Svendsenisabella Skrevet 28. november 2022 #1 Skrevet 28. november 2022 Hei jeg fikk masse gode ord og gode råd når jeg publiserte her sist jeg var gravid med xu. jeg er gravid igjen å jeg ble så glad, men samtidig er jeg så red. Jeg er i uke 6+2, jeg har heldig hvis ikke en ny xu som gjorde meg så utrolig glad, men har hat mye vondt, mye hjerte bank slapp og føler meg syk liksom. våkner og er kvalm med smerter i puppene. Mye vondt i hode. og i dag oppdaget jeg at jeg har gul utflod, men ingen vond lukt. er det noen her inne som har peiling på de tingene jeg opplever? Jeg føler jeg bekymrer meg for ingen ting. Men dette er noe jeg å kjæresten virkelig vil. Og vil jo selvfølgelig at alt skal gå bra. mer det normalt med hjertebank? Hodepinne osv? tussen takk for alle svar!❤️
Rotemor Skrevet 28. november 2022 #2 Skrevet 28. november 2022 (endret) Det er sannsynligvis sopp. Den kan ta uvante former ved graviditet😊Men ta det selvsagt opp på neste kontroll. Da andre symptomene dine får du ta med legen! Men enkelte svangerskap er tøffe på kroppen! Jeg har fire barn og veldig forskjellige opplevelser. Endret 28. november 2022 av Rotemor 1
Svendsenisabella Skrevet 28. november 2022 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2022 Rotemor skrev (Akkurat nå): Det er sannsynligvis sopp. Den kan ta uvante former ved graviditet😊Men ta det selvsagt opp på neste kontroll. Haha høres feil ut, men håper det er det. Vil heller det en noe annet. for en uke siden fikk jeg beskjed om og ta canesten på grunn av sånn rar hvit klumpete utflod. Så kan hende det har bare blitt mykt å gult. tussen takk for svar🙏🏼❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #4 Skrevet 28. november 2022 Svendsenisabella skrev (1 time siden): Hei jeg fikk masse gode ord og gode råd når jeg publiserte her sist jeg var gravid med xu. jeg er gravid igjen å jeg ble så glad, men samtidig er jeg så red. Jeg er i uke 6+2, jeg har heldig hvis ikke en ny xu som gjorde meg så utrolig glad, men har hat mye vondt, mye hjerte bank slapp og føler meg syk liksom. våkner og er kvalm med smerter i puppene. Mye vondt i hode. og i dag oppdaget jeg at jeg har gul utflod, men ingen vond lukt. er det noen her inne som har peiling på de tingene jeg opplever? Jeg føler jeg bekymrer meg for ingen ting. Men dette er noe jeg å kjæresten virkelig vil. Og vil jo selvfølgelig at alt skal gå bra. mer det normalt med hjertebank? Hodepinne osv? tussen takk for alle svar!❤️ Jeg hadde gult utflod hele første trimester. Litt ekle detaljer: det kom ut gule klumper. Ikke hele tiden, men kanskje 1-2 ganger i uken. Jeg var veldig bekymret for at noe var galt, men fant ingenting. Utflod endrer seg ila graviditeten, og det er mye som skjer med kroppen. Er i uke 30 nå, alt bra med baby i magen Anonymkode: cf50a...222 1 1
Svendsenisabella Skrevet 28. november 2022 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg hadde gult utflod hele første trimester. Litt ekle detaljer: det kom ut gule klumper. Ikke hele tiden, men kanskje 1-2 ganger i uken. Jeg var veldig bekymret for at noe var galt, men fant ingenting. Utflod endrer seg ila graviditeten, og det er mye som skjer med kroppen. Er i uke 30 nå, alt bra med baby i magen Anonymkode: cf50a...222 Å så hodt og høre, gratulerer så mye❤️ tussen takk for svar❤️
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #6 Skrevet 28. november 2022 Hadde gulgrønn ish utflod hele første trimester og noe uti andre. Var ingenting galt. Kjempevariabel tykkelse, av og til som gele, av og til klumpete i "baller", av og til rennende og av og til slimete. Utfloden under svangerskapet er noe av det værste med å være gravid synes jeg, og jeg har hyperemesis i tillegg så jeg synes det lukter HELT KRISE i tillegg selv om hverken lege eller mann reagerte på det. Føsj. Anonymkode: bdd1e...5b9 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #7 Skrevet 28. november 2022 Svendsenisabella skrev (2 timer siden): Hei jeg fikk masse gode ord og gode råd når jeg publiserte her sist jeg var gravid med xu. jeg er gravid igjen å jeg ble så glad, men samtidig er jeg så red. Jeg er i uke 6+2, jeg har heldig hvis ikke en ny xu som gjorde meg så utrolig glad, men har hat mye vondt, mye hjerte bank slapp og føler meg syk liksom. våkner og er kvalm med smerter i puppene. Mye vondt i hode. og i dag oppdaget jeg at jeg har gul utflod, men ingen vond lukt. er det noen her inne som har peiling på de tingene jeg opplever? Jeg føler jeg bekymrer meg for ingen ting. Men dette er noe jeg å kjæresten virkelig vil. Og vil jo selvfølgelig at alt skal gå bra. mer det normalt med hjertebank? Hodepinne osv? tussen takk for alle svar!❤️ Hjertebank kan være for at du er så redd, og kanskje stresser? Vondt i hode, kvalm, smerte i puppene og slapp er helt normalt 😊så det trenger du ikke tenke på. jeg hadde veldig mye vondt i magen ( om det er det du mener med vondt?) fra uke 4 til nå. Er nå i uke 38. Så det er også normalt. Livmor som vokser og gul utflod er normalt! Men snakk med legen om det❤️ Anonymkode: 105eb...91f 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #8 Skrevet 28. november 2022 Jeg har hatt gul utflod hele første og nå andre trimester, uten at det er sopp eller annet. Lukter ikke noe heller. Anonymkode: fc6d8...dbd 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #9 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hjertebank kan være for at du er så redd, og kanskje stresser? Vondt i hode, kvalm, smerte i puppene og slapp er helt normalt 😊så det trenger du ikke tenke på. jeg hadde veldig mye vondt i magen ( om det er det du mener med vondt?) fra uke 4 til nå. Er nå i uke 38. Så det er også normalt. Livmor som vokser og gul utflod er normalt! Men snakk med legen om det❤️ Anonymkode: 105eb...91f Helt normalt med litt hjertebank, blodbolumet øker. Anonymkode: bdd1e...5b9 2
Svendsenisabella Skrevet 1. desember 2022 Forfatter #10 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 28.11.2022 den 19.25): Hadde gulgrønn ish utflod hele første trimester og noe uti andre. Var ingenting galt. Kjempevariabel tykkelse, av og til som gele, av og til klumpete i "baller", av og til rennende og av og til slimete. Utfloden under svangerskapet er noe av det værste med å være gravid synes jeg, og jeg har hyperemesis i tillegg så jeg synes det lukter HELT KRISE i tillegg selv om hverken lege eller mann reagerte på det. Føsj. Anonymkode: bdd1e...5b9 Haha huff håper alt er bra med deg og at alt går riktig vei🤞🏻
Svendsenisabella Skrevet 1. desember 2022 Forfatter #11 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 28.11.2022 den 19.52): Hjertebank kan være for at du er så redd, og kanskje stresser? Vondt i hode, kvalm, smerte i puppene og slapp er helt normalt 😊så det trenger du ikke tenke på. jeg hadde veldig mye vondt i magen ( om det er det du mener med vondt?) fra uke 4 til nå. Er nå i uke 38. Så det er også normalt. Livmor som vokser og gul utflod er normalt! Men snakk med legen om det❤️ Anonymkode: 105eb...91f Så bra alt er bra, glad for det❤️ nå har jeg desverre fått brun utflod med smerter, men prøver og være positiv🤞🏻 ikke kommet noe rødt enda så får bare krysse fingra og håpe på det beste❤️
Svendsenisabella Skrevet 1. desember 2022 Forfatter #12 Skrevet 1. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 28.11.2022 den 20.20): Jeg har hatt gul utflod hele første og nå andre trimester, uten at det er sopp eller annet. Lukter ikke noe heller. Anonymkode: fc6d8...dbd God og høre at jeg ikke er alene holdte jeg på og si🥰😅 Endret 1. desember 2022 av Svendsenisabella Skrev feil
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #13 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 28.11.2022 den 18.34): Jeg hadde gult utflod hele første trimester. Litt ekle detaljer: det kom ut gule klumper. Ikke hele tiden, men kanskje 1-2 ganger i uken. Jeg var veldig bekymret for at noe var galt, men fant ingenting. Utflod endrer seg ila graviditeten, og det er mye som skjer med kroppen. Er i uke 30 nå, alt bra med baby i magen Anonymkode: cf50a...222 Har du også hatt klumper?? Jeg har prøvd å googlet men finner ingen info om det, godt å vite at jeg ikke er alene! Anonymkode: b3500...125
Svendsenisabella Skrevet 1. desember 2022 Forfatter #14 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du også hatt klumper?? Jeg har prøvd å googlet men finner ingen info om det, godt å vite at jeg ikke er alene! Anonymkode: b3500...125 Jeg hadde noen små gule klumper, men det gikk over. Venter på svar fra legen om hva det kan være. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #15 Skrevet 1. desember 2022 Svendsenisabella skrev (7 timer siden): Jeg hadde noen små gule klumper, men det gikk over. Venter på svar fra legen om hva det kan være. Ja det er det jeg også har Forstår ikke hva det er Anonymkode: b3500...125
Svendsenisabella Skrevet 1. desember 2022 Forfatter #16 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja det er det jeg også har Forstår ikke hva det er Anonymkode: b3500...125 Haha nei graviditet gjør noe rart med kroppene våres😅
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #17 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har du også hatt klumper?? Jeg har prøvd å googlet men finner ingen info om det, godt å vite at jeg ikke er alene! Anonymkode: b3500...125 Det var mye rart som kom ut av meg første trimester 🙈 gule klumper, neon gult, brune, en mellomting.. ja. Alle farger utenom rødt og rosa. I første graviditet hadde jeg ikke noe sånt. Når vi begynte prøve på Nr 2, hadde jeg en MA. Tenkte at det kanskje var rester eller noe som kom ut når jeg ble gravid igjen. Veldig rart, men alt har gått bra på tross av gul utflod. Anonymkode: cf50a...222
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå