Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet ut at en  tidligere eks stalker meg, lager nye brukere på snap og legger meg til der, fake insta brukere hvor han følger meg og mine venner og tar kontakt med meg og utgir seg for å være kvinne, jeg gjenkjent han gjennom måten han skreiv  på og bioen hans, "sykepleier student på bio", han jobber selv på sykehuset, men ikke som sykepleier...😳vi ble enige om brudd begge to, grunnet at han slet med adhd, og mye av og på, samt som han hadde Aspergers, men jeg syns dette er totalt unødvendig nå som han driver med disse brukerne på sosiale medier! ++ følger mange av mine venner som han aldri har møtt før, bla fikk en melding for noen dager siden: "hei beklager den påtrengende beskjeden og måten jeg uttrykker meg på, hvem tar bilder av deg på insta" .Har dere vært borti sånt før? 😟😫

Anonymkode: 8cc3b...250

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ignorere alle adds og slutte å godta følgere og ignorere meldinger så gir det seg om noen måneder 

Anonymkode: e66b5...178

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor legger du til ukjente på some? Ha private kontoer og ikke godta alt og alle. Også blokker du han.

Anonymkode: cd23c...8de

• Liker 3
Skrevet

Kan du ikke bare spørre han om han stalker deg? Da blir han gjerne så stresset at han kutter ut. 

Anonymkode: 25b30...4b1

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har funnet ut at en  tidligere eks stalker meg, lager nye brukere på snap og legger meg til der, fake insta brukere hvor han følger meg og mine venner og tar kontakt med meg og utgir seg for å være kvinne, jeg gjenkjent han gjennom måten han skreiv  på og bioen hans, "sykepleier student på bio", han jobber selv på sykehuset, men ikke som sykepleier...😳vi ble enige om brudd begge to, grunnet at han slet med adhd, og mye av og på, samt som han hadde Aspergers, men jeg syns dette er totalt unødvendig nå som han driver med disse brukerne på sosiale medier! ++ følger mange av mine venner som han aldri har møtt før, bla fikk en melding for noen dager siden: "hei beklager den påtrengende beskjeden og måten jeg uttrykker meg på, hvem tar bilder av deg på insta" .Har dere vært borti sånt før? 😟😫

Anonymkode: 8cc3b...250

Jepp, høres ganske likt ut som hvordan en eks oppførte seg i noen mnd etter bruddet. Laget nye profiler her og der for å ta kontakt etter blokkering. Oppsøkte meg der han visste jeg var osv. Om du bare ignorerer han så gir han vel opp til slutt.

Anonymkode: be5de...48d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...