Gå til innhold

Du som er mann, ved hvilken alder på kvinner synes du de fleste ikke lenger er seksuelt attraktive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig cut-off grensen din?

Anonymkode: fce3f...b20

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er egentlig cut-off grensen din?

Haha, tror det kommer an på Hvor gammel mannen er🤣

Anonymkode: bfef2...37e

• Liker 21
  • Nyttig 9
Skrevet

Det er mer et spørsmål om hun fremdeles er normalvektig og har generelt god helse. Noen er attraktive frem til de er 50, noen er det frem til 40, noen til de er 20.

Jeg er for øvrig 30.

Anonymkode: 53d1c...08a

• Liker 5
Skrevet

Vil nok si 45-55 generelt litt avhengig av livsstil (Er en del yngre selv). Det er selvsagt noen som kan være attraktive i høyere alder enn det, men det er gjerne den alderen jeg erfaringsmessig har støtt på kvinner som har sluttet å ta vare på seg selv på mange vis. Gjelder helt sikkert en del menn også, men er jo kun interessert i kvinner på den måten så det er jo det jeg legger mest merke til. 

Anonymkode: 954a7...bb4

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er mer et spørsmål om hun fremdeles er normalvektig og har generelt god helse. Noen er attraktive frem til de er 50, noen er det frem til 40, noen til de er 20.

Jeg er for øvrig 30.

Anonymkode: 53d1c...08a

Synes du alle normalvektige med generelt god helse er attraktive? 😅

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet

Rundt 77-78

Anonymkode: 43575...1a7

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er vel rundt overgangsalderen, noen år før den er ferdig. Da endrer kroppen seg, i motsatt retning av hva den gjorde i puberteten. Biologisk sett er menn programmert til å bli tiltrukket av kvinner i fruktbar alder, dvs. etter puberteten og frem til litt over 40 ca.

Anonymkode: 0bc98...0db

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AprilLudgate skrev (34 minutter siden):

De fleste har nok ikke bare det som faktorer når de vurderer attraktivitet, men det å være noenlunde slank/normalvektig og grei helse er jo en god start for mange. 

• Liker 1
Skrevet

For min egen del: ca. 35 for de fleste kvinner. 

Skrevet

De fleste?  Jeg har aldri sett de fleste som attraktive, bare de attraktive.  M53

Anonymkode: 4366a...de6

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De fleste har nok ikke bare det som faktorer når de vurderer attraktivitet, men det å være noenlunde slank/normalvektig og grei helse er jo en god start for mange. 

Sikkert derfor mange kvinner og enda flere menn er overvektige... Dobbeltstandard?

Anonymkode: 5a904...ef8

Skrevet

Jeg tenker nærmere 90? Da er legemet veldig skjørt også hos de som er ved god helse. Men hvem vet hva jeg synes når jeg blir 90 år selv. 

Anonymkode: df756...6bf

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest Vitalogy
Skrevet

Spørsmålet er mest trist, synes jeg. ;-(  Jeg håper ikke du som spør er på vei mot å gi opp å date eller noe slikt.

Rent semantisk er det som det nevnes over her: for de fleste menn er de fleste kvinner ikke attraktive, uansett alder. Men jeg tror ikke det er det som menes med spørsmålet.

Skrevet
AprilLudgate skrev (3 timer siden):

Ser for meg at du i alle fall er skikkelig fin! 😉

Anonymkode: e29a8...0df

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 60 og har ingen problemer med å få kjæreste og sex.

Anonymkode: a2233...4ae

• Liker 21
  • Hjerte 5
Skrevet

Er førti her og Kjæresten min synes jeg er megafin og det merker jeg på den der nede. Tviler på han vil slutte å synes det samme om ti år. 

Anonymkode: c9b9f...16f

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Spørsmålet er ikke når de slutter å bli seksuelt attraktive, men når de begynner å bli det. Og det er når de har skaffet seg selvtillit og ikke er opptatt av hva alle andre tenker om dem. Dvs. 30-årene og oppover (noen kommer aldri dit).

Anonymkode: eec02...640

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet

Som ikke spesielt fit dame som pusher 50, så ler jeg høyt av svarene her og koser meg med min 15 år yngre elsker.

Anonymkode: bd20e...2f7

• Liker 14
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Tror det er mer age shaming for å få kvinner 50+ til å føle at de ikke er verd noe. Sikkert et nep av ei dame på 27 som må få det frem😂

Anonymkode: e5d13...9be

Regner med det er shaming som er poenget her, ja. Men jeg tror det er en mann som er trådstarter, og jeg tror også du gjerne kan senke alderen litt. Det er vel fra rundt 40 de påstår at vi blir verdiløse.

Anonymkode: 520f9...fc4

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Sikkert derfor mange kvinner og enda flere menn er overvektige... Dobbeltstandard?

Anonymkode: 5a904...ef8

Som sagt, jeg tviler på at de fleste oppegående mennesker har fysisk attraksjon som eneste faktor, men man kan jo ikke stikke under en stol at det er et pluss. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...