AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #1 Del Skrevet 28. november 2022 Noen som har noen anbefalinger for noen med sensitiv hud og som får milier av «alle øyekremer»? - K i midten av 30-årene. Anonymkode: 4802b...84b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 28. november 2022 #2 Del Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Noen som har noen anbefalinger for noen med sensitiv hud og som får milier av «alle øyekremer»? - K i midten av 30-årene. Anonymkode: 4802b...84b Alltid kommer tilbake til denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElisabethS65 Skrevet 2. desember 2022 #3 Del Skrevet 2. desember 2022 Hva med en retinol krem, f.eks den fra Inkey List? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #4 Del Skrevet 2. desember 2022 Jeg får også det av øyekremer. Noen som vet hva det kommer av? Anonymkode: e38e0...3dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #5 Del Skrevet 3. desember 2022 Klairs eye butter har jeg ikke fått milier av. Tidligere slet jeg mer med det. Anonymkode: 956b7...038 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå