Gå til innhold

Sexrobot, ville du hatt en slik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du vært interessert i å hatt en slik hvis den så helt ut som et menneske? Se for deg en Kim Kardashian edition som smører brødskiva di for så å støvsuge gulvet iført en blondetanga. Lekkert-lekkert..eller ikke?

Anonymkode: 3b373...ede

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ville du vært interessert i å hatt en slik hvis den så helt ut som et menneske? Se for deg en Kim Kardashian edition som smører brødskiva di for så å støvsuge gulvet iført en blondetanga. Lekkert-lekkert..eller ikke?

Selvfølgelig! ;) Men det ville sannsynligvis vært så flaut å ha en slik hjemme til at jeg hadde hatt det. Hun den da ikke gikk og gjemte seg automatisk når det kom folk. ;)

Anonymkode: 161d2...86e

• Liker 1
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Selvfølgelig! ;) Men det ville sannsynligvis vært så flaut å ha en slik hjemme til at jeg hadde hatt det. Hun den da ikke gikk og gjemte seg automatisk når det kom folk. ;)

😂 Rimelig flaut, men jeg hadde hatt det morro med å tulle mye med det.

Skrevet

Jeg tror seriøst at når (ikke hvis) så naturtro dukker/roboter kommer så vil et slikt forhold for mange være å foretrekke fremfor et forhold med et menneske. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor dere feminister er så imot sexroboter. Det verste som kan skje er at incels knuller disse dukkene, fremfor å voldta og drive med skoleskytinger og moskeskytinger.

Anonymkode: 55b5d...567

• Liker 5
Skrevet

Hm.. spørs hvordan samfunnet blir, om det blir normalen at de som holder krava til ordentlige partnere er et lite mindretall samtidig som kunstig befruktning og kanskje kunstig livmor og kanskje genkonstruksjon blir noe alle har råd til samt en sånn robot så ser jeg ikke bort fra det.

Om jeg ønsker et sånt samfunn, nei. Så blir det kanskje skjelden en interagerer med mennesker av motsatt kjønn eller overhode.

Skrevet

Nei ellers takk. Jeg foretrekker sex med mennesker. Ingenting er bedre enn ekte sex med ekte mennesker😍Har ikke tid til noe robot. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg forstår ikke hvorfor dere feminister er så imot sexroboter. Det verste som kan skje er at incels knuller disse dukkene, fremfor å voldta og drive med skoleskytinger og moskeskytinger.

Det blir feil løsning på problemet å si til de at det er greit å voldta visse kvinner (imitasjon av levende kvinner). Istedet er det kvinnesynet til de det gjelder som må endres, og lære de at det er galt å se på kvinner som objekter som eksisterer for deres egen nytelse. 

Anonymkode: 4744b...585

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det blir feil løsning på problemet å si til de at det er greit å voldta visse kvinner (imitasjon av levende kvinner). Istedet er det kvinnesynet til de det gjelder som må endres, og lære de at det er galt å se på kvinner som objekter som eksisterer for deres egen nytelse. 

Anonymkode: 4744b...585

Det er vel ikke snakk om å voldta noen her? Eller mener du at siden roboter ikke kan si nei så er det pr def voldtekt om du har sex med en?

• Liker 4
Skrevet
Warrior skrev (1 time siden):

Nei ellers takk. Jeg foretrekker sex med mennesker. Ingenting er bedre enn ekte sex med ekte mennesker😍Har ikke tid til noe robot. 

Du skal ikke se bort fra at du i en ikke alt for fjern fremtid ikke kan merke forskjell...

• Liker 1
Skrevet

Høres jo helt fabelaktig ut. Roboten vil jo kunne se ultradigg ut. Så alle menn vil da kunne få oppleve sex med noen som er attraktiv. Og roboten vil vel heller ikke klage, sutre eller være hormonelt forstyrret og man vil heller ikke trenge bruke unødvendig mye tid på ting man driter i slik at roboten skal føle seg «sett» og «verdsatt». 

Win/win.

Anonymkode: e8340...505

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Må man være incel eller ekstrem feminist for å snakke om sexroboter? Men.. jeg tror også slik en annen påpekte her at om man har dårlig moral vil det ikke akkurat hjelpe med å behandle sexroboten sin dårlig.

• Liker 2
  • 4 uker senere...
Skrevet

Selvfølgelig! Tenk å ha en person som gjør og er og ser akkurat slik du ønsker å liker😅 tror faen jeg ville gått for en strøken real sexy shemale da også ass😉

Anonymkode: 1322f...da6

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.11.2022 den 12.17):

Jeg tror seriøst at når (ikke hvis) så naturtro dukker/roboter kommer så vil et slikt forhold for mange være å foretrekke fremfor et forhold med et menneske. 

Mener å huske at det er et land hvor et økende antall menn velger å være sammen med dukker.. (google).. ja, i Japan er dette Old News.. det ligger mange linker til.. feks denne:

https://www.tv2.no/nyheter/utenriks/jeg-gar-aldri-tilbake-til-et-menneske-igjen/9222999/

Anonymkode: c80aa...550

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mener å huske at det er et land hvor et økende antall menn velger å være sammen med dukker.. (google).. ja, i Japan er dette Old News.. det ligger mange linker til.. feks denne:

https://www.tv2.no/nyheter/utenriks/jeg-gar-aldri-tilbake-til-et-menneske-igjen/9222999/

Det ble solgt ca 2000 slike i året i Japan,  står det i artikkelen, som er fra 2017.. Det har sikkert mangedoblet seg siden den tid. 

Fin rumpe på den dukken der, foresten, i bildegalleri🤭

Skrevet

Nå er jo ikke dette en robot, men det er jo funnet opp hoder som kysser, og drakter til å ha på seg. 

Og disse hodene kan kobles sammen med ett annet hode, med mobilteknologi, slik at kjærester kan kysse selv om de er på hver sin side av kloden. 

Og det er gammelt nytt.  

Skrevet

Som kvinne kunne jeg ikke tenke meg det, men tipper mange menn gjerne skulle hatt en. Men di grunn så hadde det holdt med bare en kunstig vagina

Anonymkode: f6d23...5cd

• Liker 1
Skrevet
Warrior skrev (På 28.11.2022 den 14.07):

Altså, ikke at jeg ønsker sexroboter velkommen, men hvordan vet du at ingenting er bedre enn sex med ekte mennesker? Har du prøvd robotsex? 

Om det skal være noe poeng, i hvert fall for kvinner, så må roboten være en sexchampion som virkelig går inn for å tilfredsstille sin innehaver, den må være ekstremt god på å koble seg inn på kvinnens signaler og forstå hva hun ønsker, da ville den nok vært bedre enn veldig mange menn.  

Anonymkode: 3db7e...1f9

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Altså, ikke at jeg ønsker sexroboter velkommen, men hvordan vet du at ingenting er bedre enn sex med ekte mennesker? Har du prøvd robotsex? 

Om det skal være noe poeng, i hvert fall for kvinner, så må roboten være en sexchampion som virkelig går inn for å tilfredsstille sin innehaver, den må være ekstremt god på å koble seg inn på kvinnens signaler og forstå hva hun ønsker, da ville den nok vært bedre enn veldig mange menn.  

Anonymkode: 3db7e...1f9

Jeg vet ingenting er bedre enn sex med mennesker fordi sex med mennesker er det beste som finnes. Derfor regner jeg med sexrobot ikke er bedre enn det selv om jeg ikke har prøvd robot. For hva slår vel ekte sex? Jeg trenger jo ingen robot når jeg har sex med mennesker. Joda alt som har med sex er jo selvfølgelig godt, både leketøy, og alt. Sikkert roboter også. Men ingenting er bedre enn når et annet menneske gir deg orgasme😍

Endret av Warrior
Skrevet

Det interessante her er at en robot i beste fall kan dekke et behov rent fysisk. Men det psykiske er fremdeles ikke dekket. Det er deilig med sex rent teknisk, men fantastisk sex krever mental stimuli.

Følelsen av at noen vil ha nettopp deg, at du klarte å tenne og forføre noen. Menstringsfølelsen, jaktinstinktet og egoet blir ikke tilfredstilt av å ha sex med en gjenstand som alltid er tilgjengelig, livløs, uten evne til å føle noe for deg 🤔

Jeg tror slikt er forbeholdt ekstremt enkle mennesker for å ha noe nytte.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...