AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #1 Skrevet 28. november 2022 Hvordan kan man legge et lengere ekteskap i grus uten vonde følelser fra partner? Anonymkode: fa58b...03a
Gjest Raptuss Skrevet 28. november 2022 #2 Skrevet 28. november 2022 Går det an da? Vanskelig å lage omelett uten å knuse egg.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #3 Skrevet 28. november 2022 Hvorfor er du så redd for følelser? Voks opp. Det blir vonde følelser, som kan føles og med tiden heles ( i en eller annen grad). Du dør ikke av å føle noe. Anonymkode: 68c4f...410 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #4 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvorfor er du så redd for følelser? Voks opp. Det blir vonde følelser, som kan føles og med tiden heles ( i en eller annen grad). Du dør ikke av å føle noe. Spør bare sånn generelt 😆 sikkert flere som lurer på dette. Anonymkode: fa58b...03a
tangent Skrevet 28. november 2022 #5 Skrevet 28. november 2022 Som regel er det umulig å slippe vonde følelser ved et brudd. Med mindre man er utrolig enige i å gå fra hverandre og begge gleder seg til å skape nye liv uten hverandre. Men selv da er det naturlig med sorg over det som er tapt eller en gang var. Det beste man kan gjøre er å være ærlig og ikke gå til angrep på hverandre og ha forståelse for at det kommer til å bli følelser. 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #6 Skrevet 28. november 2022 Det er kun mulig om partner også ønsker seg ut av forholdet. Ellers vil der bli bråk. Ingen som liker å bli forlatt. Anonymkode: c4c4f...795 5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #7 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor er du så redd for følelser? Voks opp. Det blir vonde følelser, som kan føles og med tiden heles ( i en eller annen grad). Du dør ikke av å føle noe. Anonymkode: 68c4f...410 Du hørtes lignende ut som en person jeg er svært glad i, men ikke kan leve med, bare måten du uttrykker deg... Jeg hørtes sikkert sprø ut så beklager det... Som oftest er ikke folk redd for å føle noe, men å drite seg ut kanskje og andre ting rundt om man snakker litt generelt. Anonymkode: fa58b...03a 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #8 Skrevet 28. november 2022 Ikke finn deg er ny før du er ute av det gamle. Anonymkode: c44c5...e06
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #9 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke finn deg er ny før du er ute av det gamle. Anonymkode: c44c5...e06 Du anbefaler varmt å være utro? Anonymkode: 498e1...c5c
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #10 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du anbefaler varmt å være utro? Anonymkode: 498e1...c5c Jeg vil tro vedkommende mente å skrive ikke finn deg en ny før du er ute av forholdet... Avslutt ekteskapet/forholdet på en ryddig måte før du innleder nytt forhold. Innleder du nytt forhold før du avslutter det gamle, er det skjeldent et det funker bra og ha et godt forhold til ex. Anonymkode: d8470...24e 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #11 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (På 28.11.2022 den 14.53): Det er kun mulig om partner også ønsker seg ut av forholdet. Ellers vil der bli bråk. Ingen som liker å bli forlatt. Anonymkode: c4c4f...795 Finnes det noen gode metoder for å få en person til å få lyst til å gå ut av forhold frivillig? Hvis man er redd for aggresjon og hevn for eksempel, og det er mulighet det blir mer enn kun bråk. Anonymkode: fa58b...03a
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #12 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Finnes det noen gode metoder for å få en person til å få lyst til å gå ut av forhold frivillig? Hvis man er redd for aggresjon og hevn for eksempel, og det er mulighet det blir mer enn kun bråk. Anonymkode: fa58b...03a Er kjæresten din aggressiv eller voldelig mot deg? Anonymkode: 498e1...c5c
