Gå til innhold

Hva sier man når man vil treffe folk uforpliktende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ok å date folk på Tinder når man fortsatt bor med en ektefelle som man har felles barn med men som ikke har tatt initiativ til sex på mange år (avvist) og som har ligget med andre (utro mot meg)? Har ikke lyst å si alt dette til de jeg dater, men har lyst å treffe folk for å ikke føle meg som et offer og kanskje få den andre ut av systemet, samt fordi jeg vil føle begjær. Så hva sier man? Har sagt til flere at jeg ikke er ute etter noe seriøst. Vil ikke gå inn på alle detaljene så hva sier man? Prøvde å si jeg er i åpent forhold til noen men da blei personen dømmende og blokka meg. Folk sier hvilke uker de har barna sine og spør meg det samme. Har ikke lyst å gå inn på sånt men det blir bare veldig sketchy? Jeg er egentlig en veldig lojal person som ikke trives med ONS og tilfeldige forhold men er fastlåst. Det er liksom enten så er folk superseriøse og eiesyke, eller så er de altfor raskt ute med å snakke om sex - noe som er litt creepy når jeg ikke engang har møtt de. Av ulike årsaker ønsker jeg ikke skille meg og flytte for meg selv slik det er nå selv og jeg føler meg bedratt og sveket.

Anonymkode: d2f34...03a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du skal dra inn mer folk og mer dritt i dette tullet her. 

Anonymkode: 17465...9a0

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg har møtt en kvinne på denne måten over lang tid, hun hadde alt hjemme. Men ikke sexliv, var gift og hadde barn.

Vi hadde sex 1 gang i uken som maks, gikk mellom 1-2uker ca. Bra sex, fokus på sexen. Ingen kontakt utenom treffene.

Man bygger opp lyst mellom hvert treff, som man får utløp for.

Tenker at dette kan være en løsning for noen.

Anonymkode: 238ed...b97

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg har møtt en kvinne på denne måten over lang tid, hun hadde alt hjemme. Men ikke sexliv, var gift og hadde barn.

Vi hadde sex 1 gang i uken som maks, gikk mellom 1-2uker ca. Bra sex, fokus på sexen. Ingen kontakt utenom treffene.

Man bygger opp lyst mellom hvert treff, som man får utløp for.

Tenker at dette kan være en løsning for noen.

Anonymkode: 238ed...b97

Hvordan møttes dere og hva sa hun?

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Tror ikke du skal dra inn mer folk og mer dritt i dette tullet her. 

Så man skal leve i sølibat med en utro mann dersom man ikke vil splitte opp hjemmet til barn?

• Liker 4
Skrevet

Best å treffe en annen IRL som også er gift.

Anonymkode: 32a5f...a10

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så man skal leve i sølibat med en utro mann dersom man ikke vil splitte opp hjemmet til barn?

Ja. For det hjemmet til de barna kommer bare til å bli enda mer ustabilt av at du og går på gårdene for å få deg noe. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja. For det hjemmet til de barna kommer bare til å bli enda mer ustabilt av at du og går på gårdene for å få deg noe. 

Blir mer ustabilt om hjemmet deres splittes opp. Hadde aldri vært aktuelt om ikke mannen gjorde dette

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Best å treffe en annen IRL som også er gift.

Anonymkode: 32a5f...a10

Hvordan? 

Skrevet

Som kvinne er ikke dette vanskelig. Det er vel bare å skrive nøyaktig situasjon, og jeg vil tro tilbudene renner inn. Om du finner en som gir deg det du trenger.... den er vel verre. Du kommer sikkert til å måtte gå på en haug av dates som ikke gir deg så mye; orker du det?

Skrevet
visp skrev (3 minutter siden):

Som kvinne er ikke dette vanskelig. Det er vel bare å skrive nøyaktig situasjon, og jeg vil tro tilbudene renner inn. Om du finner en som gir deg det du trenger.... den er vel verre. Du kommer sikkert til å måtte gå på en haug av dates som ikke gir deg så mye; orker du det?

Nei det frister ikke. Men han jeg bor med vil ikke ha sex med meg, og ligger med andre. Har ikke lyst å leve som en nonne. Jeg er attraktiv og har ikke problemer med lyst

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei det frister ikke. Men han jeg bor med vil ikke ha sex med meg, og ligger med andre. Har ikke lyst å leve som en nonne. Jeg er attraktiv og har ikke problemer med lyst

Han har dessuten ligget med andre med kjønnssykdommer uten beskyttelse. 🤮

Skrevet

Det er masse stygge detaljer her. Men jeg vil ikke splitte opp pga barna. Og jeg vil ikke si alle disse detaljene til folk jeg møter men er ikke noen god løgner heller

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du løser ikke dette problemet med å holde på med en annen fjott (som sikkert er utro mot kona). Den eneste løsningen på dette er splitte opp. Du er ikke ute etter sex, men noen som kan vise omsorg for deg.

Endret av visp
  • Liker 3
Skrevet
visp skrev (3 minutter siden):

Du løser ikke dette problemet med å holde på med en annen fjott (som sikkert er utro mot kona). Den eneste løsningen på dette er splitte opp. Du er ikke ute etter sex, men noen som kan vise omsorg for deg.

Det kan hende men jeg klarer ikke å splitte  barnas hjem. De kommer først. Jeg kan samarbeide med han jeg bor med og kanskje vi kan bli kjærester senere igjen når jeg har gjort det samme som han

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det kan hende men jeg klarer ikke å splitte  barnas hjem. De kommer først. Jeg kan samarbeide med han jeg bor med og kanskje vi kan bli kjærester senere igjen når jeg har gjort det samme som han

så du skal være utro bare for å hevne deg?

Anonymkode: df726...2a7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

så du skal være utro bare for å hevne deg?

Vet ikke? Er det utroskap når han ikke har tatt på meg på flere år og ligger med andre synes du?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vet ikke? Er det utroskap når han ikke har tatt på meg på flere år og ligger med andre synes du?

Men altså det er du som velger å bli i det.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men altså det er du som velger å bli i det.

Kun pga barna.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du er ute etter. 

Anonymkode: 0f5be...e58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...