AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #1 Skrevet 28. november 2022 Ser du frem til de flytter ut ? Eller er det bare hygge? Jeg tenker på de som bor i små leiligheter . Anonymkode: 9616f...1ab
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #2 Skrevet 28. november 2022 Jeg bor på 80 kvm med to tenåringer, spør du meg da? Gleder meg ikke til de flytter ut, men vi har lite plass. Jeg synes det verste er at de ikke vil/kan ha besøk her, de skammer seg over at vi har det så stygt og lite i forhold til hvordan alle vennene bor. Anonymkode: 197c8...1aa
origin Skrevet 11. desember 2022 #3 Skrevet 11. desember 2022 On 11/28/2022 at 3:57 PM, AnonymBruker said: Ser du frem til de flytter ut ? Eller er det bare hygge? Jeg tenker på de som bor i små leiligheter . Anonymkode: 9616f...1ab Har du mulighet for å flytte til et annet sted og skaffe enebolig slik at de får større plass?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #4 Skrevet 11. desember 2022 90 kvm 3 tenåringer og meg. Ikke noe problemer. (Enda) Anonymkode: a8f78...cb4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #5 Skrevet 11. desember 2022 Stort hus, en tenåring, snart tre tenåringer. Gleder meg veldig til de flytter ut. Det handler ikke om kvadratmeter, men om å få mer ro i hverdagen. Anonymkode: a0b59...77a 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #6 Skrevet 12. desember 2022 To soverom og to tenåringer. De har hvert sitt rom og jeg sover i stua. Ingen problemer. Her er venner hjertelig velkomne. Også til overnatting. Noen ganger er de i stua med meg og noen ganger på rommene sine. Jeg har sett serier på tv jeg normalt ikke ville ha sett 😉 Vi har selvfølgelig noen regler siden jeg sover i stua, men vi har faktisk ingen problemer med det. Det går overraskende bra. Selvfølgelig ser jeg fram til eget soverom, men det skjer når det skjer. Anonymkode: d03fd...962 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #7 Skrevet 14. desember 2022 Min bestevenn har tre tenåringsgutter i hus, det svømmer over av treningstøy og tennissokker. Og det går med utrolige mengder mat. Anonymkode: 3288d...421
-Missi- Skrevet 15. desember 2022 #8 Skrevet 15. desember 2022 Bor i en liten leilighet med min tenåring vi har vært vårt soverom, ett bad og kjøkken /stue /gang i ett. Går helt fint vi har aldri gjort annet ☺️når han trenger alenetid er han på rommet sitt☺️jeg gruer meg til han flytter ut jeg vi har en god relasjon og den fortsetter nok inn i voksenlivet ❤️☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå