Gå til innhold

Forslag til julegave rundt 300 kr.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva med en god kaffe og tilbehør, som feks kaffesirup med forskjellige smaker?

Anonymkode: 077ca...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo veldig an på hva hun liker, hva slags smak hun har og sånn. Hva med en matgave? God olivenolje eller konfekt? En flaske vin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva med en god kaffe og tilbehør, som feks kaffesirup med forskjellige smaker?

Anonymkode: 077ca...ba4

Fint forslag men hun drikker ikke kaffe. 

Anonymkode: ae9e3...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe hjemmebagt, typ kjeks eller pikekyss

Kaffe/te/kakao av god kvalitet

En god bok

Anonymkode: 9ee70...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynn ulltrøye. Tynne ullsokker. Vin (to rimelige flasker, ikke en dyr). Bok. Valrhona eller annen god sjokolade. Håndkrem. Men om du kjenner henne vet du kanskje om hun kunne trenge en hammer, en kaffekanne, hjelp i hagen?

Anonymkode: 62afa...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apotekene har mange fine julegaver. Gaveesker med hudpleie/kremer osv, te, røkelse,sjokolade osv. De har også ullklær. Sjekk ut et apotek 🙂

Anonymkode: fd99c...fdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tynn ulltrøye. Tynne ullsokker. Vin (to rimelige flasker, ikke en dyr). Bok. Valrhona eller annen god sjokolade. Håndkrem. Men om du kjenner henne vet du kanskje om hun kunne trenge en hammer, en kaffekanne, hjelp i hagen?

Anonymkode: 62afa...ca7

Jeg kjenner henne faktisk ikke så veldig godt, hun er en inngiftet fjern slektning som jeg ser ca to ganger i året, og i år så skal hun komme å feire jul der vi skal, derfor føler jeg for å kjøpe en liten ting. 

Anonymkode: ae9e3...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange delikatessebutikker har ulike ferdige gaveposer. Ofte mulig å kombinere selv også. 

https://www.olivenlunden1830.no/kategori/gaver-pakker/gaver/ 

ser du skriver at du ikke kjenner henne godt. Da passer det jo fint med en liten matgave. Velger du feks noen bedre kjeks, noe søtt å bite i, snacks e.l så er det alltids noe mottaker kan servere om gjester dersom hun selv ikke liker det. Framfor noe som går til spille eller bare blir stående. Mange som også liker rituals sine produkter siden de både lukter godt og ser fine ut. Kanskje en håndsåpe og håndkrem til å ha på badet kan være noe. Velg i såfall en lukt som ikke er for fremtredende (jeg synes den gule og blå/turkise er gode og uten alt for spesiell lukt). 

Endret av Luckiness
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...