AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #1 Skrevet 28. november 2022 Jeg kan snakke med menn, og være hyggelig på en måte som jeg er med alle-inkludert damer. Men de fleste menn tror at jeg flørter og blir interessert i noe mer med meg. Det er slitsomt, for det er ikke slik at jeg går å flørter med alle og er interessert. Hva kan jeg gjøre? Dette gjelder på jobb hvor det er mange av forskjellige kjønn, og det er kjipt å få det stempelet som «hun som flørter og prøver seg på alle». Sier ikke at jeg har det, men er redd for at det skal skje. Anonymkode: f7f88...08e
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #2 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kan snakke med menn, og være hyggelig på en måte som jeg er med alle-inkludert damer. Men de fleste menn tror at jeg flørter og blir interessert i noe mer med meg. Det er slitsomt, for det er ikke slik at jeg går å flørter med alle og er interessert. Hva kan jeg gjøre? Dette gjelder på jobb hvor det er mange av forskjellige kjønn, og det er kjipt å få det stempelet som «hun som flørter og prøver seg på alle». Sier ikke at jeg har det, men er redd for at det skal skje. Anonymkode: f7f88...08e Det er dessverre sånn menn er, kan nesten ikke være høflig uten at de tror du prøver på noe. Anonymkode: 0f636...07a 5 1
klarinetta Skrevet 28. november 2022 #3 Skrevet 28. november 2022 Hvis det ikke har skjedd ennå må du vel bare fortsette å være deg selv? Men på jobb kan du jo unngå å snakke mer personlig enn nødvendig, og smile vennlig, men høy latter når damer snakket med menn, det er ofte i et påtakelig høyere "toneleie" enn når damer ler med andre damer. Det ligger hormonelt i oss, men du kan jo være obs siden dette er noe du er opptatt av 🙂
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #4 Skrevet 28. november 2022 Hmm si det.. er litt sånn selv, jeg. Tror det er fordi jeg tuller og ler mye. Anonymkode: 02fdf...86d 1
AnonymBruker 42 Skrevet 28. november 2022 #5 Skrevet 28. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er dessverre sånn menn er, kan nesten ikke være høflig uten at de tror du prøver på noe. Påstanden din er jo bare fjaz... Det er bare sånn at noen er fryktelig dårlige på å "tolke" andres og/eller egen oppførsel/fremtoning. Og støter disse på hverandre - ja, da blir jo alt ekstra mojjo Endret 28. november 2022 av AnonymBruker 42
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #6 Skrevet 28. november 2022 Er du pen? Jeg har venninner som er veldig pene som opplever det samme. Anonymkode: 0532e...031 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #7 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker 42 skrev (1 minutt siden): Påstanden din er jo bare fjaz... Det er bare sånn at noen er fryktelig dårlige på å "tolke" andres og/eller egen oppførsel/fremtoning. Og støter disse på hverandre - ja, da blir jo alt ekstra mojjo Ja, men disse pleier jo å unngå hverandre, hehe. Er jo nok av ganger jeg tenker at: oj, dere er jo prikk like, dere burde jo elske hverandre! Anonymkode: 6449b...f35
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #8 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du pen? Jeg har venninner som er veldig pene som opplever det samme. Anonymkode: 0532e...031 Jeg vil tørre å påstå at jeg er pen ja, men jeg er ikke typen som er høy på meg selv av den grunn. Er bare hyggelig og tuller mye som noen nevnte over her. Men det blir jo mistolket 😅 Anonymkode: f7f88...08e
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #9 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vil tørre å påstå at jeg er pen ja, men jeg er ikke typen som er høy på meg selv av den grunn. Er bare hyggelig og tuller mye som noen nevnte over her. Men det blir jo mistolket 😅 Anonymkode: f7f88...08e Jeg slapper av av slik oppførsel. 😅 men jeg er vant til det og har vokst opp med det. Kvinne forresten. Er mer nervøs rundt slike som ikke viser hvem de er, som bare observerer og dømmer. Man er vel en drøm for slike mennesker, for da har de en gyllen billett til å dømme og det er bedre enn å vinne i Lotto for dem. 😬 Anonymkode: 6449b...f35
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #10 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg vil tørre å påstå at jeg er pen ja, men jeg er ikke typen som er høy på meg selv av den grunn. Er bare hyggelig og tuller mye som noen nevnte over her. Men det blir jo mistolket 😅 Anonymkode: f7f88...08e Skjønner. Jeg tror dette er et problem mange pene kvinner opplever. Jeg er mindre pen (kvinne) og opplever at folk flest bare oppfatter meg som hyggelig, ikke flørtende. Men man orker jo ikke å gå rundt å virke sur og frekk uansett hvordan man ser ut ,så har forståelse for at det er slitsomt at det oppleves som flørting. Anonymkode: 0532e...031 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #11 Skrevet 28. november 2022 Samme her. Mrd årene har det blitt til at jeg påpeker "Jeg flørter ikke altså, jeg bare liker å prate med folk." Burde være unødvendig, men det er ofte nødvendig. Anonymkode: 36485...a7b 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #12 Skrevet 28. november 2022 Jeg kjenner på litt av det samme. Etter en stund kjenner jeg på litt nærgåendhet og må konsentrere meg om å ikke smile så mye i den retningen. Jeg er nok ikke spesielt pen, men får ofte høre at jeg har et fint smil. Det at jeg er gift er ikke nødvendigvis noe hinder. Anonymkode: 7aa7c...504
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #13 Skrevet 28. november 2022 Når sivilasjonen prøver å overstyre biologien, kan det bli sånne situasjoner. Ta til deg at du er ettertraktet og menns innstinkter viser at du er biologisk en velegnet kandidat til barn. Anonymkode: 515c2...823 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #14 Skrevet 28. november 2022 Jeg tror bare enkelte er sånn at hvis noen pene snakker til dem og smiler og ler, så blir de helt "Herregud, hun elsker meg" liksom 🙄 Hadde de sett lenger enn sin egen nese, hadde de jo sett at det er slik du er (hyggelig og smilende med et glimt i øyet) med alle. Anonymkode: d1216...80a 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #15 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg slapper av av slik oppførsel. 😅 men jeg er vant til det og har vokst opp med det. Kvinne forresten. Er mer nervøs rundt slike som ikke viser hvem de er, som bare observerer og dømmer. Man er vel en drøm for slike mennesker, for da har de en gyllen billett til å dømme og det er bedre enn å vinne i Lotto for dem. 😬 Anonymkode: 6449b...f35 Håper du ser ironien i ditt eget innlegg. Anonymkode: f05d6...bf2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #16 Skrevet 29. november 2022 joa, men nå er det ganske mange kvinner som innbiller seg mye og. som for eksempel hvis en mann lurer på hvilket vet han skal ta til biblioteket kan mange kvinner la være å svare og ignorerer stakakrn på vill spor fullstendig i den viten at han lurer til seg samtale. hvis du som hyggelig person tror at menn tror at du flørter sp har du på forhånd installert deg selv i den posisjon. også spørs hvor hyggelig du er og. hvis du ser på leppene og holder øyekontakt så er du mer enn bare hyggelig. ser du mot en person i en periode og smiler uten noe pre kontekst så er det også din skyld til misforståelser. de fleste menn aksepterer og forventer at en person skal være hyggelig i dagliglivet uten noe mer i det. de kommer jo fra samme samfunnet du kommer ifra og kan etikker og koder her livet? Anonymkode: 4e2e0...651
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #17 Skrevet 29. november 2022 Blir også misforstått på den måten at mange tror jeg flørter med de, og jeg er ikke spesielt pen. Gjennomsnittlig pen tenker jeg. Men jeg er veldig høflig og tilpasser meg alltid mennesker og situasjoner. Det at jeg alltid tilpasser meg, samtidig som at jeg er hyggelig, tror jeg gjør at folk tenker jeg er interessert. Anonymkode: 4db11...0fe
AnonymBruker 42 Skrevet 29. november 2022 #18 Skrevet 29. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Blir også misforstått på den måten at mange tror jeg flørter med de, og jeg er ikke spesielt pen. Gjennomsnittlig pen tenker jeg. Men jeg er veldig høflig og tilpasser meg alltid mennesker og situasjoner. Det at jeg alltid tilpasser meg, samtidig som at jeg er hyggelig, tror jeg gjør at folk tenker jeg er interessert. Anonymkode: 4db11...0fe Om alle tror du flørter - så må du jo innse at det er du som opererer utenfor "normene"? Det finnes jo mange måter å "flørte på" også... Det er nok med deg som med TS . Antageligvis har du en fremtoning utenom det "normale", eller så støter du/dere på folk som ikke er spesielt gode på signaler, og/eller misforstår. Verre er det ittje, trur je... Endret 29. november 2022 av AnonymBruker 42
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #19 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (På 28.11.2022 den 22.03): Jeg tror bare enkelte er sånn at hvis noen pene snakker til dem og smiler og ler, så blir de helt "Herregud, hun elsker meg" liksom 🙄 Hadde de sett lenger enn sin egen nese, hadde de jo sett at det er slik du er (hyggelig og smilende med et glimt i øyet) med alle. Anonymkode: d1216...80a Ja, man må ta som utgangspunkt at menn ikke klarer å styre seg selv, akkurat lik en bikkje som blir helt koko av å sniffe en fruktbar damehund. Som mister helt selvkontrollen, trist men sant. Kun de mest oppegående klarer å styre driftene sine, men til gjengjeld mister de selvrespekten om de er så enkle, de vil heller skyte seg selv fremfor å befinne seg i en så primitiv tilstand. 😅 Anonymkode: 6449b...f35
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #20 Skrevet 29. november 2022 Har nøyaktig samme problem! Men er ikke pen da..eller, jeg «ville vært skikkelig pen om jeg var tynn». Ikke at det stopper de.. noen menn blir VELDIG pågående. Liker jo bare å snakke med folk! 😅 Anonymkode: 4fd75...2b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå