AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #21 Skrevet 28. november 2022 Siden mannen din er utro er det helt innafor at du går på date med andre for å flørte og få opp selvbildet ditt sånn at du blir sterk nok til å gå fra han. Bare ikke bli avhengig av en ny mann eller ha sex med de du møter for mange behandler damer som dritt etter sex så du kan risikere å føle deg værre. Men flørt og ha det moro! Det gjorde jeg på vei ut av forhold med voldelig og utro eks og det å gå på noen gode dates med skikkelig bra mannfolk gjorde at jeg ikke lenger var i tvil om at jeg fortjente bedre enn hva jeg hadde og lærte meg hva som var normalt om hvordan bra menn behandlet kvinner Anonymkode: 14dc1...a50 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #22 Skrevet 28. november 2022 (Mann) Jeg dømmer ingen Men jeg ville aldrig gjort det selv og jeg ville aldri datet en dame som er i et forhold. Hvis det funker for deg og mannen din så er det bare å gjøre. Men jeg tror det er få som vil date på de premissene. Det ryddigste er å bryte opp skikkelig. Det er sikkert veldig skremmende og jeg vet ikke hvilke grunner du har til å bli værende, men det høres ut som en veldig dårlig situasjon for deg. Start med å sjekke litt rundt. Det kan være mye hjelp å få til å bryte opp ryddig og etablere seg på en ok måte. Anonymkode: f3539...9a1 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #23 Skrevet 28. november 2022 Det mest reale ovenfor deg selv og den du dater, er å ordne opp i eget rot før du går videre med et annet menneske. Anonymkode: b5333...edf 6
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #24 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det mest reale ovenfor deg selv og den du dater, er å ordne opp i eget rot før du går videre med et annet menneske. Anonymkode: b5333...edf Jeg vil ikke gå videre med noen, jeg vil bare møte andre som han har gjort. For min egen del. Og såklart uten å gi noen forventning om annet til de jeg møter Anonymkode: e747c...04a
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #25 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Siden mannen din er utro er det helt innafor at du går på date med andre for å flørte og få opp selvbildet ditt sånn at du blir sterk nok til å gå fra han. Bare ikke bli avhengig av en ny mann eller ha sex med de du møter for mange behandler damer som dritt etter sex så du kan risikere å føle deg værre. Men flørt og ha det moro! Det gjorde jeg på vei ut av forhold med voldelig og utro eks og det å gå på noen gode dates med skikkelig bra mannfolk gjorde at jeg ikke lenger var i tvil om at jeg fortjente bedre enn hva jeg hadde og lærte meg hva som var normalt om hvordan bra menn behandlet kvinner Anonymkode: 14dc1...a50 Ja det er det jeg tenker kan være bra å erfare. For man blir litt skrudd av flere år i et slikt forhold Anonymkode: e747c...04a
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #26 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så man må splitte opp hjemmet og sende barna mellom ulike hjem før man treffer andre? Anonymkode: e747c...04a Det å "splitte hjemmet" er best for barna. Foreldre som fortsetter å bo sammen etter at forholdet i praksis er over, gjør nesten alltid mer skade for barna enn et brudd ville ha gjort. Anonymkode: d7049...74f 7
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #27 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det å "splitte hjemmet" er best for barna. Foreldre som fortsetter å bo sammen etter at forholdet i praksis er over, gjør nesten alltid mer skade for barna enn et brudd ville ha gjort. Anonymkode: d7049...74f Dette, jeg levde i det som barn. Anonymkode: ef422...267 3 2
Rowan Skrevet 29. november 2022 #28 Skrevet 29. november 2022 Hvis du velger å gjøre det bør du hvertfall opplyse i profilen din at du er i et åpent forhold. Så kan folk bestemme om det er noe de er interessert i. Jeg hadde også slutta å snakke med deg hvis du ikke sa det før vi hadde matcha. 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #29 Skrevet 29. november 2022 Du skal leve med en mann som ikke vil ha deg, og ha tilfeldig sex med fremmede, når du ikke liker ONS? Høres ut som oppskriften på dårlig psykisk helse. Ta deg selv på alvor og skill deg. Anonymkode: f6eb7...419 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #30 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): jeg har ikke lyst å leve som en nonne resten av livet mens mannen ligger med andre Anonymkode: e747c...04a Det JEG ikke skjønner er hvorfor du fortsatt er sammen med denne mannen? Anonymkode: 73dbc...4e6 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #31 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det JEG ikke skjønner er hvorfor du fortsatt er sammen med denne mannen? Anonymkode: 73dbc...4e6 Noen ganger må man bo sammen av praktiske og økonomiske årsaker. Jeg har vært der TS er, bodde med utro ex til han flyttet med en annen dame. TS- kjør på men vær tydelig på at du ikke kan tilby et seriøst forhold nå, vær åpen ovenfor barnas far og eventuell partner. Anonymkode: 3f787...8d9
exictence Skrevet 29. november 2022 #32 Skrevet 29. november 2022 Nei, jeg synes det skal være åpenhet i et forhold. Så hvis begge er enige, så ja.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #33 Skrevet 29. november 2022 exictence skrev (3 minutter siden): Du snakker med din mann om at det er best dere har en gjensidig avtale på å tre med andre. For han er jo utro, og det er ikke greit. Ikke meg som er TS som du svarte. Men TS har sagt til mannen at hun vil ha sex med andre Anonymkode: 3f787...8d9
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #34 Skrevet 29. november 2022 Been there done that. Skriv at du ønsker en fast ff eller en date (ikke ons) da du lever i et platonisk forhold. Bruk Tinder, Cdate eller nakenprat. Jeg har truffet flere ålreite menn slik, en fantastisk elsker/ff og en som var venn og nå blir kjæreste. Har nå separert meg og alt kommer i orden. Husk å ikke legge ut fullt bilde av deg selv (husk maskering) og ha et nickname/navn som ikke er gjenkjennelig. Anonymkode: 9d350...bb1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #35 Skrevet 29. november 2022 Høres ut som et sunt oppvekstmiljø for barna... Anonymkode: e405f...cc9 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #36 Skrevet 29. november 2022 Du finner menn som vil være med på dette opplegget. Du tilbyr jo nærhet og sex uten forpliktelse. Det går hjem hos mange av oss. Men du bør være tydelig og ærlig på det - og du vil oppleve at noen menn avviser deg på grunn av det. I tillegg til en unison moralsk fordømmelse her på KG - men det er jo uansett du som bestemmer hva som er rett for deg. Ikke bruk navnet ditt, og bruk bilder uten ansikt, som andre skriver. Lykke til! M40 Anonymkode: 1d0c4...1dd
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #37 Skrevet 29. november 2022 Ser da stadig gifte menn eller menn som er i "kompliserte" forhold på Tinder. Da møter du en som er ute etter det samme som deg. Personlig syns jeg det er moralsk forkastelig, men TS virker jo ikke mene det. Anonymkode: 484a7...68e
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #38 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg vil ikke gå videre med noen, jeg vil bare møte andre som han har gjort. For min egen del. Og såklart uten å gi noen forventning om annet til de jeg møter Anonymkode: e747c...04a Du vil ta igjen for å føle deg bedre. Men kvinner føler seg sjelden bedre etter useriøse sextreff.... Anonymkode: 0373a...b91 1
Daria Skrevet 29. november 2022 #39 Skrevet 29. november 2022 Du kan jo i og for seg gjøre som du vil, men du kan ikke kreve eller forvente at andre skal godta det - særlig ikke hvis du ikke spiller med åpne kort fra start. Ingen liker å bli løyet til og holdt for narr. Jeg ville avvist enhver mann som var i noen form for forhold uansett hvor åpent og avklart det måtte være, uten at jeg nødvendigvis dømmer folk som er i den type forhold av den grunn - det er bare ikke det jeg ønsker meg. 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #40 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (På 28.11.2022 den 19.22): Er det ok å date folk på Tinder når man fortsatt bor med en ektefelle som man har felles barn med men som ikke har tatt initiativ til sex på mange år (avvist) og som har ligget med andre (utro mot meg)? Har ikke lyst å si alt dette til de jeg dater, men har lyst å treffe folk for å ikke føle meg som et offer og kanskje få den sndre ut av systemet, samt fordi jeg vil føle begjær. Så hva sier man? Prøvde å si jeg er i åpent forhold til noen på Tinder men da blei personen dømmende og blokka meg. Folk sier hvilke uker de har barna pg spør meg det samme. Har ikke lyst å gå inn på sånt men det blir bare veldig sketchy? Jeg er egentlig en veldig lojal person som ikke trives med ONS og tilfeldige forhold men er fastlåst. Av ulike årsaker ønsker jeg ikke skille meg og flytte for meg selv slik det er nå selv og jeg føler meg bedratt og sveket. Anonymkode: e747c...04a Nei, det er ikke greit, avslutt forholdet ordentlig og så kan du date Anonymkode: 17635...aba 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå