Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i over ett år hatt forhold til en gift mann som aldri går fra koma.  Noen tips til hvordan jeg kan få kona til å vite om oss uten at mannen skjønner at det er meg som har sagt noe? Han bor et stykke unna, over en time, så vi har ingen felles kjente. Pga. denne avstanden er deg også usannsynlig at noen har observert oss. 

Anonymkode: de51b...71c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal si fra til kona må du også legge ved bevis for at hun skal tro på det så da funker det dårlig å være anonym. Hvorfor tør du ikke det? Ja han blir sur på deg men gjør det noe? Du har vel ikke tenkt til å fortsette å møte en utro mann uansett?

Hvis du tror han går over til deg etter å ha blitt dumpet av kona får du en mann som bedrar deg også så han er ikke noe å hige etter 

Anonymkode: 8e669...dd5

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Host eller nys når han snakker i telefonen med konen, men bryt forholdet også... 

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjorde det du skriver.

Jeg fortalte kona det anonymt på Instagram. Utga meg for å være ei venninne av elskeren til mannen.

Kona ser ikke ut til å tro meg, for de er fortsatt sammen. 

Anonymkode: 4d2eb...d9f

• Liker 1
Skrevet
Tjuagutten skrev (4 minutter siden):

Host eller nys når han snakker i telefonen med konen, men bryt forholdet også... 

Han prater aldri i tlf med kona mår vi er sammen. Jeg skal bryte, men han har holdt meg for narr et år så før jeg gjør det skal dette frem i lyset. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvis du skal si fra til kona må du også legge ved bevis for at hun skal tro på det så da funker det dårlig å være anonym. Hvorfor tør du ikke det? Ja han blir sur på deg men gjør det noe? Du har vel ikke tenkt til å fortsette å møte en utro mann uansett?

Hvis du tror han går over til deg etter å ha blitt dumpet av kona får du en mann som bedrar deg også så han er ikke noe å hige etter 

TS vil si ifra fordi hun vil ha fyren selv, ikke av omtanke for kona.

Men det er riktig å varsle kona, selv om det er av feil grunn.

Anonymkode: e97e3...d67

• Liker 7
Skrevet

Sendt et bilde av noe som han har (sko eller andre klær når dere møtes) eller annet «insider-viten» skjult tatovering eller noe sant som kun få vet om.

Anonymkode: d5003...968

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

TS vil si ifra fordi hun vil ha fyren selv, ikke av omtanke for kona.

Men det er riktig å varsle kona, selv om det er av feil grunn.

Nei, jeg skal dumpe han- ETTER at kona har fått bite det, men det kan ikke være fra meg det kommer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sendt et bilde av noe som han har (sko eller andre klær når dere møtes) eller annet «insider-viten» skjult tatovering eller noe sant som kun få vet om.

Anonymkode: d5003...968

Da vil jo det komme frem at det er jeg som sladrer…jeg har masse bilder og sms men da er det jo fra meg…

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da vil jo det komme frem at det er jeg som sladrer…jeg har masse bilder og sms men da er det jo fra meg…

Men om du likevel skal dumpe han, så gjør det vel ikke noe at det kommer frem at det er fra deg??

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du uansett skal dumpe han, så er det vel ikke så farlig om kona vet hvem du er? Eller er du redd for å brenne bruer fordi du innerst inne håper at han skal løpe til deg dersom hun finner ut at han er utro?

Anonymkode: 2d1ba...d47

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Blåjojo skrev (1 minutt siden):

Men om du likevel skal dumpe han, så gjør det vel ikke noe at det kommer frem at det er fra deg??

Jo, det kan potensielt ødelegge veldig mye for meg uten at jeg kan gå nærmere inn på det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei, jeg skal dumpe han- ETTER at kona har fått bite det, men det kan ikke være fra meg det kommer. 

Okei :) Det er bra du vil si ifra. Folk har altfor stor berøringsangst på dette her. Resultatet er at partnere lever intetanende med langtidsutro menn og kvinner. Veldig stygt er det.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jo, det kan potensielt ødelegge veldig mye for meg uten at jeg kan gå nærmere inn på det. 

Da må du bare dumpe han, uten å varsle kona... Det er liksom risikoen du tok da du ble elskerinne

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvorfor bryr du seg om at han skjønner at det er deg det kommer fra? 

Skrevet

Og bare til opplysning, hvis du varsler henne anonymt, så kommer hun til å finne ut at det er deg uansett. Utro menn legger som regel alle kort på bordet da de blir avslørt. Hun får vite navn, alder, hvor du jobber, om du var bedre i senga enn henne osv. Så hvis det er avgjørende for deg at hun ikke skal vite om deg, så må du bare anse dette som et umulig prosjekt.

Men jeg skjønner ikke hvilke konsekvenser det skulle ha for deg. Du og kona bor en time fra hverandre, har ingen felles bekjente (med unntak av mannen). Hva skal hun liksom gjøre?

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Okei :) Det er bra du vil si ifra. Folk har altfor stor berøringsangst på dette her. Resultatet er at partnere lever intetanende med langtidsutro menn og kvinner. Veldig stygt er det.

Dette. Hun som varslet meg om eksens utroskap, hadde ingen hederlige hensikter. Hun ville bryte oss opp slik at venninnen hennes "fikk" eksen min uten kamp. Jeg var likevel veldig takknemlig for at hun sa fra, slik at jeg fikk bekreftet at mine antagelser om utroskap ikke var paranoia og sykelig sjalusi (slik eksen og hans nærmeste hevdet), men virkelige greier. Motivet spiller ingen rolle, ofte er det best å si fra, slik at den bedratte parten kan ta et informert, reelt valg om hvorvidt han/hun skal fortsette forholdet. 

Anonymkode: b8620...e2b

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og bare til opplysning, hvis du varsler henne anonymt, så kommer hun til å finne ut at det er deg uansett. Utro menn legger som regel alle kort på bordet da de blir avslørt. Hun får vite navn, alder, hvor du jobber, om du var bedre i senga enn henne osv. Så hvis det er avgjørende for deg at hun ikke skal vite om deg, så må du bare anse dette som et umulig prosjekt.

Men jeg skjønner ikke hvilke konsekvenser det skulle ha for deg. Du og kona bor en time fra hverandre, har ingen felles bekjente (med unntak av mannen). Hva skal hun liksom gjøre?

Det gjør ingenting om hun finner ut hvem jeg er- det skal jeg stå i. Men det kan IKKE komme frem at det er jeg som avslører/tipser om utroskapen.

• Liker 1
Skrevet

Da får du skrive et godt gammeldags brev og sende i posten. Men du må ha bevis, ellers avskriver hun det som vaset til en forvirra person. Det hadde jeg i hvert fall gjort hvis jeg hadde fått et sånt brev ut av det blå.

• Liker 1
Skrevet
Nymerïa skrev (1 minutt siden):

Da får du skrive et godt gammeldags brev og sende i posten. Men du må ha bevis, ellers avskriver hun det som vaset til en forvirra person. Det hadde jeg i hvert fall gjort hvis jeg hadde fått et sånt brev ut av det blå.

Alle bevis vil jo avsløre at TS står bak...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...