Gå til innhold

jomfru j20, bør jeg bare få det unnagjort eller vente? har litt panikk for dette…

Anbefalte innlegg

Skrevet

🥲

er typisk at folk sier man må vente til man møter en du faktisk bryr deg om og sånt, ikke bare en tilfeldig fyr, men jeg føler det er verre å vente på en jeg faktisk liker veldig godt og vil ha noe seriøst med når det kan være han synes det er turn off og jeg ikke aner hva jeg driver med og det mest sannsynlig ikke vil være noe bra, så føler jeg heller bør øve med noen jeg ikke bryr meg så mye om først..?? men virker skummelt å bli med en random fyr hjem fra byen

Anonymkode: cdcef...a2f

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Skrevet

Jeg ventet ikke på "den rette". Men valgte heller en jeg kjente fra før, altså ikke en random fyr på byen - men på fylla. Det var helt greit. Angrer ikke, men det må du tenke over selv. En kan ikke endre på det etter det er gjort.

Anonymkode: 1e238...e89

Skrevet

Synes gutter det er rart om en jente er jomfru som 20-åring?

• Liker 1
Skrevet

Jeg "fikk det unnagjort". Angrer veldig. Hadde jeg fått valgt på nytt, hadde det blitt med en kjæreste som jeg elsket og var trygg på.

Anonymkode: 61333...232

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg var 22 når jeg gjorde det for første gang. Stressa en del på vgs for da var det leit å «ikke ha gjort det» enda, men så når man bare en alder hvor folk tror at man har gjort det. Så da fløyt jeg bare på den.

Jeg hadde et veldig godt eget seksualliv da, med leketøy og sånt. Så den dagen det skjedde var jeg ikke noe stressa. 
Jeg syntes det var skummelt å bli med noen hjem fra byen, så tror det var derfor det tok tid for meg. Men når jeg ser tilbake på det så hadde det egentlig ikke spilt noen rolle. Han jeg endte opp med å ligge med ble kjæresten min. Men det kunne like godt ikke blitt noe av forholdet. 

Så bare pust med magen, date og chill, også skjer det plutselig. Det var hvertfall ikke tenkelig for meg å bli med en random fra byen, men en fra tinder kunne det lett ha skjedd med. Etter noen dater og sånn. Det blir sikkert sånn for det også! Eller så finner du en som du møter på byen når du er der med venninner, også blir du med han hjem neste lørdag fordi du møter han på byen igjen. Da er han ikke heeelt ukjent! 

Anonymkode: 61e20...a13

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror det varierer veldig. Noen syns nok det er rart. Andre finner det veldig tiltrekkende at man er "urørt" 

Anonymkode: 1e238...e89

• Nyttig 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Må det være enten-eller? Enten "den rette" eller en "random fyr fra byen"?

Jeg ville ikke gjort det med en "random fyr fra byen", først og fremst for egen sikkerhet, og fordi det neppe blir noen særlig god opplevelse. Men jeg synes heller ikke du trenger å vente på mannen i ditt liv ;) Det viktigste er at det er en du har lyst til å ha sex med. Du trenger ikke vært forelska og tenke at han er mannen du vil gifte deg med, men det bør være en du liker og er trygg på og har lyst på. 

Skrevet

Jeg bare ville få det unnagjort så endte med å gjøre det med en random på fest. Vi fortsatte å møtes noenganger så jeg fikk vite litt mer om åssen det var og ds var det ikke like flaut når jeg senere gjorde det med en jeg virkelig likte. Å miste jlmfrudommen er ingen big deal så gjør det når du føler du er klar og ikke tenk så mye på at mannen må være en du skal gifte deg med akuratt 

Anonymkode: bcb98...8e4

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

🥲

er typisk at folk sier man må vente til man møter en du faktisk bryr deg om og sånt, ikke bare en tilfeldig fyr, men jeg føler det er verre å vente på en jeg faktisk liker veldig godt og vil ha noe seriøst med når det kan være han synes det er turn off og jeg ikke aner hva jeg driver med og det mest sannsynlig ikke vil være noe bra, så føler jeg heller bør øve med noen jeg ikke bryr meg så mye om først..?? men virker skummelt å bli med en random fyr hjem fra byen

Hvis en partner synes det er turn-off at du er jomfru, da er det ikke den rette partneren for deg. Finn noen som elsker deg for ALT du er. Du lever ikke for å passe inn i noen sitt liv på deres premisser. Du er verdifull nøyaktig slik du er, og det skal en partner også synes.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, ikke spesielt. Du er gjerne mer trygg på deg selv og har bedre kontroll over hva du liker. Og nettopp det er som regel bare ett pluss. Bare sleng deg med på moroa, og ikke tenk så mye. Hvis du føler deg trygg og gira, så er det ikke sikkert du føler behov for å fortelle at du ikke har ligget med noen før heller. Ons er som regel ganske dårlige, og det er ofte sånn at mann er full og gira på å komme selv. Så det er ikke sikkert at det er merkbart at du er jomfru heller. Det er helt ærlig ikke store forskjellen på om du har gjort det null ganger eller 20.

Anonymkode: 61e20...a13

Skrevet

Sex er ikke noe big deal. Ha sex om du vil, vent om du vil. Ingen bryr seg.

Anonymkode: 92d03...ae8

• Liker 2
Skrevet

Jeg var 22 og angrer ikke på at jeg ventet selvom man selvfølgelig kjenner på presset med at «alle» andre på min alder var allerede godt bereist på det området. 
Er veldig vanskelig men jeg er glad for at jeg ikke giftet meg med den første men fikk litt «erfaring» på hva jeg liker og ikke før jeg traff mannen i mitt liv, selvom det samtidig hadde vært gøy å vært jomfru når jeg traff han liksom😂 Etter å ha hatt noen opplevelser med andre vet jeg at jeg er fornøyd med han jeg endte opp med, hadde jeg ikke hatt erfaring hadde jeg kanskje lurt på hva annet som fins der ute hvis det gir mening.

Ikke stress, bedre å være sikker og godt forberedt enn å sitte med en ubehagelig følelse etterpå!

Anonymkode: c99aa...737

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg ville det.

Nå om dagen er det jo normalt, så jeg kan ikke tenke meg at noen hevet et øyebryn. Nå er det jo til og med akseptert at menn velger vekk sex!

Fra mitt ståsted forteller det at ikke på noe tidspunkt i de siste 5-6 årene har du blitt kåt nok til å gjøre noe uten å tenke. Og det er jo hele poenget med puberteten og tenårene

Altså, du kan være late bloomer, men det høres fra mitt ståsted ut som en risiko jeg ikke villet deale med. Det er uhorvelig mye kvinner ( og menn!!) som ikke har noen glede av sex.

(ikke for det, dårlig dømmekraft i seg selv demonstrerer ikke lav impulskontroll, det kan liksågodt være et resultat av gruppepress. Det har vi lært alt om de siste par årene, med mengder kvinner som var ansett som sexsymbolet, som dukker opp og angrer sitt tidligere liv. )

Du får trøste deg med at det finnes mange menn på din alder som synes det er ensidig positivt og at du blir en gullstandard for disse.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

🥲

Bare vent til du møter en du har god kjemi med og som du er trygg på. Vil vel ikke anbefale deg å ligge med en fremmed på byen akkurat. Det kan fort bli en klein og dårlig deby.

Hva trenger du øve på tenker du? Bare tenk på hva du kunne ha lyst å oppleve. Hva gjør deg kåt? Hva har du lyst at en mann skal gjøre med deg og hva har du lyst å gjøre for en mann? Så kjører du på med akkurat det. Det digger menn! Initsiativrike kvinner som viser de har lyst. Så er du helt ærlig på at du har lite erfaring før du tar for deg. Tror nesten jeg kan garantere deg en god deby om du bare er litt på.

Skrevet

Det er ingenting å stresse med. Vent til du finner den rette.

Skrevet

Ryddet for kontaktannonse. 

Christina82, mod

Skrevet

Jeg ville vente til jeg fikk meg kjæreste. Hadde sex første gang når jeg var 21 år med min første kjæreste og var SYKT glad for det! Det var vondt første gangen og jeg blødde, og det var fantastisk å være med en som brydde seg om meg og var forsiktig. Og så syntes han det var var skikkelig stas at han var min første. Alle menn vil jo egentlig at dama ikke skal ha vært med noen andre.

Poenget er: Dersom du har sex med en random "for å få det unnagjort" så har det ikke noe å si for når du treffer en kjæreste uansett, du er like uerfaren. Man lærer ikke noe av en dårlig ONS. Du risikerer bare å sitte igjen med en skikkelig dårlig opplevelse. Mange føler seg brukt etter ONS dersom han bare puler og stikker uten å ta kontakt. 

Dessuten bryr de fleste gutter seg ikke særlig om at en tilfeldig ONS skal ha en god opplevelse. Det er tøm og røm. Ofte på fylla. Derfor har kvinner sjelden orgasme på ONS. Og derfor har jeg aldri ONS. Jeg vil at den som jeg ligger med faktisk skal ville at jeg har det godt.

Og dersom du gir jomfrudommen din til en kjæreste - ja da utforsker dere jo videre, og blir kjent med hverandre og hva dere liker. Så ender dere opp med å ha GOD SEX. Og det er hele poenget med sex. Det skal være GODT. Sex med randoms er sjeldent godt - de kjenner deg ikke og tenker kun på egen nytelse.

Anonymkode: 8341b...1ed

• Nyttig 4
Skrevet

Hadde sex første gangen jeg var 18 år og det var med mannen min. Glad jeg ventet 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg ville vente til jeg fikk meg kjæreste. Hadde sex første gang når jeg var 21 år med min første kjæreste og var SYKT glad for det! Det var vondt første gangen og jeg blødde, og det var fantastisk å være med en som brydde seg om meg og var forsiktig. Og så syntes han det var var skikkelig stas at han var min første. Alle menn vil jo egentlig at dama ikke skal ha vært med noen andre.

Poenget er: Dersom du har sex med en random "for å få det unnagjort" så har det ikke noe å si for når du treffer en kjæreste uansett, du er like uerfaren. Man lærer ikke noe av en dårlig ONS. Du risikerer bare å sitte igjen med en skikkelig dårlig opplevelse. Mange føler seg brukt etter ONS dersom han bare puler og stikker uten å ta kontakt. 

Dessuten bryr de fleste gutter seg ikke særlig om at en tilfeldig ONS skal ha en god opplevelse. Det er tøm og røm. Ofte på fylla. Derfor har kvinner sjelden orgasme på ONS. Og derfor har jeg aldri ONS. Jeg vil at den som jeg ligger med faktisk skal ville at jeg har det godt.

Og dersom du gir jomfrudommen din til en kjæreste - ja da utforsker dere jo videre, og blir kjent med hverandre og hva dere liker. Så ender dere opp med å ha GOD SEX. Og det er hele poenget med sex. Det skal være GODT. Sex med randoms er sjeldent godt - de kjenner deg ikke og tenker kun på egen nytelse.

Anonymkode: 8341b...1ed

Dette! ☝️

Har aldri opplevd ein ONS som var bra, eller at eg sat att med ei kjensle av at det gav meg noko. Hadde eg ikkje vore singel og interessert i å få kjæreste hadde eg aldri hatt ONS! Sex med ein som bryr seg, prøvar å gjere det godt for deg, som du er trygg på, så blir automatisk sexen betre og meir avslappa... Det er det verdt å vente på! 😊 Det treng ikkje nødvendigvis vere mannen i ditt liv, men i alle fall ikkje ein random fyr! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...