Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en ung kvinne på 24 år som utforsker litt nytt, har egt vært tiltrukket av menn hele livet mitt, men jeg har begynt å kjenne på  seksuelle følelser for kvinner også, spesielt fremtredende i fylla. Men aldri følt at jeg er normal; jeg har alltid følt meg sånn frempå utenom det seksuelle, prater litt mye, tar mye insj med menn, åpner meg opp  mye, lite seksuell lyst for motsatte kjønn, tror bare det at jeg har sliti med smerter i vagina osv under sex, så har det blitt tabu for meg å ligge med menn, redd for å bli avvist av menn, jeg blir dumpet av menn fordi jeg ikke ligger tidlig med de. Har sex sjeldent, jeg har for 3-4 mnd siden begynt å flørte med kvinner på byen, ved å holde øye kontakten lenge, alltid fått bekreftelse fra andre kvinner føler jrg.❤️ jeg kan nå si at jeg er bifil, men prøver å finne ut av ting fortsatt. Jeg har aldri følt på sexbehovet😥. Noen ganger så har jeg tenkt at det hadde vært bra å være mann, istedet for kvinne. All det stresset jeg har, prevensjon, sexsmerter, sminke, hår, vært hos gynekolog siste tiden pga smerter. Har blitt såret av menn så mye, jeg er nettopp kommet ut av en relasjon med en mann, som knuste hjertet mitt.... så prøver å finne ut hva jeg vil. Men ikke lett når jeg kjenner ingen som er i såmme bås som   Meg❤️

Jobbe med meg selv sier psykologen til meg, jeg syns dette er litt vanskelig. Jeg har planlagt en date med ei kvinne og en mann nå imorgen, på et offentlig sted. Men dette paret er på tinder som jeg kom i kontakt med, en såkalt blinddate. Men jeg er såklart redd for at noen andre dukker opp...🥹 jeg har fortalt dette til mine få venner, en kompis av meg som har tilbydd seg å bli med, ikke under selve daten. Men avvente utenfor, såklart (utenfor  hans arbeidstid), men han sa det var lurt for sikkerhet med tanke på at dagens sikkerhetssituasjon osv, om noe skulle så skje eller noen andre dukker opp, så får han være der som sivil. Jeg sa at det skulle gå greit. Er noen i samme bås som meg? Som har funnet ut seint at de er bifile? Vet ikke om dette med min legning er midlertidig, da kanskje jeg vil glemme eksen ved å date damer og prøve noe nytt? Men ikke med menn, for blir såret gang på gang. Så er det sexdelen med ei kvinne som er lettere, at man slipper å  tenke på alle de smertene, og stresset med å komme for tidlig eller for seint. ❤️setter pris på alle gode svar🌸🥰

Anonymkode: 663bd...384

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil ikke date menn, men du skal på date med en mann i morgen?

Anonymkode: 60a15...fea

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du vil ikke date menn, men du skal på date med en mann i morgen?

Det er mann og kvinne, et par. Nå vet ikke jeg hva de er ute etter. Men mindre stress enn hvis det kun er meg og en mann. Tror dette paret har et åpent forhold. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er mann og kvinne, et par. Nå vet ikke jeg hva de er ute etter. Men mindre stress enn hvis det kun er meg og en mann. Tror dette paret har et åpent forhold. 

De er selvfølgelig ute etter en sexpartner. Du virker svært naiv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Enten er de i åpent forhold, eller så er det for å ha deg med i senga sammen med de.

Anonymkode: 39113...69c

Skrevet

Kanskje du skal legge bort datingen en stund og heller bli litt kjent med deg selv? 

Anonymkode: de6dd...a18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...