AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #1 Skrevet 28. november 2022 Jeg er gravid i uke 4+3. Tidligere vært gjennom en kjemisk og en spontanabort etter å ha prøvd i nesten tre år. Jeg er så utrolig redd for at det skal skje igjen. Noen tips? Anonymkode: ea17c...5f4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #2 Skrevet 28. november 2022 Det er noen ting som man ikke kan kontrolle, og det må vi bare godta. Hva er det verste som kan skje, at du dør? Det verste som kan skje med deg nå antar jeg er at du mister, men hva skjer da? Du mister graviditeten, men du overlever smerten. Du har overlevd før og du har blitt gravid igjen for du er sterk og fruktbar. Så om det verste skulle skje, så overlever du det faktisk. Trøst deg selv med at det er statistisk mye lavere sjanse for at du beholder enn at du aborterer og at det ikke er noe vits å ta noen sorger på forskudd. Det som skjer det skjer. Anonymkode: 594e8...25a
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #3 Skrevet 28. november 2022 Jeg er i helt samme situasjon og har funnet ut at eneste løsning er å velge og ikke stresse med det. Jeg har null kontroll på om det blir MA/SA, så det jeg kan gjøre er å holde meg distrahert og gjøre yoga og meditasjon for å holde de vanskelige tankene borte. Det jeg vet her og nå er at jeg er gravid. Anonymkode: 4626a...6ae
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #4 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg er gravid i uke 4+3. Tidligere vært gjennom en kjemisk og en spontanabort etter å ha prøvd i nesten tre år. Jeg er så utrolig redd for at det skal skje igjen. Noen tips? Anonymkode: ea17c...5f4 Det var jeg og, etter å ha prøvd i 8 år. Du kommer nok til å være redd hele tiden. Jeg var iallfall det. Jeg trodde det ble bedre etter uke 12, men fikk hele tiden noe nytt å tenke på. altså, det er ingenting du kan gjør, utenom å prøve å slappe av (veldig lett å si!) og vente. Jeg var 100% sikker på at jeg skulle miste hver dag, men er nå i uke 37! 🤞🏼 Du kan kanskje bestille deg en tidlig ultralyd i uke 7? For å se hjertet? Det hjelper litt❤️ masse lykke til! 🤞🏼 Anonymkode: f41bd...d57
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #5 Skrevet 28. november 2022 Jeg er i uke 4+5 og redd for SA/MA. Jeg har PCOS, så har skjønt at statistikken er dårligere hos meg. 🤞 Anonymkode: 4465c...370
klarinetta Skrevet 28. november 2022 #6 Skrevet 28. november 2022 Skjønner det ❤ Om det ender i sa eller ma er det jo fordi embryoet ikke var forenlig med liv. Dette vet du jo, men vi mennesker kan igrunn ikke kontrollere noe som helst. Inntil vi ser det, fortsetter vi bare å flytte bekymringene over på noe annet.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #7 Skrevet 29. november 2022 Det ble såklart spontanabort.. tredje gang. -ts Anonymkode: ea17c...5f4 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #8 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det ble såklart spontanabort.. tredje gang. -ts Anonymkode: ea17c...5f4 😔❤️❤️ Anonymkode: f41bd...d57
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #9 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det ble såklart spontanabort.. tredje gang. -ts Anonymkode: ea17c...5f4 Uff, trist, føler med deg. Opplevde selv SA tidligere i år, i uke 8+5. Du var kortere på vei, så forhåpentligvis kommer hcg ut av systemet ditt relativt raskt og du får en ny sjanse snart. Håper det klaffer for dere snart. ❤️ Anonymkode: 25b85...b1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå