Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en ung kvinne som har litt issues, og håper kanskje noen med erfaringer eller råd kan bidra? 
Jeg blir ansett som attraktiv av andre, men når jeg var yngre ble jeg mye mobbet på skolen. Dette har skapt et slags ekstremt behov for å bli begjært/ønsket. Jeg trenger å føle meg attraktiv i andres øyne, i så stor grad at det dessverre påvirker dagen min negativt om jeg ikke får slik oppmerksomhet.. Forstår hvor teit dette høres ut når jeg skriver det, men for meg kan noe sånt ødelegge hele dagen min. Det spiller heller ingen rolle hvem som finner meg attraktiv, det kan være hvem som helst. Og jeg fantaserer også om super nerdete/awkward gutter, bare for å få en slags selvtillitsboost selv av det. Det er så usunt for meg å være besatt av dette! 
Dette sitter så dypt at det er vanskelig å «tenke seg ut av». 

Anonymkode: 260c1...9e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er nok en helt vanlig lidelse for mange kvinner. Du kan gjøre som de andre med samme issue, ta det ut på insta, og forsøke å leve et liv ved siden av. Det går over etter hvert.

Anonymkode: d2255...a00

• Liker 1
Skrevet

Terapi for å bli glad nok I deg selv, jobbe med det du har vært gjennom og komme videre fra den sårbarheten så du ikke trenger andres bekreftelse for å føle selvverd 

Anonymkode: d811c...1d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...