AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #1 Skrevet 28. november 2022 Noen som har tips til gode sexleketøy som gir vaginal orgasme? Har prøvd diverse dildoer, men pt ikke funnet en match. Er ikke ute etter kombivarianter for vagina og klitoris, det har jeg og funker, men synes vaginale alene er mye bedre enn innblanding av klitoris. Klitorisorgasmene varer mye kortere enn vaginalt for min del. Får stort sett alltid en eller flere orgasmer når jeg sitter oppå en mann som matcher meg og skulle gjerne klart det på egenhånd også Er ikke veldig kjent på markedet, men finnes det noe man kan ri som ligner på ekte vare? Har prøvd å sette meg på vanlige dildoer, men føler ikke at jeg får dreisen på det... Dame 38 Anonymkode: 282b4...061
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #2 Skrevet 28. november 2022 En dildo kan aldri erstatte en ekte kuk! 🥰 Kanskje derfor? Hva med å ha oftere sex med partneren din? Anonymkode: 31f88...6a8
Maestro Skrevet 28. november 2022 #4 Skrevet 28. november 2022 Jeg kjøpte meg en G punkt vibrator. Jobber med saken, da jeg aldri har hatt vaginal orgasme før. Så jobber med og bli kjent oppi der 😂🙈
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #5 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): En dildo kan aldri erstatte en ekte kuk! 🥰 Kanskje derfor? Hva med å ha oftere sex med partneren din? Anonymkode: 31f88...6a8 Vi har sex relativt ofte (4-5 ganger i uken ish). Dessverre kommer han ofte litt for raskt når jeg rir han og det er tidvis frustrerende for min del å da "bare" få klitorisorgasme etterpå. Vi/han jobber med saken, men foreløpig er vi ikke helt i mål. Anonymkode: 282b4...061
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #6 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): En dildo kan aldri erstatte en ekte kuk! 🥰 Kanskje derfor? Hva med å ha oftere sex med partneren din? Anonymkode: 31f88...6a8 For vaginal orgasme er det nettopp det en gpunktsvibrator kan. Chiubi skrev (7 minutter siden): Womanizer Duo Synes ikke den var innertier i det hele tatt 🤷♀️ Anonymkode: fb96f...363
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #7 Skrevet 28. november 2022 Chiubi skrev (6 minutter siden): Womanizer Duo Takk for tips, men denne har jeg og den fungerer dessverre ikke så godt for meg. Anonymkode: 282b4...061
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #8 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): En dildo kan aldri erstatte en ekte kuk! 🥰 Kanskje derfor? Hva med å ha oftere sex med partneren din? Anonymkode: 31f88...6a8 Du blander. Fort gjort. En penis kan aldri klare de magiske ting et godt leketøy kan💃🏼. Sorry ass, men en penis er rimelig primitiv sammenlignet med dagens kvalitetsleketøy🤷🏼♀️ Leketøy er uansett ikke en trussel for partner. Samtidig er onani og sex med partner 2 forskjellige ting som fyller hver sin funksjon. Meningsløst å skulle ha sex med noen, når man vil onanere. Samtidig meningsløst å onanere når det er sex med en person man vil. Anonymkode: 87309...366 2
Likerstor35 Skrevet 28. november 2022 #9 Skrevet 28. november 2022 Kanskje du får gå opp i størrelse, tykkere og lengre 🍆 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå