AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #1 Del Skrevet 28. november 2022 Hei! Hvilket utested/bar er bra å gå når man er single og gjerne vil treffe noen i samme situasjon i alderen 40-55 år? Jeg er single kvinne i slutten av 40-årene og har liksom ikke vært så mye på byen siden jeg frekventerte på Smuget og Johns bar på 90-tallet. Er ikke ute etter et sted hvor det er desperat sjekking liksom, men hvor det kan være gode coctails og man kan ha det litt gøy. Anonymkode: 34d0a...d5e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #2 Del Skrevet 28. november 2022 Det er noe som heter Burns, men det er kanskje for enda eldre? Har ikke vært der selv. Anonymkode: 22d3b...8a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #3 Del Skrevet 28. november 2022 Sverres Cafe eller Sandaker Cafe....nydelige plasser. Anonymkode: 85352...ce8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelsea Skrevet 2. desember 2022 #4 Del Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 28.11.2022 den 20.37): Sverres Cafe eller Sandaker Cafe....nydelige plasser. Anonymkode: 85352...ce8 Har de coctails der??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #5 Del Skrevet 3. desember 2022 De to anbefalingene over er brune, slitne steder. Bare tull. Du finner noen barer som er helt greie, men du skal ha bra flaks om du møter en bra fyr på bar. Det er ikke typiske sjekkesteder, mer steder folk ender etter jobbmiddager etc. Underbar på Aker Brygge. Rooftop på Grand. Lorry. Anonymkode: c3755...e59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slumkim Skrevet 3. desember 2022 #6 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 28.11.2022 den 15.27): Hei! Hvilket utested/bar er bra å gå når man er single og gjerne vil treffe noen i samme situasjon i alderen 40-55 år? Jeg er single kvinne i slutten av 40-årene og har liksom ikke vært så mye på byen siden jeg frekventerte på Smuget og Johns bar på 90-tallet. Er ikke ute etter et sted hvor det er desperat sjekking liksom, men hvor det kan være gode coctails og man kan ha det litt gøy. Anonymkode: 34d0a...d5e Ahhh... gode, gamle Johns ja. Herlig sted. Var hvertfall den gang... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #7 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De to anbefalingene over er brune, slitne steder. Bare tull. Du finner noen barer som er helt greie, men du skal ha bra flaks om du møter en bra fyr på bar. Det er ikke typiske sjekkesteder, mer steder folk ender etter jobbmiddager etc. Underbar på Aker Brygge. Rooftop på Grand. Lorry. Anonymkode: c3755...e59 Lorry er ikke brun og sliten, nei…. Anonymkode: f569c...3af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #8 Del Skrevet 3. desember 2022 Lokale og mer intime pub’er rundt Tøyen, Grunerløkka, torshov. Anonymkode: 72ba0...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #9 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lokale og mer intime pub’er rundt Tøyen, Grunerløkka, torshov. Anonymkode: 72ba0...dfd Jo ooog dubliners Anonymkode: 72ba0...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #10 Del Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Lokale og mer intime pub’er rundt Tøyen, Grunerløkka, torshov. Anonymkode: 72ba0...dfd Men på veien dit blir du som kvinne voldtatt av Ali baba og hans 15 røvere. Anonymkode: c9a9a...020 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #11 Del Skrevet 11. januar 2023 Tar gjerne i mot flere forslag. Anonymkode: 34d0a...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 12. januar 2023 #12 Del Skrevet 12. januar 2023 Underbar, håndslag, storgata 26. Storgata 26 har egentlig et yngre klientell men fy søren å det bringer tilbake mange bra minner fra 90 tallet for min del ang musikken og dansinga. Elsker det stedet 🤗 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Besserwisser Skrevet 12. januar 2023 #13 Del Skrevet 12. januar 2023 Gode coctailbarer perfekt for venninnekveld: - Nedre Løkka cocktailbar: stort, kult sted, bra musikk og liv. Mulighet både for å bare være venninnekveld, men også kunne se seg litt rundt etter nye bekjentskaper 😛 - Himkok: også ganske stort sted, og min erfaring er at det er populært hos alle aldersgrupper. - Ism: mindre sted, intimt og sexy lokale. Noen av byens beste drinker - Amerikalinjen: også gode drinker. Han ene bartenderen vant VM i coctails i fjor. Her er aldersgruppen i gjennomsnitt 40-50 år, lokalene er lyse og freshe Ellers vil jeg anbefale steder som; - Sommero. Flere konsepter i samme bygg. Helt nyåpnet og har vært fullbooka nesten ut året fra det åpnet. Perfekt sted for å kunne ha det artig også - Telegrafen: samme som over. - Bohmans -classy sted, samme aldersgruppe, gode drinker, bra service og mange muligheter for steder rundt om man vil videre - Eight Rooftop bar - samme som over 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #14 Del Skrevet 10. mai 2023 Besserwisser skrev (På 12.1.2023 den 4.22): Gode coctailbarer perfekt for venninnekveld: - Nedre Løkka cocktailbar: stort, kult sted, bra musikk og liv. Mulighet både for å bare være venninnekveld, men også kunne se seg litt rundt etter nye bekjentskaper 😛 - Himkok: også ganske stort sted, og min erfaring er at det er populært hos alle aldersgrupper. - Ism: mindre sted, intimt og sexy lokale. Noen av byens beste drinker - Amerikalinjen: også gode drinker. Han ene bartenderen vant VM i coctails i fjor. Her er aldersgruppen i gjennomsnitt 40-50 år, lokalene er lyse og freshe Ellers vil jeg anbefale steder som; - Sommero. Flere konsepter i samme bygg. Helt nyåpnet og har vært fullbooka nesten ut året fra det åpnet. Perfekt sted for å kunne ha det artig også - Telegrafen: samme som over. - Bohmans -classy sted, samme aldersgruppe, gode drinker, bra service og mange muligheter for steder rundt om man vil videre - Eight Rooftop bar - samme som over Takk for gode tips! Anonymkode: 34d0a...d5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #15 Del Skrevet 10. mai 2023 Jeg ville sagt at det nesten ikke finnes. Lorry? Det er en restaurant, hvordan møter man folk der? Og barer også? Skjønner ikke hvordan det funker lenger jeg De gamle utestedene hadde dansegolv, der man kunne møte andre. Hvis vi går ut og sitter tre damer rundt et bord, kommer ikke menn rennende bort akkurat - mulig det funker for unge og vakre, jeg er ikke det. Møtes man i barkøen da liksom? Anonymkode: 37b87...938 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #16 Del Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 10.5.2023 den 8.03): Jeg ville sagt at det nesten ikke finnes. Lorry? Det er en restaurant, hvordan møter man folk der? Og barer også? Skjønner ikke hvordan det funker lenger jeg De gamle utestedene hadde dansegolv, der man kunne møte andre. Hvis vi går ut og sitter tre damer rundt et bord, kommer ikke menn rennende bort akkurat - mulig det funker for unge og vakre, jeg er ikke det. Møtes man i barkøen da liksom? Anonymkode: 37b87...938 Helt enig, hvor skal man gå ut for en drink på et sted som også har dansegulv? Anonymkode: 34d0a...d5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Besserwisser Skrevet 22. mai 2023 #17 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 10.5.2023 den 8.03): Jeg ville sagt at det nesten ikke finnes. Lorry? Det er en restaurant, hvordan møter man folk der? Og barer også? Skjønner ikke hvordan det funker lenger jeg De gamle utestedene hadde dansegolv, der man kunne møte andre. Hvis vi går ut og sitter tre damer rundt et bord, kommer ikke menn rennende bort akkurat - mulig det funker for unge og vakre, jeg er ikke det. Møtes man i barkøen da liksom? Anonymkode: 37b87...938 AnonymBruker skrev (På 18.5.2023 den 8.09): Helt enig, hvor skal man gå ut for en drink på et sted som også har dansegulv? Anonymkode: 34d0a...d5e Det er ikke fullt så mange utesteder med dansegulv for en høyere aldersgruppe tror jeg, ikke som jeg vet om. DS Louise, s4 og Stortingsgata 26 har bra dansegulv og musikk, men tipper gjennomsnittsalderen er mellom 25 - 35. Internasjonalen har bra dansegulv og fest i helgene, her er det kanskje noe eldre aldersgruppe. Det samme har Kulturhuset. Uansett - dersom man vil ha en bra kveld på byen med god musikk, bra stemning og dansemuligheter så er alle disse stedene bra. Selv merker jeg at da bryr jeg meg ikke så mye om at gjennomsnittsalderen er en god del lavere enn jeg selv er - morroa blir den du skaper selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2023 #18 Del Skrevet 22. mai 2023 Himkok, Bortenfor, Sommero, baren på toppen av The Hub (husker ikke hva den heter), Bristol, Amerikalinjen Anonymkode: 40ce6...920 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #19 Del Skrevet 10. juni 2023 Besserwisser skrev (På 23.5.2023 den 1.19): Det er ikke fullt så mange utesteder med dansegulv for en høyere aldersgruppe tror jeg, ikke som jeg vet om. DS Louise, s4 og Stortingsgata 26 har bra dansegulv og musikk, men tipper gjennomsnittsalderen er mellom 25 - 35. Internasjonalen har bra dansegulv og fest i helgene, her er det kanskje noe eldre aldersgruppe. Det samme har Kulturhuset. Uansett - dersom man vil ha en bra kveld på byen med god musikk, bra stemning og dansemuligheter så er alle disse stedene bra. Selv merker jeg at da bryr jeg meg ikke så mye om at gjennomsnittsalderen er en god del lavere enn jeg selv er - morroa blir den du skaper selv Kulturhuset hadde ikke spesielt eldre klientell. Jeg er 50 og følte meg 20 år for gammel der…. Anonymkode: 34d0a...d5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Besserwisser Skrevet 11. juni 2023 #20 Del Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Kulturhuset hadde ikke spesielt eldre klientell. Jeg er 50 og følte meg 20 år for gammel der…. Anonymkode: 34d0a...d5e Du, den ser jeg. Merket det sist jeg var der selv at jeg følte på at det var blitt en del yngre mennesker der. Nårjeg tenkte meg om så har jeg kun vært der i forbindelse med debatt/politiske kvelder/boklanseringer de siste par årene, så tenkte vel ikke over at det var annerledes kanskje på en lørdag. Jeg hadde en del «kontor» der under korona, og da opplevde jeg også en større spredning av alder. Fant du noe sted i nærheten da? Både Himkok, Tukthuset, Håndslag, Taverna, International, andre til høyre, Gunnars Generasjonsbar, Angst, Uro ++ ligger innen 5 minutt gåavstand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå