AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #1 Skrevet 28. november 2022 Jeg skal kjøpe to konsertbilletter fra Finn, er det noe jeg må være obs på med tanke på falske billetter/svindel? Er det noe spesifikk jeg må spørre selger om/be om? Er livredd for å bli lurt, å at vedkomne kan ha solgt billettene opptil flere ganger, å at når vi står der i døra til konserten så slippes vi ikke inn fks viss billettene har blitt skannet før oss eller noe. Anonymkode: 1226c...010
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #2 Skrevet 28. november 2022 Bumper denne for deg. Beklager, jag har ikke noe svar å gi. Anonymkode: 07d8c...370
newman01 Skrevet 28. november 2022 #3 Skrevet 28. november 2022 Har ikke Ticketmaster nå fått en overføringsfunksjon så billetter trygt kan overføres fra en person til en annen? Ville isåfall krevd at den funksjonen benyttes, for da er det ikke mulig å snyte deg for en ekte billett
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #4 Skrevet 28. november 2022 Jeg bruker å sjekke finn-brukeren om de har gode ratings eller ikke. Ville ikke kjøpt av noen som hadde 0 eller få tilbakemeldinger fra andre brukere. Ville også sjekket om personen er verifisert bruker. Anonymkode: 7d264...7b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå