. november 2022 Er du forelsket i denne kvinnen? Hvis ikke, kan det jo hende at du egentlig ikke liker henne godt nok? Eventuelt at du har homofobe følelser du ikke har fått bearbeidet. Er dette bare noe du utforsker fordi det er spennende? Du kan jo prøve å kjenne etter hva du føler for henne. Får du lyst til å ta på henne, lukte på henne og kysse henne? Hvis du ikke kjenner helt fysisk at du ønsker dette, også utenom en seksuell situasjon, så er du sannsynligvis ikke ordentlig tiltrukket av henne. Ellers hadde jeg det faktisk litt sånn med min første damekjæreste, men jeg var bare 25 år. Jeg følte meg kvalm og skitten og skammet meg over å være sammen med en dame. Jeg kom meg til en psykolog og fikk bearbeidet homofobien, og siden har jeg aldri følt meg skitten og ekkel mer. Anonymkode: 180d7...720
MuffinStud Skrevet 29. november 2022 #7 Skrevet 29. november 2022 Jeg føler det er så konkret og klokkerent at du bør oppsøke psykolog. Jeg vet hvordan det høres ut når noen sier "oppsøk psykolog", men jeg tror dette er snakk om de 2-5 beste investerte timene du noensinne har gjort. Du har såpass god styring på kontekst av problemet, dine egne ønsker og tydelig intensjon om å fikset dette at dette kan være svært fort gjort hvis du benytter en fagperson. Hjernen er en forunderlig greie og vi fikk ingen brukermanual. 1
AprilLudgate Skrevet 29. november 2022 #8 Skrevet 29. november 2022 Har du ingen ide om hvorfor du får så sterk aversjon? Har du vokst opp i et religiøst konservativt miljø? Opplevd overgrep?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå