AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #1 Skrevet 28. november 2022 Hei. Jeg trener hver dag, men idag har jeg nesten ikke spist noen ting og jeg har trent skikkelig hardt idag. Jeg har bare spist ett måltid og noe annet lite, pga ulike årsaker. Spiser veldig mye til vanlig når jeg trener å spiser nok hver dag, men bare ikke idag. Er der farlig for treningen med bare en dag med alt for lite/ ingen mat? Ødela det treningen mn idag? Skal spise enda mer framover og imorgen, men lurer på om det ødelegger trening fordi jeg har spist alt for lite idag. Anonymkode: 18671...8f2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #2 Skrevet 29. november 2022 Så lenge du ellers har en frisk kropp, så tåler den det helt fint. Du kan eventuelt spise litt nå, om du er veldig stressa Anonymkode: 8f1cc...07b 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #3 Skrevet 29. november 2022 Spis da...? Anonymkode: ca07d...3b5 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #4 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spis da...? Anonymkode: ca07d...3b5 Jeg må sove nå , men lurte bare på om det var farlig for treninga ettersom jeg trener veldig hardt å hver dag, styrke. Så vet jeg hvor viktig det er å få i seg nok mat, når jeg trener. Så lurte bare på om det er farlig en dag og om det ødelegger treninga. TS Anonymkode: 18671...8f2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #5 Skrevet 29. november 2022 Seriøst 🙄 Ta deg en brødskive, legg deg og sov også spiser du bedre imorgen… Anonymkode: 7b92a...f3b 6
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #6 Skrevet 29. november 2022 Neida kroppen har jo reserver vet du. En dag fra eller til spiller ingen rolle. Kroppen er sterkere enn du tror. Sov og spis mer i morgen du. Anonymkode: 02afb...070
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #7 Skrevet 29. november 2022 Det går fint så lenge du ikke gjør det til en vane. Du blir kanskje bare sliten og uopplagt i morgen. Anonymkode: 9c1a1...8ee
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #8 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Neida kroppen har jo reserver vet du. En dag fra eller til spiller ingen rolle. Kroppen er sterkere enn du tror. Sov og spis mer i morgen du. Anonymkode: 02afb...070 Tusen takk. Så det går bra at jeg dessverre bare har spist ett måltid idag selv om jeg har trent? Har dessverre bare spist ett måltid og skal på trening imorgen , så redd om det ødelegger treningen imorgen? Trener hver dag , ødelegger det treningen imorgen at jeg har spist for lite idag og at jeg er kjempe sulten nå? TS Anonymkode: 18671...8f2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #9 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det går fint så lenge du ikke gjør det til en vane. Du blir kanskje bare sliten og uopplagt i morgen. Anonymkode: 9c1a1...8ee Er det jeg er redd for at jeg blir imorgen. Er bare idag jeg har spist så lite, spiser alltid nok å riktig ettersom jeg trener å har ett bra kosthold, har aldri spist så lite før. Spiser nok hver dag så det er ikke noe problem. Men er redd om jeg blir dårlig når jeg har spist så lite. TS Anonymkode: 18671...8f2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #10 Skrevet 29. november 2022 Hvorfor er du så besatt av om det "ødelegger treningen"? Hva betyr det egentlig? Hvorfor trener du så hardt? Hva er målet? Det ser ikke ut til å bringe deg lykke eller helse når du blir så obsessed. Anonymkode: 28145...5bc 4 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #11 Skrevet 29. november 2022 Hvorfor i all verden trener du hver dag? Når restituerer du? Anonymkode: ca07d...3b5 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #13 Skrevet 29. november 2022 Kroppen tåler veldig mye Anonymkode: 20efd...a97
Maestro Skrevet 29. november 2022 #14 Skrevet 29. november 2022 Kroppen går ikke i reservemodus og spiser på musklene og fettet ditt etter en dag med lite mat. Ta deg ei skive og en frukt før du legger deg. Lurer på det samme som en over her. Hvorfor så obsessed? Og har man godt kosthold og trener, så er jo det ei greie og vite at lite mat på for ein dag ikke er farlig. Mulig du våkner skrubbsulten imorgen. Eller at det er litt vanskelig med og bli sulten, da kroppen ikke har fått i seg den maten den trenger dagen før. Viss jeg ikke spiser skikkelig, så kan jeg ende med og ikke bli sulten i det hele tatt. Merker det ikke før kroppen gir beskjed, ved at jeg blir svimmel og sånn. Kan og akutt brekke meg.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #15 Skrevet 29. november 2022 Høres ut som at du må ha en eller annen diagnose eller forstyrrelse. Du høres ikke frisk ut ihvertfall når du får helt anfall av en dag i ubalanse. Skjønner ikke hvorfor du ikke bare spiser nå heller. Veldig spesielt. Anonymkode: 2b85a...186 2
Gjest Bieter Skrevet 28. januar 2023 #16 Skrevet 28. januar 2023 Selvsagt ødelegger du treningen når du ikke spiser. Du bryter ned muskler uten at det er næring til å bygge dem opp igjen.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #17 Skrevet 28. januar 2023 On 11/29/2022 at 1:16 AM, AnonymBruker said: Tusen takk. Så det går bra at jeg dessverre bare har spist ett måltid idag selv om jeg har trent? Har dessverre bare spist ett måltid og skal på trening imorgen , så redd om det ødelegger treningen imorgen? Trener hver dag , ødelegger det treningen imorgen at jeg har spist for lite idag og at jeg er kjempe sulten nå? TS Anonymkode: 18671...8f2 Tror du bare må gå på kjøkkenet og spise en brødskive eller et par bananer, og roe ned på tankevirksomhet med det samme. Anonymkode: 803f6...890
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå