AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #1 Skrevet 28. november 2022 Jeg kjenner jeg ikke har de samme følelsene for kjæresten har gått å kjent på det i noen mnd. D knyter seg i magen når han nevner julen og det å skulle handle til jul. Jeg er glad i han men har ikke de samme følelsene lenger. Jeg kunne ønske jeghadde det og at vi kunne ha et fint liv sammen men det er det med at han har som hobby å game skytespill. Det er ikke noe for meg og det irriterer meg. Jeg har prøvd hvordan stemningen er når jeg spørr om han vil være med på noe musikalsk og han sier han vil men engasjement for det er noe annet. Det får meg til å føle lite fellesskap. Jeg kommer til å savne å kose med noen om natten men jeg vet at d ikke trenger å være han jeg skal kose med lenger. Jeg er litt usikker. Jeg får vondt av å se hvor mye han gleder seg til jul. Og jeg har helt andre planer. Har prøvd å snu om på det men det går ikke. Jeg klarer ikke se han som den jeg vil være med lenger. Hva er lurt å gjøre i en slik situasjon og er det noen som har hatt d likt som har mistet følelser? Anonymkode: e6997...8ce
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #2 Skrevet 28. november 2022 Slå opp nå før desember Anonymkode: 87032...18b 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå