AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #1 Skrevet 28. november 2022 Jeg tok Botox mot migrene for ei ukes tid siden. Nå var det jo ikke for å bli rynkefri, men det ser litt merkelig ut at jeg nå har rynker i halve panna… andre halvdelen er mye glattere. Jeg er veldig takknemmelig for behandlingen, og håper jo mest av alt at det hjelper mot migrenen, men hadde vært greit at det ikke så slik ut. Legen satte medisinen på begge sider. Har noen erfaring med at dette kan gjevne seg ut etterhvert? Anonymkode: 6d201...186
Maestro Skrevet 28. november 2022 #2 Skrevet 28. november 2022 Mulig det har truffet ei nerve. Det går seg nok til 😊
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #3 Skrevet 28. november 2022 Maestro skrev (2 minutter siden): Mulig det har truffet ei nerve. Det går seg nok til 😊 Det jeg mener er at Botoxen har fjernet rynkene på ene siden, men på den andre siden er det rynkete som før😅 Anonymkode: 6d201...186
Maestro Skrevet 28. november 2022 #4 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det jeg mener er at Botoxen har fjernet rynkene på ene siden, men på den andre siden er det rynkete som før😅 Anonymkode: 6d201...186 Åh. Ja nei, du får ta en tlf og spørre der du fikk botox.
tøydokka Skrevet 28. november 2022 #5 Skrevet 28. november 2022 Da går du tilbake og får en korrigering. Altså mer botox på den siden som fortsatt har rynker.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #6 Skrevet 28. november 2022 Så det er ikke vanlig at det bare tar lengre tid et sted enn et annet, liksom? Anonymkode: 6d201...186
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #7 Skrevet 28. november 2022 Jeg tar botox mellom bryn, 20 enheter og 4 enheter spredt øverst i panna. Det er fortsatt linjer midt i panna og over bryn men vil ikke miste mimikk og jeg vil ha evnen til å løfte bryn. Setter du botox i hele panna blir du seende mimikkløs ut. Ikke gjør det. Anonymkode: 55a19...6b3
Kalevala Skrevet 28. november 2022 #8 Skrevet 28. november 2022 tøydokka skrev (22 minutter siden): Da går du tilbake og får en korrigering. Min erfaring er at det er vanskelig nok å få time til dette på nevrologisk avdeling på sykehuset. De har nok dessverre ikke kapasitet til å rette opp skjønnhetsfeil i behandlingen av nevrologiske sykdommer. 1
Kalevala Skrevet 28. november 2022 #9 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Så det er ikke vanlig at det bare tar lengre tid et sted enn et annet, liksom? Anonymkode: 6d201...186 Det tar 5-7 dager før full effekt, så etter en uke er det fortsatt håp om at det kan jevne seg ut.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #10 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg tok Botox mot migrene for ei ukes tid siden. Nå var det jo ikke for å bli rynkefri, men det ser litt merkelig ut at jeg nå har rynker i halve panna… andre halvdelen er mye glattere. Jeg er veldig takknemmelig for behandlingen, og håper jo mest av alt at det hjelper mot migrenen, men hadde vært greit at det ikke så slik ut. Legen satte medisinen på begge sider. Har noen erfaring med at dette kan gjevne seg ut etterhvert? Anonymkode: 6d201...186 Botox mot migrene blir satt i nakken, ikke i panna. Tok du dette på en skjønnhetsklinikk? Anonymkode: 0d980...6a1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #11 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Botox mot migrene blir satt i nakken, ikke i panna. Tok du dette på en skjønnhetsklinikk? Anonymkode: 0d980...6a1 Nei, Botox mot migrene blir satt i et spesielt mønster i hode og nakke, deriblant panna. Gjorde det hos nevrolog. Og derfor tenker jeg heller ikke det er noe sjans for at de kan fixe på det før neste gang…. Jaja… Får håpe det retter seg🙈 Anonymkode: 6d201...186
Helene Skrevet 28. november 2022 #12 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg tok Botox mot migrene for ei ukes tid siden. Nå var det jo ikke for å bli rynkefri, men det ser litt merkelig ut at jeg nå har rynker i halve panna… andre halvdelen er mye glattere. Jeg er veldig takknemmelig for behandlingen, og håper jo mest av alt at det hjelper mot migrenen, men hadde vært greit at det ikke så slik ut. Legen satte medisinen på begge sider. Har noen erfaring med at dette kan gjevne seg ut etterhvert? Anonymkode: 6d201...186 Gjorde det samme for endel år siden, også pga migrene, og opplevde det samme som deg. Hele pannen «falt ned». Hele øvre parti av ansiktet ble totalt misformet. Følte meg som en frik. Hos meg var det også en nevrolog som satte dette. Må bare presisere, ingen skjønnhetsklinikk. Akkurat som TS sa, legen satte det. Fikk Botox i 2 omganger. Botox går ut av kroppen etter ca 3 mnd. Hadde dette fungert mot migrenen, hadde jeg fortsatt behandlingen, og funnet en måte å takle endringene i ansikter på. Dessverre fungerte heller ikke dette heller mot migrenen. Men prøvde iallefall.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #13 Skrevet 28. november 2022 Jeg håper du var på et seriøst sted. Helst sykehus. Leste denne, derfor https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/smertehelveteetter-injeksjon/15106839/ Anonymkode: 3ea7b...f51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå