AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #1 Skrevet 28. november 2022 Hvilke jobb kunne passet meg? Jeg har store plager med Lymfødem i beina og greier derfor ikke å ha beina ned en hel arbeidsdag. Å stå i mer enn 5-10 minutter gir sterke smerter. Å sitte lenge med beina ned det samme. Fungerer fint hvis jeg kan veksle mellom å ligge, sitte og gå. Holder på å bli gal av å ikke kunne jobbe 😢 Noen som har en jobb der dette kunne fungert? Anonymkode: 8a14b...899
Jaytee Skrevet 28. november 2022 #2 Skrevet 28. november 2022 Våken nattvakt innenfor ulike helsesektorer. Da har du mulighet til å legge deg nedpå og variere mellom sitte og stå. Ytterst få yrker som tilbyr ansatte å ligge. 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #3 Skrevet 28. november 2022 It-jobber. Blir du utvikler så kan du ha hjemmekontor og fleksibel arbeidstid. Anonymkode: 6efcc...9a3 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #4 Skrevet 28. november 2022 Jaytee skrev (3 minutter siden): Våken nattvakt innenfor ulike helsesektorer. Da har du mulighet til å legge deg nedpå og variere mellom sitte og stå. Ytterst få yrker som tilbyr ansatte å ligge. Av erfaring er nattevakter også veldig hektiske med mye tråkking… Ser ikke helt hvordan jeg skulle klart det dessverre 😕 Men hvilende nattevakt finnes jo- selv om det ikke er så mange sånne stillinger.. Anonymkode: 8a14b...899 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #5 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): It-jobber. Blir du utvikler så kan du ha hjemmekontor og fleksibel arbeidstid. Anonymkode: 6efcc...9a3 Hvilke utdannelse krever man for dette? Er veldig åpen for studier som kan lede inn på et arbeid jeg fungerer i 😃 Anonymkode: 8a14b...899
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 28. november 2022 #6 Skrevet 28. november 2022 Alle kontorjobber med hev/senke-pult.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #7 Skrevet 28. november 2022 Anonym Brukar0 skrev (Akkurat nå): Alle kontorjobber med hev/senke-pult. Men det hjelper ikke da jeg må ha beina opp flere ganger iløpet av dagen. å veksle mellom å sitte/stå gjør bare problemene verre så en hev/senke pult har null verdi i forhold til problematikken dessverre. Anonymkode: 8a14b...899
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #8 Skrevet 28. november 2022 Tilnærmet alle kontorjobber kan gjøres mens du ligger på sofa/seng/sjeselong/hva nå enn som passer din helse. Anonymkode: 86ed0...a94 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #9 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men det hjelper ikke da jeg må ha beina opp flere ganger iløpet av dagen. å veksle mellom å sitte/stå gjør bare problemene verre så en hev/senke pult har null verdi i forhold til problematikken dessverre. Anonymkode: 8a14b...899 Går det an å legge beina dine på ein skammel under pulten når du sitter? "Rett fram" på ein måte? Anonymkode: 4da81...b23
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #10 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvilke utdannelse krever man for dette? Er veldig åpen for studier som kan lede inn på et arbeid jeg fungerer i 😃 Anonymkode: 8a14b...899 Webutvikling, eller web/interaksjonsdesign. Du kan sjekke front end og backend utviklings kurs på codeacademy.com. (Prøv Html/css/ javascript) Det er noen gratis kurs der. Ikke nok til at du får en jobb, men slik at du kan se om det er noe for deg, før du eventuellt tar studiet. Utviklere er ettertraket, så hvis du er flink så får du jobb veldig lett! Veldig godt betalt også. Startlønn ligger rundt 500k i Oslo. Du kan også se på grafisk design, ux/ui design. Ikke like ettertraktet men du slipper å bevege deg! Anonymkode: 6efcc...9a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå