Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier vell sitt, men svaret er ikke like enkelt. Jeg var egentlig Open for å gi eksen en ny sjanse. Han tok mange dårlige valg en periode, men viser bedring nå. Problemet er at jeg blir kvalm av tanken på alt han har gjort bak min rygg. Når jeg flyttet ut har han ligget rundt med x antall damer, og festa mye. Samtidig satt jeg med ansvar for vårt felles barn alene og med en rævkjørt økonomi. Selv om han viser tegn til bedring, merker jeg at jeg blir bitter. Når vi har sex tenker jeg på alle jeg vet han har ligget med og føler meg ikke god nok. Vet han enda følger mange av de på insta, noe som også gjør meg litt trist. 
Bør jeg si hva jeg føler? Er så redd jeg vil gå i kjelleren selv, eller gjøre ting værre for han om jeg ikke gir oss  en siste sjanse…

trenger ikke hat, vet det kan høres snodig ut uten hele historien.. men da måtte jeg skrive en hel bok, ingen gidder å lese det😅

Anonymkode: e118f...30f

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kommer ALDRI til å gå. Spar deg og bare gjør det slutt

Anonymkode: 92f28...644

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette kan bli vanskelig for deg tror jeg.. greie du å legge det bak deg, ikke være bitter og nevne det hver gang dere krangler? For han tåle nok pes fra deg nå, men etter en stund vil han mene det er du som er «vanskelig» å lager styr etc om du nevner det.

Det vil være minimal sjanse tror jeg. Han må virkelig vise at han vil ha deg- over lang tid. 

Anonymkode: 70c53...897

Skrevet

Bare drit i det. Innse ar dette er over før du kaster bort mere tid. Bildene du har i hodet blir ikke borte. Dessuten så følger han fortsatt de han har bedratt deg med. Nei, da er han ikke klar for å være trofast.

Anonymkode: 2cfc2...ad7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Bare kom deg vekk. Du og barnet ditt. Vil få det bedre!

Anonymkode: 519c2...7f1

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette kommer ALDRI til å gå. Spar deg og bare gjør det slutt

Anonymkode: 92f28...644

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Bare drit i det. Innse ar dette er over før du kaster bort mere tid. Bildene du har i hodet blir ikke borte. Dessuten så følger han fortsatt de han har bedratt deg med. Nei, da er han ikke klar for å være trofast.

Anonymkode: 2cfc2...ad7

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bare kom deg vekk. Du og barnet ditt. Vil få det bedre!

Anonymkode: 519c2...7f1

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette kan bli vanskelig for deg tror jeg.. greie du å legge det bak deg, ikke være bitter og nevne det hver gang dere krangler? For han tåle nok pes fra deg nå, men etter en stund vil han mene det er du som er «vanskelig» å lager styr etc om du nevner det.

Det vil være minimal sjanse tror jeg. Han må virkelig vise at han vil ha deg- over lang tid. 

Anonymkode: 70c53...897

takk for svar. Fornuften er veldig enig… men er så redd for å «angre», men samtidig vil det kanskje bli bedre på sikt… enn å pine seg inn i noe så vondt og kjipt…

hatt skikkelig kjærlighetssorg .. og blir på ett vis rippet opp når man får de bildene i hodet.. vet på ett vis om for mange navn, steder, hendelser osv… 

Anonymkode: e118f...30f

• Hjerte 1
Skrevet

Du savner ikke ham men den du trodde han var.

Anonymkode: f727c...2e5

• Liker 3
Skrevet

For ungens del så hold deg unna, er den det går verst utover, for et nytt brudd kommer det til å bli.

Anonymkode: 9db07...a42

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...