AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #1 Skrevet 28. november 2022 Jeg synes det er herlig at så mange unge jenter har kastet seg på free the nipple trenden. Det er lite som er så sykt seksuelt opphissende som struttende bryster med stramme nippler som peker frekt gjennom klærne. Du ser dem snart overalt, de sier selv det handler om frigjøring, men når alt kommer til alt så handler det om likes på Instagram. Herlig at de byr å seg selv på denne måten 🙂 Anonymkode: 1af5c...fd7 1
Snok1 Skrevet 28. november 2022 #3 Skrevet 28. november 2022 Jeg likte det på 80-tallet og jeg liker det nå. 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #4 Skrevet 28. november 2022 Det er blotting! Det er skikkelig ekkelt når damer presser seksualiteten sin på andre. Anonymkode: 23f04...7fc 3
Minitroll Skrevet 28. november 2022 #5 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det er lite som er så sykt seksuelt opphissende som struttende bryster med stramme nippler som peker frekt gjennom klærne. Du ser dem snart overalt, de sier selv det handler om frigjøring, men når alt kommer til alt så handler det om likes på Instagram. Herlig at de byr å seg selv på denne måten 🙂 Anonymkode: 1af5c...fd7 Det virker som du liker det samtidig som du ikke gjør det, siden du trekker frem at de kun gjør det for likes på Instagram. synes selv sjelden at jeg ser dette ute blant folk. Har innimellom med bare en tynn genser uten bh under. Merker definitivt mer blikk fra både menn og kvinner, men føler meg egentlig ikke så frigjort og komfortabel likevel. Da er det bedre å ha f.eks en svart tynn bh under en lys skjorte. Litt samme effekt, men ikke så synlige brystvorter. 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #6 Skrevet 28. november 2022 Denne trenden har jeg ikke hørt om. Høres deilig frigjørende ut. Er det bare unge jenter med struttepupper og instagram som får lov å følge denne trenden, eller kan alle være med på frigjøringen? Kvinne 56. Anonymkode: 26184...28c 6 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #7 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Denne trenden har jeg ikke hørt om. Høres deilig frigjørende ut. Er det bare unge jenter med struttepupper og instagram som får lov å følge denne trenden, eller kan alle være med på frigjøringen? Kvinne 56. Anonymkode: 26184...28c Lurer på det samme. Kan vi andre også slippe løs muggene? Kvinne, 41 Anonymkode: a9c6e...09e 4 1 2
Peggy-Lovise Skrevet 28. november 2022 #8 Skrevet 28. november 2022 Er så glad for at hengepuppene mine må i bh for å redde ryggen min, sånn at jeg slipper dette dilemmaet 🤓 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #9 Skrevet 29. november 2022 23 hours ago, Minitroll said: Det virker som du liker det samtidig som du ikke gjør det, siden du trekker frem at de kun gjør det for likes på Instagram. synes selv sjelden at jeg ser dette ute blant folk. Har innimellom med bare en tynn genser uten bh under. Merker definitivt mer blikk fra både menn og kvinner, men føler meg egentlig ikke så frigjort og komfortabel likevel. Da er det bedre å ha f.eks en svart tynn bh under en lys skjorte. Litt samme effekt, men ikke så synlige brystvorter. Jakten på likes på Instagram er helt topp. Det gjør at de stadig utfordrer mer. Spesielt digg om sommeren, når de har lite klær, men noen er også flinke med throwbacks nå på høst og vinter. Jeg elsker dere som bjuder på på Instagram! Anonymkode: 1af5c...fd7
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #10 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 28.11.2022 den 18.21): Det er blotting! Det er skikkelig ekkelt når damer presser seksualiteten sin på andre. Anonymkode: 23f04...7fc Hvordan er det å presse seksualiteten sin på ande bare for man går uten bh?? Vi alle vet at du skriver dette for du ikke har pupper til å gå uten bh du hat sikkert lange salami pølser. Anonymkode: 369d5...8fa
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #11 Skrevet 2. desember 2022 On 11/28/2022 at 7:21 PM, AnonymBruker said: Denne trenden har jeg ikke hørt om. Høres deilig frigjørende ut. Er det bare unge jenter med struttepupper og instagram som får lov å følge denne trenden, eller kan alle være med på frigjøringen? Kvinne 56. Anonymkode: 26184...28c Helst kun yngre attraktive jenter. Poenget er jo at det skal være estetisk pent og tiltrekkende å se på. Anonymkode: b78b4...ef9
Maskinfører Skrevet 2. desember 2022 #12 Skrevet 2. desember 2022 Peggy-Lovise skrev (På 28.11.2022 den 19.43): Er så glad for at hengepuppene mine må i bh for å redde ryggen min, sånn at jeg slipper dette dilemmaet 🤓
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #13 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 28.11.2022 den 18.21): Det er blotting! Det er skikkelig ekkelt når damer presser seksualiteten sin på andre. Anonymkode: 23f04...7fc Blotting definisjon: Blotting, også kalt seksuell ekshibisjonisme er et seksuelt avvik som innebærer at seksuell tilfredsstillelse best oppnås, eller bare oppnås, ved blotting av kjønnsorganene for en intetanende person, oftest en fremmed av motsatt kjønn. Kvinnens brystvorter er til for å mate babyer. Mange menn er mannebabyer. Desverre. Anonymkode: 37b5c...5b0
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #14 Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 28.11.2022 den 18.21): Det er blotting! Det er skikkelig ekkelt når damer presser seksualiteten sin på andre. Anonymkode: 23f04...7fc Det er befriende og herlig hverdagskunst. Det skal mye mer til enn dette for at det skal kunne betegnes blotting. Anonymkode: 199a3...253
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #15 Skrevet 2. desember 2022 Folk som TS er grunnen til at free the nipple aldri kommer til å funke. Grisemenn vil alltid være grisemenn. Anonymkode: 7491d...449 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå