AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #1 Skrevet 28. november 2022 Vi kjenner vel alle en del sånne? Har de øvd timesvis foran speilet hjemme for å finne det ideelle ansiktsutrykket? Kan noen slike stå frem i denne tråden, og fortelle hvordan de kom fram til ansiktsuttrykket? Anonymkode: 76ae6...64f 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #2 Skrevet 28. november 2022 Brukte en fokusgruppe. Anonymkode: ee0f6...195
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #4 Skrevet 28. november 2022 Jeg tror de har hatt det utrykket på et bilde de selv anser som heldig og kledelig, og så har de bare kjørt safe etter det ved å bruke dette uttrykket. Som regel synes jeg det fineste er å bare smile naturlig på bilder, istedetfor disse uttrykkene hvor de skal vise attitude/humor/selvtillit. Man ligner gjerne ikke på seg selv, og ser malplassert ut f.eks på familiebilder på julaften hvor alle smiler sitt flotteste smil mens en bruker dette "signatur"-uttrykket de har vendt seg til å bruke. Jeg har ei venninne som er veldig fæl på dette, på selvvalgte bilder på insta, tinder osv har hun kun dette utrykket. Jeg tror intensjonen hennes er å se litt mystisk ut; myse med øynene, munnen snurpet sammen på en litt rar underlig måte. For å være helt ærlig så ser utrykket ut som hun sitter på do og prøver å trykke ut en stor vrien snickers. Anonymkode: 0e184...f1f
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #5 Skrevet 28. november 2022 Jeg har bare ett ansiktsuttrykk på bilder fordi jeg virkelig ikke liker å bli tatt bilder av og fryser til når det skjer. 😂 Anonymkode: 72b3d...041 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #6 Skrevet 28. november 2022 Jo jeg kan fortelle. Har brukt det i årevis men jeg legger ikke ut bilder på some, og tro meg jeg er flau over det selv. Men tar bildene med munnen lukket for ikke å vise de skjeve gule tennene mine, ikke smiler jeg for mye da blir kinnene bolle, så må smile litt, med lukket munn litt på skakke. Tar andre bilder av meg ser jeg ut som en helt annen person. Men som sagt det er kun jeg og Gud som ser de bildene av meg (tatt etter jeg har sminket meg selvfølgelig). Men altså jeg synes jo jeg ser finere ut på bildene de bare representerer ikke den fulle sannheten. Men ser andre gjør det samme og tenker at folk er som regel finest med sitt ekte ærlige smil, skjeve tenner eller ei. Anonymkode: 22bb2...0f3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #7 Skrevet 28. november 2022 Hvem vil vel ikke være fin på bilder, synes det er rart, at noen synes det er rart 😄 Anonymkode: a78b8...551
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #8 Skrevet 28. november 2022 Som Richard Crenna i alle filmer. Anonymkode: 43b02...3cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå