Gå til innhold

Date andre når man er i komplisert forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ok å date folk på Tinder når man fortsatt bor med en ektefelle som man har felles barn med men som ikke har tatt initiativ til sex på mange år (avvist) og som har ligget med andre (utro mot meg)? Har ikke lyst å si alt dette til de jeg dater, men har lyst å treffe folk for å ikke føle meg som et offer og kanskje få den sndre ut av systemet, samt fordi jeg vil føle begjær. Så hva sier man? Prøvde å si jeg er i åpent forhold til noen på Tinder men da blei personen dømmende og blokka meg. Folk sier hvilke uker de har barna pg spør meg det samme. Har ikke lyst å gå inn på sånt men det blir bare veldig sketchy? Jeg er egentlig en veldig lojal person som ikke trives med ONS og tilfeldige forhold men er fastlåst. Av ulike årsaker ønsker jeg ikke skille meg og flytte for meg selv slik det er nå selv og jeg føler meg bedratt og sveket.

Anonymkode: e747c...04a

• Liker 1
Skrevet

Nei

Anonymkode: 972e6...701

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Nei

Så man må splitte opp hjemmet og sende barna mellom ulike hjem før man treffer andre?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så man må splitte opp hjemmet og sende barna mellom ulike hjem før man treffer andre?

Jeg ønsker ikke noe seriøst forhold, hvorfor må jeg fortelle alle detaljer?

• Liker 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Nei. Da må du enten gjøre det slutt eller avtale åpent forhold/lov til å ha elskere/elskerinner med personen du er gift med.

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Alternativt ikke treffe andre?

Skrevet
Anonymus Notarius skrev (Akkurat nå):

Alternativt ikke treffe andre?

jeg har ikke lyst å leve som en nonne resten av livet mens mannen ligger med andre

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sagt til han jeg bor med at jeg vil møte andre. Han sier han kan ikke akkurat stoppe meg etter det han har gjort men at han ser helst at jeg ikke gjør det

Skrevet

Jeg har sagt til han jeg bor med at jeg vil møte andre. Han sier han kan ikke akkurat stoppe meg etter det han har gjort men at han ser helst at jeg ikke gjør det

men han vil ikke ha sex med meg heller han sier han har ikke lyst fordi vi har kranglet 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det ok å date folk på Tinder når man fortsatt bor med en ektefelle som man har felles barn med men som ikke har tatt initiativ til sex på mange år (avvist) og som har ligget med andre (utro mot meg)? Har ikke lyst å si alt dette til de jeg dater, men har lyst å treffe folk for å ikke føle meg som et offer og kanskje få den sndre ut av systemet, samt fordi jeg vil føle begjær. Så hva sier man? Prøvde å si jeg er i åpent forhold til noen på Tinder men da blei personen dømmende og blokka meg. Folk sier hvilke uker de har barna pg spør meg det samme. Har ikke lyst å gå inn på sånt men det blir bare veldig sketchy? Jeg er egentlig en veldig lojal person som ikke trives med ONS og tilfeldige forhold men er fastlåst. Av ulike årsaker ønsker jeg ikke skille meg og flytte for meg selv slik det er nå selv og jeg føler meg bedratt og sveket.

Hvorfor tenker noe at hvis forholdet er komplisert , så vil man komplisere det ytterligere ?

• Liker 4
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

jeg har ikke lyst å leve som en nonne resten av livet mens mannen ligger med andre

Da får du foreslå åpent forhold.

Skrevet

Gå fra han da vel . 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ønsker ikke noe seriøst forhold, hvorfor må jeg fortelle alle detaljer?

Men du trives heller ikke med ons og tilfeldige forhold?

Du vil ha ett fast forhold med en mann som skal være forelsket i deg, men du ønsker ikke at det skal være seriøst fra din side. 

Høres for meg ut som du vil stryke egoet ditt litt og er villig til å såre andre for å gjøre det.

Det er nok i utgangspunktet ikke en god ide. 

Du får si du ønsker en fast pulevenn da kanskje? Eller i det minste bestemme deg for hva du ønsker at relasjonen skal være. 

Anonymkode: 05861...f8f

• Liker 1
Skrevet
NiceOrNothing skrev (5 minutter siden):

Hvorfor tenker noe at hvis forholdet er komplisert , så vil man komplisere det ytterligere ?

Jeg vil ikke splitte barnas hjem. Men jeg har ikke noe sexliv med denne mannen. Han har hatt det med andre. Jeg vil også ha det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men du trives heller ikke med ons og tilfeldige forhold?

Du vil ha ett fast forhold med en mann som skal være forelsket i deg, men du ønsker ikke at det skal være seriøst fra din side. 

Høres for meg ut som du vil stryke egoet ditt litt og er villig til å såre andre for å gjøre det.

Det er nok i utgangspunktet ikke en god ide. 

Du får si du ønsker en fast pulevenn da kanskje? Eller i det minste bestemme deg for hva du ønsker at relasjonen skal være. 

Anonymkode: 05861...f8f

Nei det var ikke det jeg ønsket i livet. Men mannen jeg har to barn med ødela den drømmen. Jeg har ikke sagt jeg vil at noen skal være forelska i meg jeg vil ha et fysisk forhold

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg vil ikke splitte barnas hjem. Men jeg har ikke noe sexliv med denne mannen. Han har hatt det med andre. Jeg vil også ha det.

Du kommer vertfall til å bidra til å skape uro / usikkerhet i hjemmet . Å det vil barna merke . Hadde gått fra han isteden . 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Det må du spørre mannen din om, ikke en haug ukjente på KG.

Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (Akkurat nå):

Det må du spørre mannen din om, ikke en haug ukjente på KG.

Han spurte ikke meg

• Hjerte 1
Skrevet

Når du får spørsmål om hvilke uker du har barna kan du si at dere har fleksibelt samvær. 

Anonymkode: 37b50...9b9

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ja et brudd medfører som regel det.

Du spør om du kan være utro. Det kan jo ingen nekte deg, men moralsk riktig er det ikke. Med mindre du avtaler åpent forhold med din partner.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...