AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #1 Skrevet 28. november 2022 Uføretrygdet alene mot til en barn, slitter med økonomien og har diverse regninger som har gått til innkaso lurer på om jeg skal søke verge? Noen som har verge med barn ? Eller passer det seg ikke, blir jeg sett på som en dårlig mor 😖 Anonymkode: 5de52...bc5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #2 Skrevet 28. november 2022 Økonomisk verge du har tenkt å søke da, er det lite penger inn eller din evne til å prioritere riktig som er problemet? Anonymkode: a89d3...7e9
Mezzosoprena Skrevet 28. november 2022 #3 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Uføretrygdet alene mot til en barn, slitter med økonomien og har diverse regninger som har gått til innkaso lurer på om jeg skal søke verge? Noen som har verge med barn ? Eller passer det seg ikke, blir jeg sett på som en dårlig mor 😖 Anonymkode: 5de52...bc5 En dårlig mor er du basert på hva slags evner du har til å ta vare på barnet ditt - en verge fra eller til har ingenting å si på dette. Er det slik at du har for lite penger eller er det at du ikke klarer å prioritere pengene du har riktig? Du kan i første omgang søke økonomisk rådgivning, du trenger ikke å hoppe rett på verge hvis det "bare" er økonomien din som er problemet.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #4 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Uføretrygdet alene mot til en barn, slitter med økonomien og har diverse regninger som har gått til innkaso lurer på om jeg skal søke verge? Noen som har verge med barn ? Eller passer det seg ikke, blir jeg sett på som en dårlig mor 😖 Anonymkode: 5de52...bc5 Jeg har verge, aldri hørt jeg er en dårlig mor Anonymkode: f5eb5...75e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå