Gå til innhold

Er ikke vindfleece overflødig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser spesielt jakker i vindfleece er populære, men man må jo uansett ha noe form for skalljakke og fleecgensete eller ull, så hvorfor vindfleece i tillegg?

Anonymkode: 5c5a3...670

Skrevet

Vi bruker vindfleece som høstjakke, både passe varm og vindtett. Vinterstid brukes det under vinterjakke på kalde dager, sammen med tynn ull. Flere lag fungerer jo bra. Kan selvfølgelig bruke noe annet også, men jeg syntes det er et praktisk plagg. 

• Liker 1
Skrevet
Poppip skrev (10 minutter siden):

Vi bruker vindfleece som høstjakke, både passe varm og vindtett. Vinterstid brukes det under vinterjakke på kalde dager, sammen med tynn ull. Flere lag fungerer jo bra. Kan selvfølgelig bruke noe annet også, men jeg syntes det er et praktisk plagg. 

Skjønner, den jeg så fra Polarn o pyret var så stiv, så veldig upraktisk under eks vinterjakke etc. 

Anonymkode: 5c5a3...670

Skrevet

Vi har brukt det, men da som ytterste lag på vår/høst når det ikke er regn, men heller ikke varmt nok til kun genser 

• Liker 1
Skrevet

Den er et av våre mest brukte plagg! Kommer i tillegg til skalljakke og de ikke-vindtette mellomlagene.

Anonymkode: 33076...90a

Skrevet

Har begynt å digge vindflis. Høst og vår når vinterklær er lagt vekk, det er tørt i været, men dager det er for kaldt til å gå uten jakke. Men slippe å bruke å tyngre jakker som eks skalljakke. De er mye mer fleksible og gode. Ønsker meg det selv etter at ungene har brukt det. Tenkte som deg at det er overflødig, men ungene har fått i gave. Så har brukt de litt pga det. Og fantastiske klær 

Anonymkode: 54b23...f12

Skrevet

Den fra Polarn og Pyret har ungene likt veldig godt. De har hatt 2-4 hver (4 for yngste arvet av eldste)  Brukte den ikke under andre klær, kun som øverste lag på høst/vår.

Anonymkode: 51d8d...82e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...