Anonym-bruker Skrevet 28. november 2022 #1 Skrevet 28. november 2022 Ble sammen med samboeren min for 3 år siden. En fantastisk mann. Jeg følte fort det var noe spesielt med han. Alle andre ble liksom uinteressante for meg. Det var han jeg ville ha. Føler det fremdeles sånn på.mamge måter, men likevel har det dukket opp noen ting. Sex livet vårt er ikke noe særlig, sjelden, og når det skjer er det liksom.. fort gjort. Ellers er han veldig snill og omtenksom, stiller opp når det er noe. Og får meg til å le. Vi bor 2 timer unna min familie, skulle ønske jeg bodde nærmere, men er jo ikke for langt. Han vil ikke være med så ofte, liker ikke sove borte. Føler bare ting er kjedelig. Vi finner ikke på så mye, jeg klarer ikke slippe tanken hvordan ting hadde vært om vi bodde nærmere min familie. Andre som har det sånn?
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #2 Skrevet 28. november 2022 Liker ikke å sove borte? Ærlig talt, litt må man kunne kompromisse hvis man skal være i et forhold. Anonymkode: 51136...f10 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #3 Skrevet 28. november 2022 Er han med innimellom? Drar du også noen turer alene? Og jeg tviler på at sexlivet blir bedre bare fordi dere flytter nærmere din familie. Ei heller at dere ville funnet på mer sammen. Syntes dette bare var forvirrende.... Anonymkode: 1039c...c7f 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #4 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Liker ikke å sove borte? Ærlig talt, litt må man kunne kompromisse hvis man skal være i et forhold. Anonymkode: 51136...f10 Jeg har vært gift i 15 år. Kompromiss er å se svigers her og der. Ikke å reise dit hyppig. Så han tar en del alene-turer. Man er ikke limt sammen ved hoften bare fordi man er et par. Anonymkode: 1039c...c7f 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #5 Skrevet 28. november 2022 Har sexlivet alltid vært dårlig? Hvor gamle er dere? To timer unna? Da kan dere dra på dagsbesøk evt. Merkelig at han aldri vil være med din familie. Dårlig tegn Anonymkode: e8176...626
Anonym-bruker Skrevet 28. november 2022 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er han med innimellom? Drar du også noen turer alene? Og jeg tviler på at sexlivet blir bedre bare fordi dere flytter nærmere din familie. Ei heller at dere ville funnet på mer sammen. Syntes dette bare var forvirrende.... Anonymkode: 1039c...c7f Ja, han er med innimellom. Også på familieselskap. Setter selvfølgelig pris på det. Jeg reiser ofte alene, stort sett det jeg gjør. Nei sexlivet blir nok ikke bedre. Mente at det er noe av det jeg opplever som vanskelig i forholdet.
Anonym-bruker Skrevet 28. november 2022 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har sexlivet alltid vært dårlig? Hvor gamle er dere? To timer unna? Da kan dere dra på dagsbesøk evt. Merkelig at han aldri vil være med din familie. Dårlig tegn Anonymkode: e8176...626 Tja, det var bedre før vi flyttet sammen. Føler på en måte hverdagen tar overhånd etter vi kjøpte hus.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #8 Skrevet 28. november 2022 3 minutter siden, Anonym-bruker said: Tja, det var bedre før vi flyttet sammen. Føler på en måte hverdagen tar overhånd etter vi kjøpte hus. Er nok vanlig det. Er han over 50, kan det være alderen Anonymkode: e8176...626
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #9 Skrevet 28. november 2022 Dette kommer helt an på alderen for min del. Er dere 45+ og har barn så hadde jeg ansett dette som greit nok. Er dere yngre hadde jeg vært mer skeptisk, og er dere under 35 så hadde jeg tenkt at dette var helt krise. Gresset kan absolutt bli grønnere enn dette. Anonymkode: eaece...508
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #10 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Liker ikke å sove borte? Ærlig talt, litt må man kunne kompromisse hvis man skal være i et forhold. Anonymkode: 51136...f10 Jeg sover heller ikke borte. I hvert fall ikke hos svigers. Hvis mannen min absolutt vil det, så får han dra alene. Sover ikke borte hos min familie heller. Jeg vil hjem og sove der, kan strekke meg til et hotellrom, men aldri i huset til andre. Har levd i over femti år, og fortsatt har det ikke vært et problem for meg. Om det er et problem for andre, så er ikke det mitt problem Anonymkode: 9eae8...6d9 2
Anonym-bruker Skrevet 28. november 2022 Forfatter #11 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Dette kommer helt an på alderen for min del. Er dere 45+ og har barn så hadde jeg ansett dette som greit nok. Er dere yngre hadde jeg vært mer skeptisk, og er dere under 35 så hadde jeg tenkt at dette var helt krise. Gresset kan absolutt bli grønnere enn dette. Anonymkode: eaece...508 Vi er 35 ca begge to. Ingen barn
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #12 Skrevet 28. november 2022 7 minutter siden, Anonym-bruker said: Vi er 35 ca begge to. Ingen barn Tror jeg hadde tatt en skikkelig revurdering da, særlig hvis planen er barnløs. Da må livet være morsommere enn som nå. Anonymkode: eaece...508 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #13 Skrevet 28. november 2022 Hvor ofte besøker du familien din? Og hvor mange ganger blir du med? Har dere alltid hatt et kjedelig sexliv? Hva om du gjør initiativ til å gjøre det mer spennende? Og tar initiativ oftere? Kanskje flørter med han i løpet av dagen for å "varme opp"? Anonymkode: 4876f...d0e 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #14 Skrevet 29. november 2022 Anonym-bruker skrev (16 timer siden): Ja, han er med innimellom. Også på familieselskap. Setter selvfølgelig pris på det. Jeg reiser ofte alene, stort sett det jeg gjør. Nei sexlivet blir nok ikke bedre. Mente at det er noe av det jeg opplever som vanskelig i forholdet. Da ser jeg egentlig ikke problemet med den delen. Slik gjør jeg og mannen også - besøker stort sett hver for oss, sammen som regel bare om det er noe spesielt, som familieselskap. Det synes som om du leter etter problemer, og egentlig er på vei ut av forholdet? Anonymkode: 1039c...c7f 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #15 Skrevet 29. november 2022 Hvorfor er det så viktig å besøke familien din? Det må da være andre mer fornuftige ting dere kan gjøre sammen. Dabbende sexlyst over tid må du bare akseptere. Det er en del av pakken når du velger å kombinere sosialt monogami med seksuelt monogami. Anonymkode: fd685...1d1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #16 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Dabbende sexlyst over tid må du bare akseptere. Det er en del av pakken når du velger å kombinere sosialt monogami med seksuelt monogami. Anonymkode: fd685...1d1 Nah. De har jo alltid hatt lite sex. Det er ikke nedadgående, bare like lavt som før. En del av oss har et like jevnt libido bare med høyere start. Anonymkode: 8d52a...0ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå