AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #1 Skrevet 28. november 2022 Har lest at man kan få botox i muskelen rundt og over leppene, ikke samme som gummy smile men de musklene som gjør at man strammer leppene som en sur anstrengt rektor. Klemmer de sammen ubevisst, som igjen skaper surere munnviker også Er det noen som har tatt botox der? Plages så veldig av stramme lepper jeg presser sammen ubevisst og aom konsekvens av dette har jeg fått lengre parti mellom nesa og der leppa starter og mer nedover bøyde munnviker. Hater det å se ut som en sur gammal kjerring Anonymkode: 0e928...aed
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #2 Skrevet 29. november 2022 Det går ja. Du må gå til en erfaren behandler, slik at det ikke blir satt for mye eller feil. Det blir som en «lip-flip» og du vil ikke kunne lage så mye trutmunn etterpå. Anonymkode: 291b5...4f8 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #3 Skrevet 29. november 2022 Ps. Det er mulig å løfte munnvikene med filler, blir veldig fint resultat og munnvikene peker ikke lenger nedover😄 Anonymkode: 291b5...4f8
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #4 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (På 28.11.2022 den 15.12): Har lest at man kan få botox i muskelen rundt og over leppene, ikke samme som gummy smile men de musklene som gjør at man strammer leppene som en sur anstrengt rektor. Klemmer de sammen ubevisst, som igjen skaper surere munnviker også Er det noen som har tatt botox der? Plages så veldig av stramme lepper jeg presser sammen ubevisst og aom konsekvens av dette har jeg fått lengre parti mellom nesa og der leppa starter og mer nedover bøyde munnviker. Hater det å se ut som en sur gammal kjerring Anonymkode: 0e928...aed Gnisser du tenner om natta og er øm i kjevemusklene TS? Anonymkode: 878b7...892
Helene Skrevet 29. november 2022 #5 Skrevet 29. november 2022 Ja har tatt Botox i lepper en gang. Møtte en kjempehyggelig sykepleier, voksen dame. Skulle ikke ha trutmunn, bare fylle i litt for å ikke se så sur ut. For å la musklene slappe av. Ble kjempefornøyd. Ingen andre så forskjellen, men, jeg gjorde dette for min egen del. Hvordan jeg føler meg. Ganske enkelt, fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #6 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Gnisser du tenner om natta og er øm i kjevemusklene TS? Anonymkode: 878b7...892 Ja veldig. Tannlegen har også påpekt det men hun er i mot botox i kjevemusklene sa hun.. Har den musklen sammenheng med å presse leppene "pottesurt" sammen på dagtid? Anonymkode: 0e928...aed
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #7 Skrevet 29. november 2022 7 hours ago, Helene said: Ja har tatt Botox i lepper en gang. Møtte en kjempehyggelig sykepleier, voksen dame. Skulle ikke ha trutmunn, bare fylle i litt for å ikke se så sur ut. For å la musklene slappe av. Ble kjempefornøyd. Ingen andre så forskjellen, men, jeg gjorde dette for min egen del. Hvordan jeg føler meg. Ganske enkelt, fornøyd. Man får ikke trutmunn av å ta botox i leppene uansett. Det er en nervegift som lammer muskelen, ikke en type filler. Anonymkode: ab43d...2ca
Søtnos Skrevet 29. november 2022 #8 Skrevet 29. november 2022 Jeg har satt det, mange ganger. Det blir veldig fint. Ønsker du derimot at munnvikene skal være mindre nedadgående så anbefaler jeg botox i DAO muskelen. Det er muskelen som går fra munnvikene og ned mot kjeven. Det har jeg gjort mange ganger på meg selv og andre. Det er viktig at en med god kunnskap gjør det. Hvis det settes feil sted kan man få skjevt smil. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå