-TeddyToria- Skrevet 9. desember 2005 #1 Del Skrevet 9. desember 2005 Blir ikke så mye liv her skjønner jeg...selv om jeg enda ikke har gitt opp håpet om å få igang litt action i terminklubben vår! Har vært mye borte i det siste, men vi pusser opp badet og holder derfor hus hos svigermor som ikke har internett! Regner derimot med å være på nett igjen en gang rundt 19. desember! Håper det er noen ildsjeler som vil holde meg med selskap fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nissejenta2 Skrevet 11. desember 2005 #2 Del Skrevet 11. desember 2005 ikkje greit å holde på med oppussing menst man er gravid...men det må vel gjerast... vi driver med litt oppussing på ett soverom... kjøpte hus i juni og vart gravid samme måned... fant denne klubben no...kjekt med andre so går gjennom det samme akkurat no ska stikke innom når jeg er på nette jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 12. desember 2005 #3 Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg stikker også innom og ser frem til at du kommer tilbake den 19. Lykke til med oppussingen! Det er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 12. desember 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 12. desember 2005 Så koselig med hilsener! En liten tur innom igjen... Sitter her og skal egentlig skru sammen baderomsinnredningen, men så fristet nettet litt for mye! Koselig at det ser ut til å bli litt mer liv her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå