Gå til innhold

Kommer bare med dyna mellom beina

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den eneste måten jeg får orgasme på er ved å snurre dyna til en pølse, legge meg overskrevs på den og gnikke i sirkler. Jeg kan til gjengjeld få mange orgasmer etter hverandre på svært kort tid.

Hvorfor får jeg ikke orgasme av samleie, fingring (i mangel av bedre ord), sexleketøy, slikking eller annen egenkjærlighet? Er det noe jeg kan gjøre for å gjøre sex like godt?

Jeg er 35 år, i et langvarig fast forhold med mye kjærlighet, men til tider lite sex på bakgrunn av laber interesse fra min side. Vi begge onanerer på egen hånd jevnlig. 

Anonymkode: 7d9d5...fd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke noe i veien for at du kan gnikke deg til orgasme oppå mannen, altså ri? Gnikking er for så vidt svært undervurdert/underfokusert, men en svært viktig del av kvinners seksualitet.

Anonymkode: a2a5b...41a

Gjest Agent smith
Skrevet

Du har blitt vant til det mønsteret for å få orgasme, bryt ut av det

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Den eneste måten jeg får orgasme på er ved å snurre dyna til en pølse, legge meg overskrevs på den og gnikke i sirkler. Jeg kan til gjengjeld få mange orgasmer etter hverandre på svært kort tid.

Hvorfor får jeg ikke orgasme av samleie, fingring (i mangel av bedre ord), sexleketøy, slikking eller annen egenkjærlighet? Er det noe jeg kan gjøre for å gjøre sex like godt?

Jeg er 35 år, i et langvarig fast forhold med mye kjærlighet, men til tider lite sex på bakgrunn av laber interesse fra min side. Vi begge onanerer på egen hånd jevnlig. 

Anonymkode: 7d9d5...fd4

Hvorfor laber interesse, klarer han ikke å tilfredsstille fitta di så bør du kanskje finne deg en annen 🤷‍♂️

Anonymkode: 97ecb...7e8

Skrevet

Hmmm jeg har også alltid onanert på den måten (blant annet), og kommer veldig lett da. Jeg kommer imidlertid også lett ved samleie, og min teori er at jeg har tenkt all gnikkinga med dyna har gjort meg godt trent ift orgasme og at jeg derfor kommer lettere. Jeg beveger meg bare på samme måte med mannen, og presser klitten mot kroppen hans og vips- orgasme. Men jeg må jobbe litt for det selv, være aktiv med bekkenet.. 

Anonymkode: 13c96...d25

Skrevet

Jeg hadde det slik før. Jeg har funnet ut at jeg må ha en pause på ca en uke etter å ha onanert hvis det skal gå for meg når jeg har sex. Det er som om jeg ikke finner punktet før det har gått mange dager.

Hvis mannen slikker meg og sutter på klitten mens han bruker dildo, da uten vibrasjon. Da går det fort for meg.

Rir jeg så må jeg sitte såpass nært at jeg samtidig gnikker meg på mannen mens jeg rir.

I misjonær så må han være såpass langt inni meg til at jeg samtidig gnikker meg mot ham. Går han langt  ut så går det ikke.

Anonymkode: 43806...707

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...