Gå til innhold

Restauranten Kod-vegansk rett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har spist den og har noen erfaringer å dele? :) Polenta biff heter retten :) 

Anonymkode: f8c49...065

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kod i Oslo det gjelder :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Kod i Oslo det gjelder :) 

*köd heter den. Jeg har ikke prøvde,men har hørt flere si at med så mye god vegansk i Oslo er den ikke verdt det

Anonymkode: 10ff1...076

Skrevet
On 11/28/2022 at 8:29 PM, AnonymBruker said:

Noen som har spist den og har noen erfaringer å dele? :) Polenta biff heter retten :) 

Du skal gå på en biffrestaurant og spiste vegansk? Hvorfor? Biffrestauranter er gode på biff. 

Anonymkode: 45f99...437

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du skal gå på en biffrestaurant og spiste vegansk? Hvorfor? Biffrestauranter er gode på biff. 

La meg gjette. Fordi man ikke spiser kjøtt? Hjelpes. Enkelte spørsmål er så selvforklarende at jeg ikke fatter hvordan de kan stilles

• Liker 2
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

La meg gjette. Fordi man ikke spiser kjøtt? Hjelpes. Enkelte spørsmål er så selvforklarende at jeg ikke fatter hvordan de kan stilles

Det er helt greit at de ikke vil spise kjøtt. Men da gjør man lurt i å gå et annet sted... Hvis man vil ha god pizza, så går man ikke på en sushirestaurant som også har en pizza på menyen.

Det blir som at jeg hadde laget en tråd her og lurt på om pizzaen på sushirestauranten X var noe god. Eller at jeg skulle på en vegansk restaurant og lurte på om biffen der var god. Jeg hadde aldri giddet å kaste vekk en restaurantopplevelse på biff fra en vegansk restaurant altså. Eller vegansk måltid i en biffrestaurant. Jeg går på restaurant for å få god mat, jeg. Jeg hadde bestilt biff fra biffrestauranten, vegansk rett fra den veganske restauranten, sushi fra sushirestauranten og pizza fra pizzarestauranten.

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er helt greit at de ikke vil spise kjøtt. Men da gjør man lurt i å gå et annet sted... Hvis man vil ha god pizza, så går man ikke på en sushirestaurant som også har en pizza på menyen.

Det blir som at jeg hadde laget en tråd her og lurt på om pizzaen på sushirestauranten X var noe god. Eller at jeg skulle på en vegansk restaurant og lurte på om biffen der var god. Jeg hadde aldri giddet å kaste vekk en restaurantopplevelse på biff fra en vegansk restaurant altså. Eller vegansk måltid i en biffrestaurant. Jeg går på restaurant for å få god mat, jeg. Jeg hadde bestilt biff fra biffrestauranten, vegansk rett fra den veganske restauranten, sushi fra sushirestauranten og pizza fra pizzarestauranten.

Nå selges det ikke kjøtt på veganske restauranter så den sammenligningen er helt på jordet. Å ja man går på restaurant for å få god mat, men om man ikke spiser kjøtt så sier det seg selv at jeg er interessert i kjøttet som er på menyen. Å ja jeg velger heller veganske restauranter over restauranter som også selger kjøtt, men noen ganger så har det seg slik at jeg skal ut og spise med andre som ikke er veganere og som kanskje ønsker å gå på en spesifikk restaurant og og da bestiller jeg selvsagt det er ganske som er på menyen. Og igjen burde dette være selvforklarende,men tydeligvis er dette for komplisert for noen sin hjernekapasitet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...