AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #1 Skrevet 28. november 2022 For det første jeg vet dette ikke er relevant😂 men jeg dater en fyr, har sovet her 2 dager nå. Idag var jeg kjempe trøtt å fikk en tanke om han hadde dopa meg ned med noe. Hvorfor får jeg slike tanker? Jeg vet jo at det ikke er sant??? Men har sett en film om det engang også. Er i tillegg gravid så jeg blir ekstra bekymra for babyen. Han jobber på sykehuset så jeg tenkte «han har jo lett for å få medisiner med seg hjem, abort pille» fy faen så teit jeg er, liksom jeg høres jo helt gal ut… jeg så til å med i medisinskapet hans når han dro🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Jeg er alt for paranoid når jeg er gravid, er alltid så ekstremt redd for den lille i magen. Uansett hva jeg gjør eller hvor jeg er så får jeg slike ekle tanker, men jeg vet at det ikke er sant. Føler graviditeten ødelegger meg Anonymkode: f174a...ac5
Motelvibes Skrevet 28. november 2022 #2 Skrevet 28. november 2022 (endret) Hva leste jeg nå. Du er gravid og har one night stands? Vet han at du er gravid? Tror du kan sjekkes om du drar raskt, til legen. Om det er noe i blodet. Viktig for babyen… (er uansett veldig vanlig å være utrolig trøtt første trimester) Endret 28. november 2022 av Motelvibes 4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #3 Skrevet 28. november 2022 Motelvibes skrev (Akkurat nå): Hva leste jeg nå. Du er gravid og har one night stands? Vet han at du er gravid? Tror du kan sjekkes om du drar raskt, til legen. Om det er noe i blodet. Viktig for babyen… Har ikke ons, vi har ikke sex engang. Vi har datet en lenger periode nå Anonymkode: f174a...ac5
Sofakona Skrevet 28. november 2022 #4 Skrevet 28. november 2022 Han vet at du er gravid? Hvorfor ialledager skulle han dope deg..ofte doper de for å voldta... ikke for å sove Hvor lenge har dere datet
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #6 Skrevet 28. november 2022 Motelvibes skrev (26 minutter siden): Hva leste jeg nå. Du er gravid og har one night stands? So what, slutshaming er ut Anonymkode: b5dfc...6b8 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #7 Skrevet 28. november 2022 Tvillingsjel skrev (1 minutt siden): Høres ut som tvangstanker Har slitt med tvangstanker da jeg var yngre, å blir ekstra redd nå pga babyen i magen. Tenker sånn at han kanskje vil skade babyen siden det ikke er hans. Men han er jo egt så utrolig snill.. får dårlig samvittighet Anonymkode: f174a...ac5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #8 Skrevet 28. november 2022 Ts snakk med lege eller jordmor om tankene dine. Det kan være begynnelsen på svangerskapspsykose og må tas tak i Anonymkode: b5dfc...6b8 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #9 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): So what, slutshaming er ut Anonymkode: b5dfc...6b8 Tenker at det er ganske langt ifra det som normalt heter slutshaming og å ligge rundt som gravid da 🤪 Anonymkode: fe4ea...804 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #10 Skrevet 28. november 2022 Sofakona skrev (4 minutter siden): Han vet at du er gravid? Hvorfor ialledager skulle han dope deg..ofte doper de for å voldta... ikke for å sove Hvor lenge har dere datet Han vet det, vi møttes for en stund siden. Fet var ikke planlagt at jeg skulle møte noen da jeg er gravid, men det skjedde. Han er en del år eldre enn meg også. Tankene bare ødelegger meg.. Anonymkode: f174a...ac5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #11 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ts snakk med lege eller jordmor om tankene dine. Det kan være begynnelsen på svangerskapspsykose og må tas tak i Anonymkode: b5dfc...6b8 Jeg tror ikke dette er noe form for psykose.. jeg har i tillegg skikkelig helseangst å har hatt angst for å få psykose så det var ikke akkurat beroligende https://sml.snl.no/fødselspsykose Anonymkode: f174a...ac5 1
Motelvibes Skrevet 28. november 2022 #12 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): So what, slutshaming er ut Anonymkode: b5dfc...6b8 Nei, var for å sjekke om jeg fikk med meg riktig, fordi ærlig talt var dette innlegget en håndfull å forstå med alt det grammatiske rotet.
_popcorn_ Skrevet 28. november 2022 #13 Skrevet 28. november 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Tråden er ryddet for avsporing og krenkende innlegg, og svar til det. _popcorn_, adm
Anbefalte innlegg