Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på date nå i helgen å daten kalte meg feit, han sa jeg ikke så ut som på bildene på profilen min.

Kjenner jeg er så skuffet å usikker på meg selv akkurat nå 😭

Noen som har opplevd det samme?

• Hjerte 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff… føler med deg. Dette var bare dårlig gjort og slemt av vedkommende. Tipper det ikke stemmer men at det ble sagt for å såre. Sånn er det dessverre noen som er 😢 

Anonymkode: c9e0b...b03

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Er du det da?

Hvis du er feit og har lagt ut bilder som ikke viser deg slik du er nå, skjønner jeg at han ble skuffet, men han trengte jo ikke si det til deg uten filter.

Anonymkode: 5950c...a48

• Liker 32
  • Hjerte 2
  • Nyttig 12
Skrevet
adelle4ever skrev (1 minutt siden):

Var på date nå i helgen å daten kalte meg feit, han sa jeg ikke så ut som på bildene på profilen min.

Hadde du bilder som ligner på den du er nå, pr dags dato? 

Hvis du ser slank ut på bildene og ikke er det i virkeligheten, kan det hende han ble litt snurt. 

Anonymkode: d06f7...88e

• Liker 17
Skrevet
adelle4ever skrev (2 minutter siden):

For en ufyselig type... godt du fikk sortert ham ut kjapt. ❤

• Liker 13
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)

Du får svare at "jeg er feit, du er stygg og udannet. Jeg kan slanke meg." Og så glemmer du hele mennesket, vedkommende er ikke verd din tid.

Endret av TheHairyToothfairy
  • Liker 9
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde du bilder som ligner på den du er nå, pr dags dato? 

Hvis du ser slank ut på bildene og ikke er det i virkeligheten, kan det hende han ble litt snurt. 

Anonymkode: d06f7...88e

Ja bildene ligner på meg, men kanskje de er tatt fra en god vinkel siden jeg vil jo ikke legge ut dårlige bilder.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg hadde en som hadde sex med meg og etterpå sa at jeg burde informere på forhånd at jeg har kjønnshår, fordi det er motbydelig 🙄 

Anonymkode: 0b7ae...bb9

• Liker 12
  • Hjerte 16
Skrevet

En annen grunn å ikke bruke butikk som Tinder. De fleste der er bare useriøse tullinger. Bortkastet tid. 

Anonymkode: 2428b...d11

• Liker 17
Skrevet
adelle4ever skrev (2 minutter siden):

Ja bildene ligner på meg, men kanskje de er tatt fra en god vinkel siden jeg vil jo ikke legge ut dårlige bilder.

Hvor gammel et du ts? 

Anonymkode: afbe0...219

• Liker 1
Skrevet

Er det so fårleg? Dersom du er overvektig, kan du freista slanka deg. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
adelle4ever skrev (3 minutter siden):

Men da lurer du jo potensielle dater?

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

For oss som faktisk foretrekker kvinner med litt å ta i, kan dere please poste bilder som faktisk viser dette? 

Anonymkode: 6f484...90e

• Liker 19
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Da var dere uheldige med hverandre. Er ikke deg det er noe galt med, ts.

Men skjønner hvordan Tinder tyter over av overfladiske personer. Kanskje med noen mer dønn ærlige bilder av deg vil det ikke bli sånn på en senere date?

Anonymkode: 46945...807

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er utrolig skuffende for daten din dersom du legger ut bilder som ikke ligner på deg i virkeligheten. Og dette gjelder for begge kjønn. Bilder som er for ti år siden, eller ti kilo siden, som har skjønnhetsfilter eller kraftig posering viser jo ikke hvordan du ser ut i virkeligheten. Men han var jo åpenbart en ubehøvlet type som buste ut med at du er feit. Flaks at du ble kvitt ham såpass umiddelbart. Men gå for bilder som ligner på deg selv slik du faktisk ser ut.

Anonymkode: 9a3cc...051

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men da lurer du jo potensielle dater?

Må man virkelig fremheve alle tingene andre kan finne uattraktive for at det ikke skal bli kalt lureri? Må man legge ut bilde av hårete tær, stor kropp, lange pupper, Liten tiss, bilde uten sminke, bilde uten skjegg, skjeve tenner, og bilde der man står vedsiden av et målebånd?? 

Anonymkode: 0b7ae...bb9

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Skrevet

Kalte han deg feit? Eller sa han bare at du ikke lignet på bildene dine?

Anonymkode: b97ca...251

• Liker 8
Skrevet

Ikke la menn herse med deg. Ingen ser lik ut på bilde og i virkeligheten og alle velger bilder som er flatterende og ikke stygge bilder. Han er trolig bare en idiot som ikke får de damene han mener han fortjener, og tar aggresjonen ut på de damene han kan. 

Anonymkode: 5bb48...c25

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet

Tråden er ryddet for feilbruk av AnonymBruker-funksjon.

Rhodiola, adm.

Skrevet

Tenker det er viktig på datingprofiler att man legger ut ett bilde og en beskrivelse av seg selv som er korrekt og passer med virkeligheten. Vi har alle forskjellige preferanser, og ved å gjøre dette unngår vi att andre kaster bort tiden sin. Sannheten kommer for en dag uansett.

Nå vet jeg ikke om dette er tilfelle ditt ts, men det kan være en ide å ta en ekstra kikk på om datingprofilen din representerer deg riktig. Det hjelper lite å bruke ett 5 år gammelt bilde fra når man var slank og blond eller ett bilde som er retusjert over lav list. Synes det er kjemperart hver gang jeg møter venner og bekjente som tar seg 10x bedre ut og veier 20-30 kg mindre på Instagram enn i virkeligheten.

Men uavhengig av hva du har lagt ut er det en veldig ufin og sårende ting å kommentere på ett annet menneske. Ville ha spurt hva som gjorde personen berettiget til å si sånne ting og hva han egentlig ønsker å oppnå med slike kommentarer.

Det er dessverre slik att noen mennesker lever på å hevde seg selv ved å dra ned andre. Det sier mer om vedkommende enn det sier om deg. En persons meninger definerer deg ikke, personens meninger gjør deg verken mer eller mindre attraktiv i andres øyne. Bær deg selv med stolthet og selvtilitt, det er det mest attraktive du kan gjøre.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...