AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #1 Skrevet 28. november 2022 Jeg er en alenemor som elsker familielivet med barn, og skulle gjerne hatt en stor ungeflokk. Samtidig er jeg også glad i å oppleve nye ting og steder. Liker å møte nye mennesker og på den måten kjenne at jeg LEVER 😃 I tidligere jobb reiste jeg en del og virkelig elsket følelsen av frihet og LIV. Men for noen år siden ble jeg alvorlig syk og er dessverre blitt ufør av senskadene behandlingen gav meg. Nå tilbringes dagene mye alene, ofte bare på sofaen pga utmattelse. Og selv om jeg er takknemlig for at jeg i det hele tatt lever, så savner jeg så inderlig mitt gamle liv. Jeg savner frihetsfølelsen, reisene, menneskene. Ja, livet… Jeg sliter med å skape et meningsfylt liv med de begrensningene jeg nå har. Jeg greier å ta vare på familielivet og barna da de er ganske store nå. Men hva m meg? Hvordan kan man skape mening i et så begrenset liv? Det høres kanskje ut som et luksusproblem, for mange har det mye verre enn meg. Men ensomheten er virkelig tung å bære innimellom. Spesielt siden kontrasten til mitt tidligere liv er så stor… 😕 Ideer til å krydre livet tas imot med takk ☺️🙏 Anonymkode: 418fa...6b1 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #2 Skrevet 28. november 2022 Bli frivillig et sted! Røde kors, blå kors, frivillighetssentralen eller lignende! Anonymkode: c370d...aa8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå