Gå til innhold

Gift, men misunnelig på Tinder-livet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lever i et trygt ekteskap med solid økonomi, hus, hytte, båt, hund m.m. Et A4-middelklasseliv. Alt ser perfekt ut, men vi er bare gode venner. Jeg misunner single/skilte som er på Tinder, dater og har kortvarige, seksuelle relasjoner med nye mennesker. Hvilke erfaringer har dere som har brutt opp et forutsigbart liv og gått ut i singel/datinglivet igjen? 

Anonymkode: bd35a...631

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting å være misunnelig på. Det suger!

Anonymkode: d0fb8...2e9

• Liker 28
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg lever i et trygt ekteskap med solid økonomi, hus, hytte, båt, hund m.m. Et A4-middelklasseliv. Alt ser perfekt ut, men vi er bare gode venner. Jeg misunner single/skilte som er på Tinder, dater og har kortvarige, seksuelle relasjoner med nye mennesker. Hvilke erfaringer har dere som har brutt opp et forutsigbart liv og gått ut i singel/datinglivet igjen? 

Anonymkode: bd35a...631

Du er en kvinne håper jeg? 

Anonymkode: ed6e8...141

• Liker 4
Skrevet

Det livet er destruktivt og kjipt. 

Anonymkode: 7cf8b...e53

• Liker 4
Skrevet

Jeg er helt motsatt - jeg er så glad for at jeg er i et stabilt ekteskap og slipper å tenke på dating slik det har blitt nå til dags. Jeg hadde hatet Tinder.

Du kan ikke ha det spesielt bra i ekteskapet hvis det er dette du ønsker eller?

• Liker 13
Skrevet

Haha snakk om et klassisk eksempel på å tro at gresset er grønnere på andre siden når det egentlig er en gjørmeåker 😂 

Anonymkode: 62d17...d9d

• Liker 26
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det livet er destruktivt og kjipt. 

Anonymkode: 7cf8b...e53

Hehe, ja. Kjipt!! 

Anonymkode: be300...4c7

• Liker 2
Skrevet

Har du prøvd tinder? Jeg fikk sjansen en stund da det ble brudd mellom meg og min kjære, før vi fant sammen igjen. Det var ikke mye kjekt. Veldig glad for at vi ordnet opp, og at det ikke ble min fremtid. 

Anonymkode: fc3cb...433

• Liker 11
Skrevet

Som mann er tinder verdens værste sted (om man ikke er veldig heldig med utsendet). Kvinner tror jeg liker oppmerksomheten mer enn å treffes, fisker etter komplimenter i månedsvis før de bare går til neste på lista.

Anonymkode: afb3d...cdc

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Levde i et samboerskap der sexlivet dessverre for min del var ganske dødt. Nå har jeg noen faste fwb og kan finne noen på tinder om jeg vil. Sexlivet er bedre og mer spennende - men resten er ikke det. 

Mvh mann 

Anonymkode: 6858a...aa6

• Liker 2
Skrevet

"Tinder-livet" er nok ikke nødvendigvis noe å trakte etter, selv om det finnes de som synes det er artig. 

Føler de fleste synes det er et helvete, i all fall om målet er å finne en spesiell, og ikke bare å fly rundt på dater og ligge.

Men - heller singel enn i et forhold hvor man bare er venner. 

Og da sikter jeg ikke til at det er så spennende å date og kunne ligge med hvem man vil, men at det er deiligere å være alene enn med en jeg ikke vil være med. 

Men tror du må ta en vurdering på om det ikke faktisk er noe mer mellom dere enn bare vennskap. Det er mye trygghet og kjærlighet du takker nei til, bare det å miste sin beste venn som alltid er der er jo ofte det verste med brudd for mange. Du blir mer alene, uansett hvor stort nettverk du har, så har du ikke den ene som setter deg først.

Anonymkode: 601f7...5ed

• Liker 6
Skrevet
Teatrica skrev (9 minutter siden):

Jeg er helt motsatt - jeg er så glad for at jeg er i et stabilt ekteskap og slipper å tenke på dating slik det har blitt nå til dags. Jeg hadde hatet Tinder.

Du kan ikke ha det spesielt bra i ekteskapet hvis det er dette du ønsker eller?

Enig med deg. Er ikke gift, men i et fast forhold. Ser tilbake me gru på de årene jeg var singel og var på tinder, sukker og andre sider og apper. Vil aldri tilbak dit, og håper det ikke skjer.

ts: Håper du etterhvert innser at du har noe bra, og setter pris på det gode og trygge du har. Er jo også mye gøy man kan gjøre selv om man er i et forhold. Du kan jo dra på turer med venner, eller dyrke hobbyer etc., man trenger jo ikke å være sammen mdd partneren sin 24/7.

Anonymkode: 1482d...6ba

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Rhodiola, adm.

Skrevet

Jeg synes dating som godt voksen var en helt grei opplevelse selv om jeg var veldig metta etter to år med det. Ja man blir såret, men hadde det værre med eksen min, en skikkelig narcisisst. Nå har jeg en snill og fin kjæreste som jeg vil gifte meg med en dag. Er glad i hverandre, har god sex og fine samtaler.

Møttes på happn. 

Anonymkode: 081e7...f88

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Haha snakk om et klassisk eksempel på å tro at gresset er grønnere på andre siden når det egentlig er en gjørmeåker 😂 

Anonymkode: 62d17...d9d

🤣

Asså, jeg kan godt tenke innimellom at jeg glatt hadde ligget med person x og Y, men fantasi om Tinder er jo helt kokko. 

Dårlig sjekking, dårlige ligg, ghosting og ræl. Herre nei takk. 

• Liker 4
Skrevet
AprilLudgate skrev (1 minutt siden):

🤣

Asså, jeg kan godt tenke innimellom at jeg glatt hadde ligget med person x og Y, men fantasi om Tinder er jo helt kokko. 

Dårlig sjekking, dårlige ligg, ghosting og ræl. Herre nei takk. 

Er litt dårlig innimella men så er det jo noe bra også.. 

Anonymkode: 081e7...f88

Skrevet

Jeg har tinderlivet og er misunnelig på gift livet.

Anonymkode: 0b8db...a3b

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har du prøvd tinder? Jeg fikk sjansen en stund da det ble brudd mellom meg og min kjære, før vi fant sammen igjen. Det var ikke mye kjekt. Veldig glad for at vi ordnet opp, og at det ikke ble min fremtid. 

Anonymkode: fc3cb...433

Samme opplevde jeg. De første ukene var det gøy med oppmerksomhet og Tinder-dater, men jeg forstod fort hvor vanvittig shallow menn på Tinder var. Det skulle gå så utrolig kjapt fra sveip til treff til sex. Prøvde jeg å grave bittelite dypere i personligheten til folk, var det bare å slette meg. 

Vanvittig glad det ordnet seg mellom min mann og meg igjen. 

Anonymkode: e5b43...709

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Heh er ikke akkurat veldig mye å være misunnelig på…å sveipe høyre/venstre basert på bilder av vedkommende er gørrkjedelig spør du meg. Man blir drittlei det skal jeg si deg. Må finnes bedre måter der ute å møte folk på enn dette? Er ikke bare bare å være singel i 2022😂De fleste  single bruker forsåvidt  Tinder så for de som ikke er så mye ute på byen/ bor på bygda eller i en liten by/sted, er nok det den «letteste» måten å finne seg noen på. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du er en kvinne håper jeg? 

Anonymkode: ed6e8...141

Hvorfor håper du det?

Anonymkode: 58192...efa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...