Gå til innhold

Gråter når jeg ser 3 nøtter til askepott.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

spesielt når jeg ser askepott danser med prinsen jeg gråter, skjønner det ikke hvorfor jeg gjør det. Og da prisen finner askepott på slutten av filmen. Der dem rir lykkelige til slottet. 

Anonymkode: bf792...142

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gråter når Askepott/Popelku rir gjennom skogen i starten, med den episke filmmusikken: "Laalaalalaalaalalalala..." 😁

Det er så nydelig og gir så sterke barndomsjuleminner fra 80/90tallet at det nesten gjør litt vondt 💖

Anonymkode: f999e...e49

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de over, nostalgi kan vere en ekstremt intens sterk følelse 

Anonymkode: 7b26b...b2f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får klump i halsen av den nydelige musikken, bringer frem en sterk følelse av nostalgi for meg. Er som å oppleve et emosjonelt sammendrag av alle barndomsjul'er på èn gang.

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fæl fæl stemor ☹️ men en lykkelig slutt det fortjente Askepott 🙂 undrer meg på om stemødre virkelig er sånn ? ☹️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg synes det er dørgende kjedelig, så det har jeg ikke sett på flere år.

Anonymkode: 4b4bc...7cc

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.11.2022 den 21.43):

Jeg gråter når Askepott/Popelku rir gjennom skogen i starten, med den episke filmmusikken: "Laalaalalaalaalalalala..." 😁

Det er så nydelig og gir så sterke barndomsjuleminner fra 80/90tallet at det nesten gjør litt vondt 💖

Anonymkode: f999e...e49

Samme her! Født på 90-tallet, men inteoen til askepott er for meg «nå er det jul» typ🥹🥹🥹🥹❤️

Anonymkode: f3091...9a4

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (17 timer siden):

Fæl fæl stemor ☹️ men en lykkelig slutt det fortjente Askepott 🙂 undrer meg på om stemødre virkelig er sånn ? ☹️ 

Har du ikke lest tråden her inne med mødre som klager på stebarna sine? De er det nok av.

Anonymkode: 7a5ae...db9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har du ikke lest tråden her inne med mødre som klager på stebarna sine? De er det nok av.

Anonymkode: 7a5ae...db9

Nei har ikke det :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er over nå.. Den har fått ny fortellerstemme visst nok, sa da vet jeg ikke om jeg gidder å se den mer. Knut Risan var jo HELE filmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (5 minutter siden):

Det er over nå.. Den har fått ny fortellerstemme visst nok, sa da vet jeg ikke om jeg gidder å se den mer. Knut Risan var jo HELE filmen!

Ånei! 😭 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Djungelvrål skrev (6 minutter siden):

Den er kun tilgjengelig via kjøp. Nrk vil fremdeles sende den gode, gamle klassikeren.

Anonymkode: bff2e...56d

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som er trist i den filmen er den slappe, grå og triste vårsnøen som så vidt dekker gult og vissent gress. Jeg liker snøtunge trær i en mørkblå, kald vinterskog. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
13 minutter siden, ElectricScum said:

Det eneste som er trist i den filmen er den slappe, grå og triste vårsnøen som så vidt dekker gult og vissent gress. Jeg liker snøtunge trær i en mørkblå, kald vinterskog. 

Dette finner man jo også i filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (5 timer siden):

Ramaskrik 🤣

Anonymkode: 7dfbe...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einus skrev (5 timer siden):

Den gamle klassikeren er best. 

Den nye er bedre 

Anonymkode: 7dfbe...c5a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

den greia der var jo ufattelig GØRR kjedelig, allerede som barn... 

Anonymkode: fb435...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...