AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #1 Skrevet 28. november 2022 Hvor mye jobber dere? Har dere mulighet for barnevakt/avlastning slik at dere kan jobbe skift? Går du på forelesninger? Anonymkode: a0543...74c
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #2 Skrevet 28. november 2022 70% Barnas far trår til (u)rimelig mye. Tar brorparten av husarbeid, handling, ærend og henting/levering. Ja, stiller opp på det meste av forelesninger. Noen få kollokvier eller repetisjonsøkter jeg har hoppet over for å heller jobbe. Anonymkode: 935f8...8e3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #3 Skrevet 28. november 2022 Jobber kun som øvingslærer i andre fag (totalt ca 8 timer arbeid 6 timer øving og ca 2 timer retting) Er på skolen ca 8- 14/16 hverdag. Litt kvelder ett par dager i uka siste mnd før eksamen bare. Mannen Jobber offshore så de ukene har Er på jobb blir det mindre skole også henter jeg meg inn igjen når han er hjemme så har han ansvar for hus og hjem. Elsker å være student og ha små barn (3 og 4 år) all friheten Anonymkode: aa0dd...3b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå