Gå til innhold

Tinder - usikker på hva han mente med det?🥶

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å chatte med en mann på tinder, men usikker på hva han mente med dette. Litt Høy standard,  negativt ment eller? 🤔🥶 og hva skal jeg svare??A60CC347-4F91-4AED-9F63-CB437176784F.thumb.jpeg.dcf19bb7bf0e9c9b85439eb3153cfb93.jpeg

Anonymkode: d4a51...9ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil bare møtes hjemme og pule.

Anonymkode: 57550...7f7

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet

...og ja det er frekt. Fordi han prøver å få deg til å senke dine krav for å oppnå det han vil. Manipulasjon. Han får deg til å føle deg dårlig for å ha de interesser som du har. Dette er en toksisk person

• Liker 6
  • Nyttig 9
Skrevet

Ville ikke lagt noe i det. Bare foreslå en konkret date for han med aktivitet og sted. Så slipper du at han kløner og gjør deg usikker.

Anonymkode: f2979...6a3

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Han har lite penger kanskje

Anonymkode: 5880e...903

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ville ikke lagt noe i det. Bare foreslå en konkret date for han med aktivitet og sted. Så slipper du at han kløner og gjør deg usikker.

Anonymkode: f2979...6a3

Helt enig med deg. Ikke kompliser enkle ting. 

Bare møtes på et hyggelig sted, kjøp egne drinker/drikke og se om dere finner tonen. Så enkelt kan det gjøres. 

Anonymkode: fdd42...156

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror bare at han mener at du ikke går på nabolagets pub, at du liker litt mer fancy steder. Trenger ikke å være dårlig ment. Spør han med en lett tone hva han mener? Sett på et par smilefjes så du ikke fremstår sur eller noe. 

Anonymkode: 0a1eb...e4a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Han prøver å negge deg. Negging er et drittsekk trekk for å få jenter man sjekker opp til å føle seg usikre på seg selv og senke kravene og forventningene, sånn at mannen kan være så drittsekk og innsatsløs han bare vil fordi han vrir det over til at kvinnen er problemet. 

Det der hadde vært umiddelbar unmatch fra min side. Han er frekk rett og slett og ser ned på damer, han kommer ikke til å gjøre annet enn å pule og kaste deg, sende dickpics og søte strofer om hvor mye han tenner på deg og presse deg til å sende han nudes. En seriøs mann hadde aldri sagt det der!

Anonymkode: b06af...3c1

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

...og ja det er frekt. Fordi han prøver å få deg til å senke dine krav for å oppnå det han vil. Manipulasjon. Han får deg til å føle deg dårlig for å ha de interesser som du har. Dette er en toksisk person

Dette ☝️☝️☝️

Anonymkode: b06af...3c1

• Liker 8
Skrevet

Jeg tror jeg ville svart igjen: Hva mener du med det?

• Liker 4
Skrevet

Han tenker vel at du ikke er typen som drikker øl på en billig studentkro, men heller drar til en dyr coctailbar hvor man går i fine klær. De over tolker dette som at han er ond og slem tydeligvis, mulig dette stemmer da.

Hvis du leser trådene på KG i dag så forventes det at mannen betaler på date. Det er ikke sikkert han har råd til dette, i såfall er det vel bare å gå videre til noen andre som er villig til å bruke mer penger på deg (om det er det som er problemet).

Anonymkode: 1c947...b59

• Liker 1
Skrevet

At du slår han som en som ikke drikker øl på nabopuben i joggebukse og hettegenser. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville nok bare spurt hva han baserer antagelsene sine på. For meg høres det ikke akkurat ut som at du har høye krav. Det meste av det du liker koster lite i penger.

Du kan også bare svare at du er uenig i hans påstand.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Her e  bio. Han har noen  randome bilda på skytetrening, tippe  han e 👮🏻eller jobbe i Forsvaret. Men kroppskontakt javel😅😂 

1CE26EC0-C5F6-4BCC-924D-107B69534F2E.jpeg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Her e  bio. Han har noen  randome bilda på skytetrening, tippe  han e 👮🏻eller jobbe i Forsvaret. Men kroppskontakt javel😅😂 

1CE26EC0-C5F6-4BCC-924D-107B69534F2E.jpeg

Skriver det igjen. Han vil pule. Står svart på hvitt

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skriver det igjen. Han vil pule. Står svart på hvitt

Hehe, ja det er tydelig at det er det han vil. Kanskje ikke like tydelig som en jeg var i kontakt med når han spurte hva jeg likte å holde på med så svarte jeg den idretten jeg holdt på meg. Svaret tilbake fra han var.

"I like sex" (var utenlandsk han her da).

Anonymkode: fbd08...787

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hehe, ja det er tydelig at det er det han vil. Kanskje ikke like tydelig som en jeg var i kontakt med når han spurte hva jeg likte å holde på med så svarte jeg den idretten jeg holdt på meg. Svaret tilbake fra han var.

Den er fin

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han der du skriver med nå vil kun ligge. Helst vil han slippe å bruke en krone ute på bar med deg. Han vil helst at du skriver at du liker Netflix&Chill. Så enkelt. 

Anonymkode: c0b3c...d12

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Han der du skriver med nå vil kun ligge. Helst vil han slippe å bruke en krone ute på bar med deg. Han vil helst at du skriver at du liker Netflix&Chill. Så enkelt. 

Ikke TS du siterer

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Tøm&røm, gjett hva alderen er?? 38😭

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...