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #13 Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (På 28.11.2022 den 18.56): Du anbefaler varmt å være utro? Anonymkode: 498e1...c5c Hæ? Hvor har du det fra? Jeg skrev det motsatte. Anonymkode: c44c5...e06 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #14 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hæ? Hvor har du det fra? Jeg skrev det motsatte. Anonymkode: c44c5...e06 Ok Anonymkode: 498e1...c5c
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #15 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 28.11.2022 den 18.56): Du anbefaler varmt å være utro? Anonymkode: 498e1...c5c Altså, det kan være lurt å lese en gang ekstra i blant😂 Anonymkode: ca1e5...b3a
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #16 Skrevet 1. desember 2022 Dersom du frykter at den du vil forlate skal utagere så er det kanskje best å gjøre ting som for hen til å dumpe deg istedenfor. Så sier du deg bare enig når kommentaren om å gå ut av forholdet kommer. Noen vil kanskje anse det som feigt, men noen ganger er det bedre for da slipper man forfølgelse av den som blir dumpa. Det kan være noe som du vet hen har sagt er dumpegrunn tidligere. Noe å tenke på for deg ts? Anonymkode: 9cf55...96f
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #17 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 28.11.2022 den 13.53): Hvordan kan man legge et lengere ekteskap i grus uten vonde følelser fra partner? Anonymkode: fa58b...03a Det er ikke mulig, gjør det som er rett og stå i det Anonymkode: 32266...576 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #18 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 30.11.2022 den 6.23): Finnes det noen gode metoder for å få en person til å få lyst til å gå ut av forhold frivillig? Hvis man er redd for aggresjon og hevn for eksempel, og det er mulighet det blir mer enn kun bråk. Anonymkode: fa58b...03a Ingen gode metoder, bare skitne triks som å være en så dårlig partner som man greier over tid. Å være kald og avvisende, si stygge til partner, prioritere alt annet over partner, 0 sex osv. er jo kjente oppskrifter på å ødelegge forhold, så det funker jo sikkert om det er iscenesatt også. Anonymkode: c4c4f...795 1
Fremmed fugl Skrevet 2. desember 2022 #19 Skrevet 2. desember 2022 Vil til slutt være slutten som teller. Både skilsmissen og tiden etter. Den som man i dette scenariet skal bort, må få det den ønsker når det gjelder penger med mer, og selv få lov å definere ting i og etter skilsmissen. Så er det vanskligere å få til dette ved å være utro. Men kanskje lurt å selge inn et åpent forhold uten regler... ja tror det siste er lurt. Men da uten å benytte seg av det selv, men mye vennlig push på partneren å gjøre det. Være hyggelig og vennlig men null romantikk. Så da kan den "vansklige" samtalen kanskje bli lett? "Kjære, vi er skikkelig gode venner, men tenker at vi begge vet at det er lenge siden vi var kjærester. Jeg vil deg alt godt, og ser at "Kjetil" har blitt mye mer enn kun enn som du koser deg med på kopirommet. Syns det kanskje er dags at vi skilles som gode venner. Jeg har en bra lønn, og trenger ikke å ta med meg noe fra en skilsmisse. Tøyet mitt, er vel greit at jeg tar, men du kan ta resten, er mer enn nok på sparekonto så du ikke trenger å selge huset hvis du ikke ønsker det. Hva tenker du?"
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #20 Skrevet 2. desember 2022 On 11/28/2022 at 1:53 PM, AnonymBruker said: Hvordan kan man legge et lengere ekteskap i grus uten vonde følelser fra partner? Anonymkode: fa58b...03a Jeg trodde det var mulig da jeg har hatt et veldig fint forhold til min tidligere kjæreste. Aldri noe krangling eller ufred og han var verdens snilleste. Det var bare ingen følelser igjen og vi bodde bare under samme tak på et vis uten å være kjærester. De nå fire månedene etter at jeg gjorde det slutt har vært et helvete med beskyldninger, trusler, hærverk og sabotasje fra hans side. Andre har anbefalt at jeg søker om besøksforbud og nå har det gått så lagt at jeg vurderer det (bla. drapstrusler). Trodde vi var såpass gode venner at et brudd kom til å gå helt fint. Jeg tok veldig veldig feil. Anonymkode: e5084...f1f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå