AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #1 Skrevet 28. november 2022 Dere som har lite venner og er ensomme. Hvis dere skulle beskrevet "drømme"-vennen, hvordan er denne personen? Anonymkode: 17010...2b1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #2 Skrevet 28. november 2022 Finnes ingen drømmevenn, alle har noe avvik. Du må heller bli din egen bestevenn, lære deg å trives i eget selskap. Anonymkode: 14546...edb 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #3 Skrevet 28. november 2022 Morsom, intelligent og varmhjerta. Klok på viktige ting, men overhodet ikke perfekt. Litt sjarmerende klønete. Glad i å gå tur og bare skravle om alt og ingenting, og liker de samme filmene og seriene som meg. Lik meg på mye, men forskjellig nok til at vi begge kommer ut av komfortsona vår i blant. Kunne ikke levd med: Dårlig hygiene og dårlig moral. Anonymkode: dd648...21d
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #4 Skrevet 29. november 2022 Noen som er interessert i å snakke sammen. Sommer interessert i dialog, og ikke monolog. En som er nysgjerrig, og ydmyk. Anonymkode: f1420...dd7 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #5 Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Finnes ingen drømmevenn, alle har noe avvik. Du må heller bli din egen bestevenn, lære deg å trives i eget selskap. Anonymkode: 14546...edb Men hva gjør det om alle har avvik? Man kan fremdeles være en god venn 🙂 Anonymkode: b310b...5b8 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #6 Skrevet 29. november 2022 en å gjøre ting sammen med Anonymkode: 007c9...e5a 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #7 Skrevet 29. november 2022 En som betaler regningene mine. Anonymkode: cdc6f...8db
Maskinfører Skrevet 29. november 2022 #8 Skrevet 29. november 2022 Noen som jeg egentlig skulle vokst opp sammen med men hvor det aldri ble noe av ☹️ 1
Hannah80 Skrevet 29. november 2022 #9 Skrevet 29. november 2022 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Noen som jeg egentlig skulle vokst opp sammen med men hvor det aldri ble noe av ☹️ Naaaaw 🥰 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #10 Skrevet 29. november 2022 En som tar initiativ, inkluderer, støttende Anonymkode: fe745...eab 1
Maskinfører Skrevet 29. november 2022 #11 Skrevet 29. november 2022 Hannah80 skrev (5 timer siden): Naaaaw 🥰 Yepp fikk ikke lov å vokse opp i Vestfold der jeg var født ☹️ (Barnevern)
Helene Skrevet 29. november 2022 #12 Skrevet 29. november 2022 Venn, noen som jeg kan oppleve ting med. Noen jeg kan gå på konserter med, teater. Bare en venn. 1
Maestro Skrevet 29. november 2022 #13 Skrevet 29. november 2022 Være på bølgelengde mentalt. Alder har ikke mye og si, så lenge vi matcher med mentale delen og kjemi. Ei som vi kan mase på hverandre om alt mulig. Linke eks klær man synes er fine. Eller prate om alt mulig. Kan ikke ha selvhøytidelige venner. Da vil de få et problem med og være venn med meg 🙈 Og sikkert jeg med dem. Rolige venner da jeg har adhd, blir lett gira og stressa. Hjelper med rolige folk som ikke er like sky high som meg. Er ikke hyper som i og ikke kunne sitte i ro, men turbo inni meg og jeg skravler på innpust og utpust. Gi og ta. Dette gjelder alle. Blir med på ting og som kan kose seg like mye med et glass vin som et glass brus. Har to slike venninner 🥰
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #14 Skrevet 30. november 2022 Sånn som min bestevenninne, bare med mer tid til meg, treffer henne altfor sjelden. Det jeg ikke klarer i venner: - Konstant klaging over naboer og andre. Bygedyr snakk. - Rasisme, homofobi og generell "bigottism" det er definisjonen på "white trash" om man skal snakke om "white trash". - Bedreviter tendenser, noen som alltid har svar på hvordan du skal leve ditt liv. - For dominerende personligheter. - De som snakker så stille at man blir sliten av å prøve å lytte. - De som brauter høyt og alltid skal provosere. - De som ikke gir noe tilbake i en samtale. - Aggressive personligheter. Ønsker meg venner som er: - Kreative og nytenkende. - Gjerne smånerdete. - Opptatt av å gjøre gøy ting sammen. - God sans for humor. - Ikke religiøse, men ikke helt ateister (tror fortsatt på mysterier, himmel og jord). Anonymkode: 60cd2...ff3
Andy1999 Skrevet 30. november 2022 #15 Skrevet 30. november 2022 Ekstrovert, en som vil ha meg med på ting samme hva, er så deilig å ha venner man vil være sammen med, selvfølgelig snill, om ikke hele tiden, hvertfall på bunn. Smart, kunne diskutere med på en ordentlig måte og klare å være uenige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå