Prøver1111 Skrevet 28. november 2022 #1 Del Skrevet 28. november 2022 Hei. Jeg har denne pp brukt dobbel kur med letrozol, da jeg hadde syklus på nesten 50 dager forrige pp med enkel dose. I dag tok jeg første el test (cd 12), siden jeg har hørt at den kan komme noe før med dobbel kur. Da fikk jeg en nokså «sterk» strek til å være potensielt veeeldig langt unna el enda! Tidligere har jeg ikke brukt babyplan sine strimler, men de jeg har tatt på denne tiden av syklusen med andre merker har vert tilnærmet blenda. så spørsmålet mitt er om dette allerede kan være tegn på en begynnende stigning? Eller er det normalt at disse babyplan strimlene viser såpass sterke streker så lenge før el? Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 28. november 2022 #2 Del Skrevet 28. november 2022 Ja det er normalt. Så ha sex anhver dag fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 28. november 2022 #3 Del Skrevet 28. november 2022 For meg betyr en så sterk test at den vil være positiv om få dager. Tvi tvi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver1111 Skrevet 28. november 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 28. november 2022 Neutral90 skrev (22 minutter siden): For meg betyr en så sterk test at den vil være positiv om få dager. Tvi tvi! Takk for svar! Kan jeg spørre om hvor mange dager du bruker å ha en slik strek før positiv? Mannen er bortreist til fredag, så håper at el venter noen flere dager 🙈🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 28. november 2022 #5 Del Skrevet 28. november 2022 Prøver1111 skrev (4 minutter siden): Takk for svar! Kan jeg spørre om hvor mange dager du bruker å ha en slik strek før positiv? Mannen er bortreist til fredag, så håper at el venter noen flere dager 🙈🤞🏼 For meg bruker det bety positiv innen et par dager...men alle er forskjellige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver1111 Skrevet 28. november 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 28. november 2022 Neutral90 skrev (3 minutter siden): For meg bruker det bety positiv innen et par dager...men alle er forskjellige Se der ja! Men hvorfor står det peak på cd 15, og ikke på den cd 14 05:39? Er helt ny når det kommer til dette. Så jeg trodde at den regnes som positiv når streken er like sterk (eller sterkere) ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 28. november 2022 #7 Del Skrevet 28. november 2022 Prøver1111 skrev (5 minutter siden): Se der ja! Men hvorfor står det peak på cd 15, og ikke på den cd 14 05:39? Er helt ny når det kommer til dette. Så jeg trodde at den regnes som positiv når streken er like sterk (eller sterkere) ? Den var ikke positiv, selv om det kanskje ser sånn ut på bildet her. Skalaen bak tilsier også hvor sterk teststreken er ifht kontrollstrek. Når den er positiv er skåret 1 eller mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #8 Del Skrevet 28. november 2022 Jeg fikk aldri positive EL-tester, de ble bare så sterke som bildet du viser her, knapt det. Tok tester morgen og kveld. Men gravid ble jeg 🤷🏻♀️ Anonymkode: fcdb7...0ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver1111 Skrevet 3. desember 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 3. desember 2022 Oppdatering: i dag så el testen slik ut. Er den possitiv, eller tenker dere at den er like før? Har som sagt ikke brukt babyplan sine før.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 3. desember 2022 #10 Del Skrevet 3. desember 2022 Den er ikke positiv helt ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver1111 Skrevet 4. desember 2022 Forfatter #11 Del Skrevet 4. desember 2022 Neutral90 skrev (21 timer siden): Den er ikke positiv helt ennå I dag ser den slik ut 👍🏽 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 4. desember 2022 #12 Del Skrevet 4. desember 2022 Prøver1111 skrev (2 timer siden): I dag ser den slik ut 👍🏽 Positiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå