AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #1 Skrevet 28. november 2022 Er det bare å reise når de truer? Har skaffet meg en leilighet jeg flytter til 1 desember, klarer ikke være sammen med han mer, han banker meg og truer meg og sier han skal drepe familien min. Hjelper besøksforbud? Anonymkode: 96ee3...c80
Diezel Skrevet 28. november 2022 #2 Skrevet 28. november 2022 Kontak et krisesenter, ha beskyttelse når du skal dra
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #3 Skrevet 28. november 2022 Besøksforbud hjelper men det viktigste er at du ikke forteller han eller noen han kjenner om hvor du flytter, sørger for å skjule adressen på 1881 og google, bytter telefonnummer og fordufter fra hans liv. Unngå sosiale medier en lang stund om han kan kontakte deg der så ikke logg inn engang. Krisesenter anbefaler å flytte mens han er på jobb eller lignende, ha alliert deg med noen som henter deg og alle tingene og man er vekk derfra på kort tid uten at han vet noe. Jeg har vært gjennom det. Du får god hjelp på krisesenter og kan også ringe Vo linjen anonymt hele døgnet på 116006 for råd , hjelp og noen å snakke med. Det er hjelpelinjen til krisesenterne Du vil aldri angre på å ha dratt men vil angre for hver dag du ble om du ikke går Anonymkode: 38780...13d
Leselusa Skrevet 28. november 2022 #4 Skrevet 28. november 2022 Kjære trådstarter, Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med ditt nærmeste krisesenter, som hjelper mennesker i en sårbar situasjon. Du finner kontaktinformasjon til alle landets krisesentre her. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og som kan hjelpe deg i den situasjonen du er i nå. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf 116117 eller ringe nødnummer 113. Med vennlig hilsen Leselusa, mod. 1
Anbefalte innlegg