Gå til innhold

Hvorfor er håndverkere så trege?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han sa at han skulle komme i dag, men tok seg visst fri likevel. Han lover å komme til mandag... Til uka kommer minusgradene. Verste håndverkeren jeg har vært borti. 😥

Fryktelig dårlig på å planlegge, ja.. 

Jeg sa det til han, men det hjelper ikke noe. Har en svær sandhaug liggende i oppskjørselen hvor jeg parkerer bilene også, forundrer meg ikke om den fryserer og blir liggende til våren. 

Han virker ikke til å bry seg noe om kundeservice hvertfall.

Er dette vanlig? Han har så godt omdømme, så virker som at dette er noe en bare skal akseptere? 

Hva kan man gjøre da? Vi har bare en muntlig avtale på at dette skulle ta en uke i august. Nå har han lovet meg å bli ferdig neste uke... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med situasjonen. 

Anonymkode: 2b923...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han sa at han skulle komme i dag, men tok seg visst fri likevel. Han lover å komme til mandag... Til uka kommer minusgradene. Verste håndverkeren jeg har vært borti. 😥

Fryktelig dårlig på å planlegge, ja.. 

Jeg sa det til han, men det hjelper ikke noe. Har en svær sandhaug liggende i oppskjørselen hvor jeg parkerer bilene også, forundrer meg ikke om den fryserer og blir liggende til våren. 

Han virker ikke til å bry seg noe om kundeservice hvertfall.

Er dette vanlig? Han har så godt omdømme, så virker som at dette er noe en bare skal akseptere? 

Hva kan man gjøre da? Vi har bare en muntlig avtale på at dette skulle ta en uke i august. Nå har han lovet meg å bli ferdig neste uke... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med situasjonen. 

Anonymkode: 2b923...b28

Folk har skrevet hva du skal gjøre - finn en annen. Med en gang du får en skriftlig bekreftelse på oppdrag fra en annen så informerer du han forrige om at det ikke blir noe av siden han aldri klarte å møte. Og du skal ikke betale han en krone. Blir han sint så får han bare bli sint. 

Anonymkode: 4d109...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme erfaring med håndverkere… De må mases ekstremt mye på før jobben blir ferdigstilt. 

Anonymkode: 27eec...382

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...