AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #1 Skrevet 28. november 2022 Vi har bestilt barnevogna Britax Smile 3. Vi har også bestilt Baby-Safe iSense bilstol. Får man adaptere med i pakken til barnevogna? Eller må man bestille de utenom? tenker på disse: https://denlillebarnebutikken.no/tilbehor/vogn-tilbehor/britax-smile-3-adaptere Og er det noen som vet hva som er forskjellen på Baby-Safe iSense bilstol og Baby-Safe 3 i-Size bilstol? Blir ikke klok på det 😅 Anonymkode: b1de7...b13
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #2 Skrevet 28. november 2022 Insense har lys, det er eneste forskjellen. Har du forresten sjekket at bilstolen passer i bilen (gir riktig helning)? Anonymkode: fbb0f...b8e
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #3 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Insense har lys, det er eneste forskjellen. Har du forresten sjekket at bilstolen passer i bilen (gir riktig helning)? Anonymkode: fbb0f...b8e Hei, nei det har jeg ikke 😬 Hvordan sjekker man det? Anonymkode: b1de7...b13
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #4 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei, nei det har jeg ikke 😬 Hvordan sjekker man det? Anonymkode: b1de7...b13 https://www.dyrebarlast.org/l/blogginnlegg-med-formateringstips-for-deg/ Visste ikke dette selv og måtte kjøpe ny. Hadde brukt 5000,- på en bilstol som ikke passet i det hele tatt 🙈 Dyrbar lærdom. Anonymkode: fbb0f...b8e 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #5 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hei, nei det har jeg ikke 😬 Hvordan sjekker man det? Anonymkode: b1de7...b13 Hmm, lurer på om iSense har flexbase som kan regulere helningen? Klarer ikke finne ut ved kjapp googling, men mener å ha lest det en plass Anonymkode: 7a713...bdb
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #6 Skrevet 28. november 2022 Vi bestilte pakken med vogn, bilstol og base fra en lokal babybutikk og fikk i hvert fall med adaptere 😊 Anonymkode: a3c91...157 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #7 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hmm, lurer på om iSense har flexbase som kan regulere helningen? Klarer ikke finne ut ved kjapp googling, men mener å ha lest det en plass Anonymkode: 7a713...bdb Man kan regulere helningen på basen, ja. Vi har i-Size (den uten lys), så går utifra at det er samme base til begge. Anonymkode: a3c91...157 1
imjohansen Skrevet 28. november 2022 #8 Skrevet 28. november 2022 Jeg har smile 4 og fikk med bilstoladapter (lik som du har linket til) vil tro det samme gjelder 3. Jeg trodde ikke det skulle følge med, så var nær å bestille utenom, men glad jeg ventet. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #9 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hmm, lurer på om iSense har flexbase som kan regulere helningen? Klarer ikke finne ut ved kjapp googling, men mener å ha lest det en plass Anonymkode: 7a713...bdb Basen kan regulere helningen ja. Veldig kjekt 🙌🏼 Anonymkode: 57e9d...ac0 1
Iris20 Skrevet 29. november 2022 #10 Skrevet 29. november 2022 Her har du bestilt full pakke, adapter er inkludert. Blir nok ikke noe problem ift bil og bilstol. Jeg pratet med de i butikken når jeg kjøpte min, og denne stolen kan justeres så godt og passer i de fleste biler. Isense er som en annen har skrevet over at den er med lys, så du har bedre oversikt over baby i mørket. Faktisk det eneste jeg savnet når jeg endte opp med å kjøpe den uten. Lykke til:) 1
Andy1999 Skrevet 29. november 2022 #11 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hmm, lurer på om iSense har flexbase som kan regulere helningen? Klarer ikke finne ut ved kjapp googling, men mener å ha lest det en plass Anonymkode: 7a713...bdb Ja det kan den, er mange justeringer på den så det blir nok ingen problem med plassering. Vi kjøpte den med lys, og det følger med adapter, disse må enten stå igjen på vogna eller tas av bil stolen før den settes ned i basen. har ikke født barnet enda så hat ikke fått testet så mye enda. Men herregud som jeg gleder meg 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #12 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Basen kan regulere helningen ja. Veldig kjekt 🙌🏼 Anonymkode: 57e9d...ac0 TS her. Vi har heldigvis bestilt Flex base isense, så da er vi reddet! Anonymkode: b1de7...b13
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #13 Skrevet 29. november 2022 Vi fikk med bilstoladapter til Britax-bilstoler da vi kjøpte vår Smile 3. Kjøpte da vognen alene og ikke som en del av bilstol-pakke. Hadde bilstol fra Maxi-Cosi, så måtte kjøpe Maxi-Cosi adapter utenom. Anonymkode: 68ade...db1 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #14 Skrevet 29. november 2022 Fikk ikke med adaptere, men kjøpte til da vi hadd stol fra cybex. Anonymkode: 6e3f2...684 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå