AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #1 Del Skrevet 28. november 2022 En håndverker tok en jobb hos meg i august som fortsatt ikke er ferdig. Jobben er i hagen. Han sa det skulle ta en uke.... Har sett han her to ganger siden august. Jeg ringer å maser en gang i uka. Han sier han skal komme på mandag hver gang jeg snakker med han på telefon, uten at han faktisk kommer. Dette er en håndverker med veldig godt omdømme, har hørt masse bra om han... Men jeg er veldig skuffa da dette tar veldig lang tid. Dette er et prosjekt ute, og snart er det for kaldt til å gjøre det ferdig i år... Anonymkode: 2b923...b28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #2 Del Skrevet 28. november 2022 Derfor ansetter jeg bare polakker. Avtaler en sum, og de fikser det sporenstreks. Anonymkode: aaf30...b2c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 28. november 2022 #3 Del Skrevet 28. november 2022 Fordi en håndverker er treg med en jobb hos deg er alle håndverkere trege? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 28. november 2022 #4 Del Skrevet 28. november 2022 Anonym Brukar0 skrev (1 minutt siden): Fordi en håndverker er treg med en jobb hos deg er alle håndverkere trege? Man har jo hørt 1000 slike historier før, så det gjelder ganske mange. Svaret er at en del er dårlige til å planlegge og har ikke råd til å si nei til oppdrag. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 28. november 2022 #5 Del Skrevet 28. november 2022 Bytt håndverker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 28. november 2022 #6 Del Skrevet 28. november 2022 Brunello skrev (Akkurat nå): Man har jo hørt 1000 slike historier før, så det gjelder ganske mange. Svaret er at en del er dårlige til å planlegge og har ikke råd til å si nei til oppdrag. Og jeg har erfaring med at håndverkere kommer til fastsatt tid, så da er fasiten at alle håndverkere kommer til avtalt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #7 Del Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Derfor ansetter jeg bare polakker. Avtaler en sum, og de fikser det sporenstreks. Anonymkode: aaf30...b2c Ja, de norske er fullstendig ubrukelige. Har en nabo her som har håndverkere de har drevet på siden i august, snekrer et par planker, dra på lunsj, blir borte en time til lunch og kommer tilbake. Er ikke halveis ferdig enda. Anonymkode: 92fee...b99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #8 Del Skrevet 28. november 2022 Hva var avtalen? Ville avsluttet fordi dette er kontraktsbrudd nektet å betale. Hyre inn nytt firma. Anonymkode: 0cfd9...79a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 28. november 2022 #9 Del Skrevet 28. november 2022 Har du betalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 28. november 2022 #10 Del Skrevet 28. november 2022 Anonym Brukar0 skrev (18 minutter siden): Og jeg har erfaring med at håndverkere kommer til fastsatt tid, så da er fasiten at alle håndverkere kommer til avtalt tid. Nei! Fasit er et det er veldig mange som holder avtalen, samtidig som alt for mange ikke gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 28. november 2022 #11 Del Skrevet 28. november 2022 Brunello skrev (Akkurat nå): Nei! Fasit er et det er veldig mange som holder avtalen, samtidig som alt for mange ikke gjør det. Nettopp, så derfor er ikke alle håndverkere trege selv om ts har avtale med en som er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 28. november 2022 #12 Del Skrevet 28. november 2022 (endret) Samme problem her. Utejobb, som nå må vente til våren. Finnes ikke annet firma å spørre. Og en eldre slektning har manglet taklys i flere måneder fordi elektrikeren ikke kommer selv om jeg har purret flere ganger. Legger til at mitt problem er en forsikringssak. Så nå må jeg kontakte selskapet. For alt jeg vet så har de betalt. Endret 28. november 2022 av MyMichelle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #13 Del Skrevet 28. november 2022 Venter han på materialer? Anonymkode: 91d7a...2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #14 Del Skrevet 28. november 2022 Da sier du til håndverkeren at du ser deg nødt til å finne deg en annen som kan fullføre jobben når han ikke kan det. Anonymkode: caaed...79b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 28. november 2022 #15 Del Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Derfor ansetter jeg bare polakker. Avtaler en sum, og de fikser det sporenstreks. Anonymkode: aaf30...b2c Flinke disse pappa hadde en kjellerhals han skulle ha satt opp barndomskameraten skulle ha 25 000,- polakkene nøyde seg med 2 000,- + materiell pappa betalte de 10 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #16 Del Skrevet 29. november 2022 Maskinfører skrev (23 timer siden): Flinke disse pappa hadde en kjellerhals han skulle ha satt opp barndomskameraten skulle ha 25 000,- polakkene nøyde seg med 2 000,- + materiell pappa betalte de 10 000,- Jeg foretrekker å betale hvitt, til en lønn det er mulig å leve av. Anonymkode: 1aac2...f0d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. november 2022 #17 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg foretrekker å betale hvitt, til en lønn det er mulig å leve av. Anonymkode: 1aac2...f0d Er vel mulig og leve av 10 000 Nok i Polen pluss alt det andre de tjente ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #18 Del Skrevet 29. november 2022 Har samme erfaring. Har murere hos meg for tiden som kommer kl 9 og drar kl 13. Suller rundt og tar seg pauser hver halvtime. Har hånda langt nedi godteskåla. Skal etter planen være ferdig på fredag. Kommer aldri til å skje. Nei, blir utvilsomt polakker neste gang. Anonymkode: 5d54a...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #19 Del Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg foretrekker å betale hvitt, til en lønn det er mulig å leve av. Anonymkode: 1aac2...f0d 1. Nei, Staten voldtar oss flere ganger for dagen. Jeg skal faen meg ikke frivillig la de voldta meg mer enn det som trengs. 2. Kapolski får godt betalt. Ikke ty til stråmannsargumenter. Anonymkode: aaf30...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #20 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): 1. Nei, Staten voldtar oss flere ganger for dagen. Jeg skal faen meg ikke frivillig la de voldta meg mer enn det som trengs. 2. Kapolski får godt betalt. Ikke ty til stråmannsargumenter. Anonymkode: aaf30...b2c Staten har aldri voldtatt meg. Anonymkode: affdc...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå